- Možnosti registrace: Email + heslo, Google, Apple, Microsoft, Facebook + možnost nějaké pozvánky (pokud ji otevřu v emailu a kliknu, email je ověřen a jen zadám heslo, pokud ji otevřu jinde, jsem přesměrován klasicky na veřejnou registraci)
- Uživatelský profil obsahuje:
- Profilová fotka
- Jméno a příjmení
- Popis činnosti uživatele (tagline)
- Aplikace dostupná přes webový prohlížeč, iOS a Android
- Veřejný kalendář
- Do kalendáře mohou administrátoři přidat nějaké vybrané akce (viz. vlákna), u kterých jsou uvedeny termíny a štítky.
- Osobní kalendář – uživatelé si mohou přidávat akce ze sdíleného kalendáře. Tzn. uživatel si vybere např. nějakou akci (např. Festival rocku), zaškrtne ji a do osobního kalendáře se mu propíšou všechny termíny, které se na danou akci vážou (začátek, konec, zahájení předprodeje apod.). Uživatelé si mohou přidávat i vlastní události.
- Vlákna (např. festivaly, veletrhy, koncerty) = jsou nastaveny pevně při programování app
- Seznam příspěvků/akcí – může zakládat pouze administrátor (např. "Festival Rocku" – termín, popis, odkazy, štítek). Administrátoři mohou jen "zaškrtnout" u příspěvku termíny, které se mají zobrazit ve veřejném kalendáři (ideálně mít vyřešenou i aktualizaci termínů v kalendáři, pokud dojde k jejich změně). Uživatelé zde vidí tyto příspěvky řazené pod sebou a mohou je prokliknout na detail.
- Detail příspěvku – uživatelé zde vidí detail příspěvku (např. detailní popis, zadané termíny - zahájení, ukončení, …, odkazy na pravidla, odkazy na vstupenky apod.) a mohou pod tento detail pokládat dotazy a vést diskuzi. Nicméně diskuze fungují tak, že např. zadám dotaz "kolik stojí vstupenka" a odpovědi mám pak až po rozbalení komentářů.
- Vstup do aplikace je zdarma, ale pro možnost přidávání příspěvků a komentářů a využití osobního kalendáře, musí být vyplněný uživatelský profil (některé povinné položky).
- Newsletter – v této fázi stačí mít vyřešený export dat, který nahraji do Ecomailu. Jen si nejsem jistý, jaká bude doručitelnost, když neproběhne ověření emailové adresy přímo přes Ecomail. Otázkou, zda to nějak rovnou nenastavit přímo z Ecomailu (propojení přes API, Ecomail by rozesílal potvrzovací link, … ?).