Zadejte hledaný výraz...

Prodej e-shopu STYLOVEJ.CZ a STYLOVEJ.SK

Tuto aukci vyhrál T***********r za cenu 250 000 Kč.

time line
založeno 13. 5. 2024
time line
44 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
30 000 / měs
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
200 000 Kč / měs
Typ webu
E-shop
Obrat za poslední rok
15 688 000 Kč bez DPH
Návštěvnost za poslední rok
333 271 UN
O projektu
Stylovej e-shop prodává pánské oblečení se zaměřením na muže ve věku 18-33let. Primární produktem jsou především pánské džíny, které nejsou tolik citlivé na trendy a sezónost, takže se dají prodávat po celý rok . Přes 95% produktů  pochází z Turecka. Eshop prodává značky 2Y Premium a Black Island, pro které má výhradní zastoupení v Česku a na Slovensku. Nikdo jiný tedy nemůže prodávat stejné produkty. Dá se tedy říct, že produkty jsou unikátní a nemají na těchto trzích přímé porovnání. Díky tomu, že zboží pochází přímo od výrobců, je na zboží vysoká marže 66%.
Eshop má velmi silné sociální sítě – Facebook 26tis sledujících, Instagram 25,4tis sledujících, TikTok 36,7tis sledujících.
Emailová databáze sčítá přes 69tis emailových kontaktů.
E-shop má velmi pozitivní hodnocení na Heureka.cz a sbíral recenze na e-shopu, které jsou všechny od reálných zákazníků.
Eshop má i slovenskou verzi eshopu na doméně stylovej.sk. Eshopy jsou mezi sebou technicky propojeny, takže správa eshopů je velmi jednoduchá.
Firma je velmi silná v procesní věcech. Promakaný expediční a skladovací systém. Chod celého e-shopu je velmi jednoduchý a hravě ho zvládnou 2 lidi (Expedice, zákaznická podpora, nákup zboží, správa sociálních sítí).
Součástí nabídky jsou i skladové zásoby v hodnotě 1,8mil Kč bez DPH, které neobsahují příliš „ležáků“, ale především nové produkty.
Strategií eshopu je představovat a zalistovávat stále nové produkty. Výhodou tét strategie je, že se nabídka stále obměňuje a stále nutí zákazníky sledovat nové produkty. Další výhodou je i to, že se snižuje riziko ležáků, které by na skladě zůstali delší dobu. Pokud bych to měl zjednodušit, vždy se snažíme představit více produktů s menší zásobou, než opačně. Zákazík má tedy větší výběr a firma nese menší riziko, že by zmrazil velký obnos peněz v „ležácích“.
Prodáváme především džíny, kalhoty, tepláky. Tento typ produktu není příliš citlivý na sezónu a prodává se skoro po celý rok. Sortiment se doplňuje i o sezónní produkty jako jsou např. kraťasy nebo zimní bundy.
Cena dohodou
Důvod nabídky
Stylovej e-shop je v rámci našeho rodinného portfolia již několik let naším nejmenším aktivem, což vedlo k tomu, že jsme mu věnovali omezenou pozornost a zdroje. Má velký potenciál, ale zjistil jsem, že nemohu efektivně spravovat více projektů současně. Proto hledám někoho, kdo má potřebný čas a energii, aby se e-shopu plně věnoval, rozvíjel ho a těšil se z jeho úspěchů i příjmů.
Co je předmětem nabídky
  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Zaměstnanci
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Zaučení
  • Ochranná známka
  • Logo
  • Expediční systém
  • Vybavení skladu
  • Veškeré technické napojení
  • Kontakty na externisty
dominik@stylovej.cz


Základní analýza domény
1358 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 13. 5. 2024
Ověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E