- Poskytování L1 a L2 podpory interním uživatelům.
- Řešení servisních požadavků, klasifikace problémů, určování priorit a práce s životním cyklem incidentů.
- Eskalace komplexních problémů na specializované podpůrné týmy nebo externí partnery.
- Diagnostika a řešení problémů se softwarem, hardwarem, sítěmi a mobilními zařízeními.
- Zajištění kvalitní a efektivní komunikace s uživateli a ostatními členy týmu.
- Zkušenosti s diagnostikou a řešením technických problémů na úrovni Medior.
- Dobrá znalost Windows 10/11 a mobilních systémů iOS/Android.
- Znalosti v oblasti síťové administrace (základní diagnostika, řešení problémů).
- Schopnost řešit problémy s hardwarem (počítače, telefony, tablety).
- Angličtina na úrovni, která umožňuje komunikaci s uživateli a čtení technické dokumentace.
- Výborné komunikační a organizační schopnosti.
- Možnost pracovat na hlavní pracovní poměr nebo na živnostenský list.
- Odpovídající finanční ohodnocení: 45 – 65 tis. Kč/měsíc (dle zkušeností).
- Flexibilní pracovní prostředí v moderních kancelářích Praze.
- Nástup: dle domluvy.