Zadejte hledaný výraz...

IT Administrátor

Místo
Plat
22 000 Kč - 33 000 Kč
Jsme ve firemním prostředí jako ryba ve vodě již pět let. Z odvážného startupu se postupně formujeme v pevně ukotvenou firmu. Ladíme detaily, rosteme, posouváme hranice. Občas narazíme na slepou uličku, jindy letíme vpřed rychlostí světla. A přitom se snažíme nezapomínat na humor, lidskost a chvíle, kdy je dobré se zastavit a užít si to.
Co děláme
Vytvořili jsme online program pro firmy, který pomáhá udržovat zaměstnance fit po duševní stránce. Stojí na dvou pilířích – intervenci (psychologická poradna) a prevenci (Mental Wellness – webináře, livestreamy, články, videa, relaxační zóna,…).
Našimi klienty jsou firmy, které si uvědomují, jak důležitá je psychická pohoda zaměstnanců pro dlouhodobě udržitelný výkon. Patří mezi ně například Productboard, Logio, Etnetera, Albatros Media, FTV Prima, Digiteq Automotive, Form Factory a mnoho dalších.
Spolupráce v kostce
Hledáme člověka s technickým nadšením, který si vezme pod křídla správu a optimalizaci naší IT infrastruktury.
Co budeš dělat
Správa a optimalizace pracovních nástrojů
Airtable & Make
  • Vytváření a správa interních aplikací
  • Automatizace opakovaných procesů a integrace s dalšími nástroji
  • Implementace bezpečnostních opatření a zálohovacích strategií
  • K Make máme externího konzultanta, s kterým lze řešit provoz aplikace
  • SimplyBook.me – zkušenost s rezervačními systémy výhodou
SmartEmailing
  • Správa e-mailingové nástroje a průběžné statistiky
  • Rozesílání newsletterů a reminderů (obsah doručí copywriter)
  • Synchronizace a segmentace marketing/sales databáze kontaktů
Solidpixels
  • Externí CMS
  • Správa webu soulmio.com a webové aplikace mysoulmio.com
Google Workspace
  • Audit obsahu a kontrola přístupových oprávnění
  • Nastavování a správa uživatelských účtů
Slack, Freelo, Miro
  • Správa uživatelských účtů, skupin a přístupových práv
  • Nastavování notifikací a integrací
  • Vedení a správa projektů Notion
  • Strukturování a organizace obsahu
  • Nastavení přístupových práv a správa uživatelských účtů
Onsite technická podpora při eventech (např. funkční promítání prezentací, zvuk)
Další nástroje
  • Databáze a úložiště: Google Drive
  • CRM a Back Office: Raynet, Digitoo
  • AI: vzdělávat tým na denní využití AI
  • Zkušenost s PowerBI výhodou 
Jaké jsou klíčové předpoklady, aby tvá mise byla úspěšná:
  • Prokazatelné zkušenosti v IT administraci
  • Chápeš, že fungujeme primárně remote
  • Dokážeš prioritizovat a nebojíš se zeptat
  • Přemýšlíš o problémech v kontextu a při jejich řešení zohledňuješ dopad na firmu
  • Hledáš zlepšení IT infrastruktury dříve, než vzniknou problémy
  • Zvládneš komunikovat a spolupracovat s kolegy mimo IT
Jak spolupráce s námi vypadá
  • Nabízíme flexibilní úvazek na 40 - 60 hodin měsíčně dle tvých možností
  • Možnost práce na IČO
  • Možnost seberealizace a vzdělávání 
  • Práce odkudkoli – celý tým pracuje full remote. Vídáme se 1x za měsíc a společné schůzky věnujeme sobě, vzájemnému poznávání, zlepšování spolupráce, ale i aktuálním prioritám firmy
  • Tým, kde nechybí humor, otevřenost, podpora, pomoc na dosah, vzájemná péče
  • Práce, ve které si můžeš osahat různé činnosti a nastavit si rozsah toho, v čem máš své talenty a ty rozvíjet 
  • Je pro nás důležitá kvalita a tak s námi rozhodně nezůstaneš stát na místě

Další nabídky Více

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 31. 1. 2025