- Výběrové řízení č. 58/2024
- Budete
- zajišťovat správu svěřených aplikací a systémů, jejich provoz, instalaci na servery nebo stanice
- spolupracovat na těchto akcích s dodavatelem a provádět dohled nad činnostmi prováděnými dodavatelem
- se podílet na přípravě a realizaci nových projektů v oblasti rozvoje informačních systémů krajského úřadu
- V rámci agendy
- se zaměřujete na správu systému Spisové služby, formulářových systémů dotací ePodatelna nebo docházkového systému OKBASE
- se podílíte nad dohledem plnění SLA, provádíte zálohování aplikací
- přidělujete přístupy uživatelům a podílíte se na tvorbě a aktualizaci technické dokumentace k aplikacím a systémům
- poskytujete technickou podporu uživatelům aplikací formou řešení požadavků v ServiceDesku, telefonicky, emalem, vzdálenou správou nebo osobně
Podrobný popis naleznete ve funkční náplni zveřejněné na úřední desce.
Jak poznáte, že jste ten pravý nebo ta pravá?
- Požadujeme vysokoškolské vzdělání
- Nezbytným předpokladem je aktivní práce na PC (balíček MS Office365)
- Padneme si do oka, pokud
- máte dobrý přehled o IT na úrovní technické podpory základního programového vybavení (už. stanice s operačním systémem MS Windows a kanc. balíkem MS Office)
- základní přehled v metodice ITIL
- máte schopnost studovat z anglických textů /pasivní znalost AJ/
- máte chuť učit se novým věcem
- svou práci zvládáte řešit sám/sama, ale zároveň se nebojíte i týmové spolupráce
- máte aktivní přístup, časovou flexibilitu a dobré komunikační a organizační schopnosti
- Výhodou
- jsou zkušenosti se správou systémů spisové služby (GINIS), ekonomického informačního systému a databázových serverů na úrovni základní administrace (MS SQL, Oracle)
- je znalost systémů z rodiny Microsoft 365 (Office, Teams, Azure, Intune, System center apod.)
- je základní orientace v problematice síťových komunikací (IP, porty aplikací)
- jsou i lektorské zkušenosti
- Slušný a férový přístup
- Užitečnou a smysluplnou práci
- Kvalitní pracovní prostředí s možností dalšího vzdělávání, tzn. podmínky a prostor pro rozšiřování znalostí v oblastí IT technologií
- 11. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.,
- Možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb.,
- Odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovní úkolů
- Práci na dobu určitou, po dobu 1 roku s možností prodloužení
- Cafeterie (komplex výhod umožňující kombinací benefitů, které Vám nejvíce vyhovují) ve výši 17 400 Kč ročně
- Příspěvek na stravování, možnost využívat kantýnu a jídelnu v prostorách budovy úřadu
- 3 dny sick days k regeneraci a zotavení
- 2 dny benefitního volna za odběr krve či plazmy nad zákonný rámec
- 25 dnů k relaxaci a odpočinku (dovolená)
- možnost osobního rozvoje a vzdělávání
- pružná pracovní doba
- adaptační proces a mentor ("nehážeme zaměstnance do vody")
- firemní školka KRAJÁNEK
- možnost práce z domu
- výhodné pojištění vozidel či hlasové a tarifní mobilní služby
- společenské a sportovní akce (divadelní představení, teambuildingy, bowlingové či badmingtonové turnaje, aj.)
- a mnoho dalších výhod s našimi partnery