- Pochází z Náchodska nebo Královéhradeckého kraje a může se osobně potkávat (schůzky v open-space kanceláři).
- Dokáže převzít zodpovědnost za úkoly a dotáhnout je do konce, nejen ty zadané, ale i ty, které z jednání vyplynou (nebo je sama rozpozná).
- Umí pracovat s počítačem, telefonem a online nástroji (Google Drive, e-mail, kalendář).
- Má chuť se učit nové věci, je proaktivní a nezalekne se ani menších administrativních či organizačních překážek.
- Dokáže si sama říct o upřesnění, navrhnout řešení a posouvat věci kupředu, zatímco já (jako investor) se mohu věnovat dalším projektům.
- Jsi z Náchodska/Královéhradeckého kraje a můžeš se účastnit osobních schůzek v open-space kanceláři?
- Jaké jsou tvoje předchozí zkušenosti s asistenční či administrativní rolí?
- Jsi schopná vyhledat nebo navrhnout postup sama, pokud ti zadám jen výstup z jednání a potřebné kontakty?
- Máš zkušenost s kalendáři a nástroji typu Google Drive, abys mohla sdílet dokumenty a informace?
- Jaká je tvoje časová dostupnost a kolik hodin týdně můžeš pracovat?
- Jakou odměnu (za hodinu/práci) si představuješ?
- Kdy bys mohla začít?
- Jsi k dispozici na osobní schůzku 23.4. nebo 24.4. v Hradci Králové nebo v Náchodě mezi 9:00 - 15:00 k detailnímu nastavení?