Zadejte hledaný výraz...

Specialista/specialistka zákaznické podpory – homeoffice

Rozpočet
10 - 25 tisíc Kč
Druh
Hledám zkušeného dodavatele
Zajímá vás svět e-commerce a máte radost, když může vaše práce někomu zlepšit den? Přidejte se k našemu týmu, který stojí za několika internetovými obchody.
Rosteme, posouváme se dál a zakládáme si na tom, že zákazník se u nás vždy dovolá nejen pomoci, ale i pochopení.
Náplní práce je telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky a komunikace s kolegy na skladech. Zákaznickou podporou to ale nutně nekončí, v případě oboustranné spokojenosti je možnost kariérního růstu.
Pokud tedy rád/a komunikuješ s lidmi a učíš se nové věci, třeba hledáme právě tebe. :)
Koho hledáme?
Hledáme pečlivého a empatického člověka, který má rád pořádek v komunikaci, chápe hodnotu dobře vyřízeného požadavku a chce být součástí týmu, který táhne za jeden provaz.
Ideálně už máte zkušenosti z oblasti zákaznického servisu, ale klíčové je pro nás, že to s lidmi opravdu umíte a máte chuť se učit.
Co požadujeme:
  • výbornou znalost českého jazyka a příjemné vystupování
  • prozákaznický přístup a schopnost najít řešení i v náročnějších situacích
  • samostatnost, spolehlivost a schopnost efektivně si zorganizovat čas
  • ochotu učit se a přijímat zpětnou vazbu
  • živnostenské oprávnění
  • základní znalosti práce na PC (jedná se o práci výhradně online)
  • vlastní PC / notebook a připojení k internetu
Jaká bude Vaše náplň práce?
Vaší hlavní rolí bude být hlasem a tváří našich e-shopů směrem k zákazníkům:
  • komunikace se zákazníky přes e-mail a telefon (ČR i SK)
  • spolupráce s kolegy napříč firmou a předávání zpětné vazby od zákazníků
  • péče o zákaznické vztahy – nejen odpověď, ale i zájem
Na začátku spolupráce Vás čeká úvodní školení o našem sortimentu a způsobech komunikace. Vše důležité Vám rádi ukážeme a zůstaneme k ruce, kdykoli bude potřeba.
Co nabízíme:
  • zázemí stabilní a prosperující společnosti
  • práci z domova na IČO s časovou flexibilitou
  • přátelské pracovní prostředí a podporu zkušených kolegů
  • možnost kariérního růstu i mimo zákaznickou péči
  • možnost stát se součástí smysluplných projektů, které mají dobré jméno
  • možnost naučit se spoustě novým věcem
Nevyžadujeme oblek a už vůbec ne ranní dojíždění v koloně. Stačí, když budete mít připojení k internetu, chuť pomoct a trochu empatie v zásobě. Zbytek doladíme společně.
Naši zákazníci sice občas napíšou e-mail bez pozdravu a s caps lockem, ale většinou jen chtějí vědět, kdy dorazí jejich povlečení s koťátky. A my jim chceme odpovědět rychle, mile a s přehledem.
Pokud vám to zní jako ideální mise, možná hledáme právě vás.
Reagovat na poptávku
101 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
10 hodnocení
členem od 1. 9. 2009
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
ikona hodnoceni
od enzo (61 hodnocení)
9. 6. 2022
ikona hodnoceni
od Lukáš Kašparovský (16 hodnocení)
1. 5. 2022
ikona hodnoceni
od Karel Jelinek (1 hodnocení)
11. 4. 2022
Spolupráce proběhla výborně, komunikace byla rychlá a excelentní a jsem nadmíru spokojen.

Další poptávky Více