Je potřeba člověk, který má zkušenosti s řízením a koordinací projektových aktivit například v digitální nebo marketingové agentuře.
Co budeš muset zvládnout:
- Práci s MS Office
- Rychle se zorientovat ve firemní organizační struktuře
- Sledovat úkoly, řídit a koordinovat delivery
- Komunikace v týmu, se dodavateli v rámci firemní struktury
- Sbírat data a podklady pro management projektu nebo stakeholdery
- Připravit podklady, reporty nebo prezentaci pro meetingy
- Odřídit meeting včetně jeho scopu, aktualizace statusu a projektových dat či milníků
- Komunikovat a spolupracovat na dodávkách s dalšími týmy v rámci projektu
Jaký(á) musíš být:
- Samostatný
- Pečlivý a odpovědný
- Komunikativní
- Týmový hráč
- Schopný sledovat a řídit větší tasky nebo dekomponovat a řídit/koordinovat sub-tasky
Jedná se o dlouhodobý projekt, je možné pracovat částečně remote, cca jednou týdně cca 40 km od Prahy a dva dny v kanceláři na Praze 4!
Docela to spěchá, tak ozvi se a pobavíme se osobně…
Jaké jsou benefity Nemáme pevně danou sadu benefitů, ale konkrétní benefity si stanovujeme individuálně: Protože prostě třeba Multisportka nemusí udělat radost všem..:-) Co ti můžeme určitě poskytnout:- výbornou partu lidí, co si navzájem pomáhají,
- zázemí rodinné firmy,
- férové a otevřené jednání,
- pomoc se vším, co budeš potřebovat,
- osobní přístup a otevřené dveře k vedení,
- bonusy,
- podporu ve vzdělávání a dalším růstu,
- neformální akce s dobrým jídlem a pitím,
- super firemní párty.