- poskytování uživatelské podpory - first level support
- správa HW, SW, instalace a konfigurace počítačů, tiskáren, mobilních telefonů
- správa uživatelských účtů různorodých systémů a aplikací
- technická podpora koncových uživatelů s řešením požadavků
- správa síťových prvků – údržba a konfigurace routerů, switchů a firewallů
- úzká spolupráce s IT manažerem a dalšími členy týmu
- SŠ vzdělání technického směru nebo praxe v oboru - vhodné i pro absolventy
- technické založení a kladný vztah k IT
- základní všeobecné IT znalosti - postupně zaučíme
- znalost uživatelského HW a prokazatelné zkušenosti s realizací IT projektů výhodou
- schopnost operativního i strategického řešení problémů, důraz na detail
- ochota učit se a zájem profesně růst
- zázemí stabilní společnosti s přátelským týmem
- práci s moderními technologiemi a možnost profesního rozvoje
- flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domova
- možnost podílet se na strategických projektech v oblasti IT bezpečnosti
- motivující finanční ohodnocení s bonusy za dosažené pracovní výsledky
- dlouhodobý motivační program – průměrně 125 000 Kč ročně pro každého zaměstnance (podíl ze zisku holdingu)
- stravenkový paušál ve výši 120 Kč/den, přes 29 000 Kč ročně ke mzdě navíc
- dovolená 25 dní + 2 dny vánočního volna
- občerstvení na pracovišti a firemní akce
- práce v Praze pouze 2 minuty od stanice metra Chodov (linka C)
- zázemí úspěšné a stále se rozvíjející české skupiny JABLOTRON
- možnost využití holdingových rekreačních objektů – chaty v atraktivních turistických oblastech
- zvýhodněné mobilní tarify u největších mobilních operátorů