Nikde není žádný zádrhel, jen zkrátka celý projekt je od začátku vedený jako "ten druhý" a nikdy nebyla možnost se mu naplno věnovat, aktuálně tak není čas věnovat se obsahu, článkům, soc. sítím, propagaci, influencerům, a ani obchodní stránce projektu (inzerce, spolupráce). Nyní je bez aktivity kvůli rozhodnutí věnovat se 100% mému druhému projektu. Magazín i značku lze velice slušně spravovat i jako one-man-show.
Vše je nachystáno pro opětovný start: stačí psát nový obsah, domluvit affiliate a influencer spolupráce, využít rozběhlé sociální sítě, oslovit inzerenty a celý projekt může mít zisk vyšších desetitísíců měsíčně.
Vzhledem k tomu, jak projekt působí, lze navázat spolupráce i s velkými značkami. Podařilo se nám navázat spolupráci třeba i se spol. Benzina. Vlastnictví projektu má i zajímavé výhody: můžete si půjčovat luxusní auta na recenze (BMW, Rolls-Royce, ...), můžete mít zdarma vstupy na akce, zkoušet a recenzovat nejnovější produkty atp.
Spojení lifestyle magazínu a eshopu vytváří geniální prodejní kanál, kdy si lze pravidelně tvořeným obsahem magazínu (články) zajistit trvalý přísun potenciálních zákazníků do eshopu.
Předmětem prodeje, tedy v ceně, je:
- plně funkční magazín a eshop (Wordpress + Woocommerce)
 - sklad prodejný za cca 350 000+ Kč
- trička panská/dámská
 - čepice
 - mikiny
 - karbonové spony
 - osušky
 - klíčenky
 - náramky
 
 - eshop
- plugin platba kartou přes ČSOB
 - plugin Glami (módní nákupní portál)
 - plugin Zásilkovny, přes kterou se posílají zásilky DPD, Česká pošta i kurýr Slovensko, nemusíte tak chodit na pobočky nebo řešit smlouvy s dopravci
 - plugin “Nakupte ještě za x pro dopravu zdarma"
 - (ke dni 28/2/2021 nemáme žádný vrácený produkt)
 
 - domény
- freshjam.cz
 - freshjam.sk
 - frshjm.com
 - frshjm.cz
 
 - sociální profily
- Facebook — 25 000+ fans
 - Instagram — 4 000+ followers
 - Twitter — 200+ followers
 - YouTube — 200+ odběratelů
 
 - spousta kvalitních i nepublikovaných fotek
 - luxusní křídové papírové tašky (cca 90-100 kusů)
 - připravené dokumenty pro tisk poděkování, prosby o hodnocení na Facebook apod.
 - 4 ks ohraničující pásky (obdoba policejní pásky, ale s logem)
 - 2 ks velkých bowflag vlajek s logem
 - 10+ ks plážových potisknutých dřevěných relax lehátek
 - 93 ks triček určených k potisku = nepotisknutých
 - 12 ks mikin určených k potisku = nepotisknutých
 - 14 ks snapbacků nepotisknutých/nepošitých
 - 460+ různých nálepek
 - 100+ tkaných textilních štítků
 - 700+ kovových odznaků na textil s logem (dva druhy)
 - kontakty na dodavatele materiálů/textilu, kovových odznaků, krabic, nálepek, zpracovatele textilu (potisky, šití, atp.), designery, kameramany
 - v případě zájmu i návrhy a vize kamenné luxusní prodejny s technickým řešením
 - insight, kterým směrem se se značkou ubírat dál = motivy a konkrétní vize pro další kolekci oblečení, kdy sami nemusíte být pro tento obor příliš zruční
 
Návštěvnost
2014: 194 000 uživatelů, 355 700 views
2015: 201 379 uživatelů, 390 055 views
2016: 108 707 uživatelů, 282 320 views
2017: 124 889 uživatelů, 362 412 views
2018: 187 005 uživatelů, 596 562 views
CZ 73 %, SK 12 % (průměr)
CZ 70 %, SK 17 % (2018)
Jak lze projekt monetizovat a z čeho všeho lze mít peníze a výhody?
Sekce magazín
- bannerová inzerce (např. s 3 inzerenty/bannery můžete začínat na 29 tisíc Kč/měsíc)
 - affiliate na design nábytek (články architektura a inspirace na bydlení)
 - affiliate na letenky (články o cestování a destinacích)
 - affiliate na booking.com (články o cestování a konkrétních design hotelech)
 - affiliate na alza.cz (články o autech a technologiích, chytré domácnosti, ...)
 - zakomponovat vyhledávání a affiliate letenek přímo do webu (např. přes pelikan.cz)
 - vyjednat publikaci článků na homepage seznam.cz
 - díky mediálnímu partnerství a soutěžím lze mít vstupenky zdarma na nepřeberné množství akcí
 - díky obsahu na úrovni lze testovat luxusní/dražší auta a půjčovat si je na víkendy
 
- prodej připravených/skladových produktů na eshopu
 - affiliate na celý eshop, vzhledem k vysokým cenám lze nabídnout zajímavé provize
 - placená inzerce na nákupním portálu Glami (free verze přinesla zatím jednu konverzi)
 - prodej vlastního oblečení na velkých eshopech (zalando, footshop, aboutyou apod.)
 - prodej vlastního oblečení v kamenných designer obchodech