- Implementace a správa nástrojů jako Google Analytics, Tag Manager a dalších, zajištění spolehlivého a přesného sběru dat.
- Zpracování a nasazování skriptů a Pixelů z různých nástrojů.
- Řešení analytických problémů, analýza dat a návrh doporučení pro zpřesnění měření.
- Úprava webových stránek pro účely měření.
- Analýzu dat a odstraňování problémů v měření.
- Úzká komunikace s kolegy z marketingu, web developmentu, UX i s klientem.
- Máš 2–3 roky zkušeností v oblasti webové nebo datové analytiky.
- Zkušenosti s nástroji: Google Analytics, Google Tag Manager, Meta Pixel schopnost zpracovávat a nasazovat scripty a Pixely z různých nástrojů.
- Poradíš si s problematikou GDPR (Cookie lišty, správa a nastavení consentů)
- Máš zmáknuté základy HTML a JavaScriptu, ale nemusíš být žádný nabušený programátor.
- Schopnost implementovat a spravovat server-side měření a eventy samostatně, znalost data layerů.
- Výborné komunikační dovednosti – prezentace insightů pro různé role.
- Remote nebo hybrid spolupráci na cca 20 hodin měsíčně.
- Na kolegy, kteří ti ve všem ochotně pomohou a kteří se budou pravidelně věnovat rozvoji tvých znalostí a dovedností.
- Klidnou atmosféru menší firmy. Aktuálně se na našich projektech podílí 14 nadšenců, pro které je důležité dělat smysluplnou práci s jasným přínosem.