- tvorbu grafických podkladů pro kampaně s obraty v řádech statisíců vosích korun
- možnost se individuálně rozvíjet v rámci školení a workshopů
- odpovídající finanční ohodnocení
- pracovní dobu 7 h (včetně obědových přestávek), 4 sick days, 21 dní dovolené, home office 4× do měsíce
- 3× do roka ochutnávku nových sezónních specialit
- neomezené množství kvalitní kávy a čajů
- sprchu, když do práce dorazíš na kole nebo jiném energeticky nenáročném prostředku :)
- pravidelnou dávku humoru
- tvorbu grafiky pro sociální sítě a další marketingové komunikační kanály
- tvorbu grafiky pro PPC kampaně
- tvorbu tiskových dat pro offline kampaně (billboardy, letáky apod.)
- spolupráci s kreativním týmem
- perfektní znalosti v grafických programech - Adobe Photoshop + Illustrator, InDesign, Figma.
- praxi alespoň 3 roky v oblasti grafického designu
- schopnost dodržovat brand guidelines a udržovat konzistenci značky napříč všemi projekty
- schopnost pracovat samostatně a dodržet zadaný brief bez nutnosti neustálého dohledu
- pochopení typografie, barevné teorie a kompozice
- marketingové myšlení a schopnost navrhovat kreativní grafická řešení
- cit pro estetiku, kreativitu, chuť učit se a zájem o aktuální design trendy
- schopnost organizace vlastní práce podle zadaných termínů