Prodej e-shopu s gadgets a dárky, celk. obrat 7,9 mil.
Tento obchod již není aktivní.
založeno 4. 8. 2013
0 příhozů
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Nabízíme k prodeji e-shop s dárkovým zbožím egifts.cz, který funguje již od roku 2009. Původně malinký e-shop s 1-3 objednávkami denně jsme v půlce roku 2010 koupili tady na webtrhu za 10000 Kč a za 7 měsíců jsme do konce roku zaznamenali obrat 1 100 000 Kč. V roce 2011 jsme pak dosáhli obratu 4 221 000 Kč.
Nejdříve čísla
Celkový obrat od května 2010: 7 884 514 Kč
Celkový počet vyexpedovaných objednávek: 12 255
Prosinec 2011: 2217 objednávek a obrat 1 455 312 Kč (většina obratu z organických zdrojů a srovnávačů)
Obrat 2010 - 1 100 000 Kč
Obrat 2011 - 4 200 000 Kč
Obrat 2012 - 2 310 514 Kč
Obrat 2013 (leden - červenec) - 274 000 Kč
Všechny obraty a ceny sklad. zásob v této aukci jsou vč. dph, plně prokazatelné přes administraci simplia.cz, Google analytics a účetnictví.
V roce 2012 přišly dva neúspěšné prodeje
I když jsme v roce 2012 očekávali obrat 5 - 7 000 000 Kč, e-shop jsme se rozhodli začátkem roku prodat a věnovat se jiným, již rozjetým aktivitám. Bohužel jsme udělali velkou chybu, které hořce litujeme a stála nás velké peníze, e-shop jsme prodali na splátky firmě, která, jak se později ukázalo byla podvodná. Po firmě i majitelích se slehla zem a nám se vrátil dost zanedbaný e-shop. E-shop jsme opětovně prodali druhému zájemci z původní aukce z roku 2012. Tento provozovatel vede e-shop dodnes, bohužel však i u něj došlo k problémům a po 4 měsících od se tato firma rozpadla na dvě menší a majiteli který dostal ve své půlce egifts došly jak finanční, fyzické i prostorové prostředky. Nakonec sám uznal že už eshop nezvládá a od smlouvy se rozhodl odstoupit. Proto nyní hledáme nového kupce.
Co všechno je v ceně?
- internetový obchod egifts.cz a k němu spadající síť více jak 40ti dropshopů a desítek affiliate partnerů, pod egifts.cz spadá největší affiliate síť v oboru
- skladové zásoby v nákupní ceně 250 000 Kč a prodejní hodnotě přes 500 000 Kč, veškeré zboží má unikátní, ručně psané popisky a je napojené na dostupnostní feedy dodavatelů
- veškeré know how a kontakty na dodavatele, velkoobchodní partnery, velkoodběratele atd.
- e-shop s designovými doplňky do domácnosti dekoruj.cz, koupeno v listopadu 2011 na webtrhu za 50 tis. Kč
- 8744 aktivních odběratelů emailingu
- e-shop s designovými doplňky do domácnosti - dekoruj.cz, který je také kompletně připraven k provozu, 100% originální popisky a připravená platforma na Simplia.cz. Na tomto shopu byly uskutečněny prodeje za cca 150 000 Kč
- egifts.sk (běžící slovenská verze, byť ne zatím zcela lokalizovaná), lepsidarky.cz (nespuštěný, připravený e-shop na vlastním řešení), e-gifts.cz (doména s redirectem)
- síť 20 ti podpůrných, pravidelně aktualizovaných minisites na starých doménách s ranky (jejich seznam pošleme jen vážným zájemcům)
- facebook stránka s 11 425 fanoušky
- součástí prodeje také z našich zkušeností vycházející rady a doporučení jak e-shop nastartovat a roztočit obraty ještě na letošní Vánoce
Marže na zboží
Většinu sortimentu tvoří gadgety a dárkové zboží s dosti vysokou marží při odběrech ze zahraničí. My jsme velkou část zboží brali od českých dodavatelů a to nám marži dost sráželo, pohybovali jsme se někde kolem 100 %. Nicméně při odběrech ze zahraničí není problém, pohybovat se na maržích 100-500 %. Kontakty na zahraniční dodavatele jsou součástí prodeje.
Náklady
Náklady jsou aktuálně pouze na e-shop na Simplia.cz a expedici objednávek, e-shop má plně unikátní popisky a ručně přidané zboží, tzn. že zde další výdaje u stávajícího zboží nebudou. Je však potřeba opět začít investovat do marketing ua srovnávačů, ve kterých je velký potenciál.
Zdroje konverzí
Přikládám screenshot zdrojů konverzí v našem top měsíci, díky širokému sortimentu měl e-shop spoustu objednávek z organických zdrojů a vyhledávačů. Nutno upozornit, že jsme prakticky nevyužívali email marketing, ve kterém jsou ještě dost slušné rezervy. Screenshot zdrojů konverzí z našeho nejsilnějšího měsíce zde: http://cl.ly/image/1k1o3p283y3e
I když je to otřepaná fráze, myslíme si, že v e-shopu stále dřímá potenciál jej dostat nahoru. Do marketingu a zboží jsme investovali prakticky miliony a spokojeně obsloužili více jak 10000 zákazníků. To, jak je e-shop veden poslední měsíce nás mrzí a je to i naše chyba, věříme ale, že půjde i nyní postavit na nohy. Obraty se každý rok razantně zvedají v druhé polovině října, kdy začíná Vánoční sezona, investici do e-shopu tak může mít docela slušnou návratnost.
Transfer
V případě prodeje budeme zdarma poskytovat po dobu půl roku poradenství související s provozem a historií e-shopu.
Zboží je aktuálně uskladněno v Praze.
EDIT 8.8.2013
Z důvodů, že někteří webtržníci mají potřebu napadat transparentnost této aukce, uvádím odkaz na negativní recenze e-shopu na heureka.cz - http://obchody.heureka.cz/egifts-cz/recenze/.
Ano, recenze jsou negativní. Upozorňuji však, že výpočet, který lze vidět na Heuréce se provádí z posledních tří měsíců a je tak způsoben současným provozovatelem, který zákazníkům nevěnuje dostatečnou péči. Za našeho působení jsme si udržovali vždy 97 % + pozitivních recenzí, toto se dá při projetí starších recenzí jednoduše ověřit(plně negativních je až posledních cca 6 stránek z celkového počtu 59 stránek recenzí!!).
S takovouto spokojeností jsme obsloužili více jak 10 000 zákazníků. To, že poslední dobou neúspěšní kupci nechali hodnocení takto spadnout nás mrzí, ale jde to kvalitní prací do 3 měsíců opět srovnat.
Další informace?
Zajímá Vás cokoliv dalšího? Chcete vidět další data? Ozvěte se na ondrejroba@gmail.com a veškeré dotazy zodpovím. Rádi se také s vážnými zájemci sejdeme osobně.