- Odeslani E-mailu vybranym uzivatelum (dle parametru CITY ve stavajici databazi) s unikatnim odkazem (pro jeho identifikaci) na dotaznik a informace (mozno vyuzit sluzby mailchimp.com/mandrill.com) o uzivatelskem testovani
- Dotaznik rozdeleny na steps, tj. kazda otazka ma svou stranku (obvykle cca 4 otazky)
- Uzivatel vidi progress bar - procentualni vyjadreni kolik otazek odpovedel vs. kolik zbyva
- Otazka + Odpoved (radio button nebo checkbox - pozdeji mozna vice druhu)
- Posledni je vzdy otazka, kdy ma uzivatel cas (checkbox - rano, dopoledne, poledne, vecer, cely den - zaskrtne vsechny)
- Je potreba myslet na to, ze uzivatel muze byt zaroven prihlaseny na dva a vice testovani zaroven
- Odpovedi z dotazniku ulozit do databaze k prislusnemu uzivateli a zaroven zaslat na muj E-mail
- Dotaznik jen shranuje udaje, neni to dotaznik typu spatna-spravna odpoved
- Kazda nova otazka by mela zustat ulozena v databazi tak, aby se dala pozdeji vyuzit pro dalsi dotaznik a zaroven nezobrazovat uzivateli ty otazky, na ktere jiz odpovedel v minulych dotaznicich (tato feature az v pozdejsich fazich projektu, je na to ale potreba myslet)
- Vzdy plati jeden dotaznik == jedno testovani
- Pouze informace: Datum testovani, adresa konani, firma, textovy popis (co se bude testovat)