- plánování
- příprava (vytváření poutavých textů, předmětů a výzev k akci (CTA))
- rozesílka (plošné rozesílky, automatizace - uvítací, reaktivační, opuštěný košík, věrnostní program, transakční maily...)
- A/B testování
- spolupráce s marketingovým oddělením na přípravě grafických podkladů a tvorbě vizuální identity
- spolupráce s produktovým oddělením při výběrů produktů a prodejních argumentů
- sledování trendů a novinek v e-mail marketingu
- správa a segmentace databáze kontaktů (zajištění kvality databáze a její pravidelné čištění, GDPR)
- spolupráce s analytickým oddělením na definici zákaznických segmentů a scénářů jednotlivých kampaní
- měření klíčových metrik - (OR, CTR, COR, spam...)
- sledování heatmap, scroll a focus
- spoluúčast na vyhodnocování dopadů kampaní na výkon produktů a prodejen
- SMS
- Push notifikace
- zkušenosti s plánovaním a realizací marketingových kampaní se zaměřením na newslettery
- znalost aplikace SmartEmailing výhodou
- kreativní myšlení pro přípravu grafického a textového obsahu
- výborné komunikační dovednosti v českém jazyce
- schopnost analyzovat a vyhodnocovat větší množství dat, znalost nástrojů pro práci s daty výhodou
- pečlivost a samostatnost
- ochotu učit se novým věcem a pracovat v týmu
- samostatnou a různorodou práci s dobře měřitelnými výsledky
- 3/5 úvazek s možností rozvržení pracovní doby dle Vašich potřeb
- motivující finanční ohodnocení
- zázemí tradiční české firmy
- neformální pracovní prostředí
- příležitost profesně růst a v případě zájmu se dále vzdělávat
- slevy na naše produkty
- v případě potřeby home office