- výbornou znalost českého jazyka a příjemné vystupování
- prozákaznický přístup a schopnost najít řešení i v náročnějších situacích
- samostatnost, spolehlivost a schopnost efektivně si zorganizovat čas
- ochotu učit se a přijímat zpětnou vazbu
- živnostenské oprávnění
- základní znalosti práce na PC (jedná se o práci výhradně online)
- vlastní PC / notebook a připojení k internetu
- komunikace se zákazníky přes e-mail a telefon (ČR i SK)
- spolupráce s kolegy napříč firmou a předávání zpětné vazby od zákazníků
- péče o zákaznické vztahy – nejen odpověď, ale i zájem
- zázemí stabilní a prosperující společnosti
- práci z domova na IČO s časovou flexibilitou
- přátelské pracovní prostředí a podporu zkušených kolegů
- možnost kariérního růstu i mimo zákaznickou péči
- možnost stát se součástí smysluplných projektů, které mají dobré jméno
- možnost naučit se spoustě novým věcem