Dobrý den,
hledáme pro dodání jedné části herního projektu nějakého šikovného programátora, ideálně na úrovni serveru a herních kombinačních algoritmů, popřípadě za využití RAN generátoru na úrovni HW (procesoru serveru) atd.
Potřebujeme náš projekt povýšit ze standardních procedur na použití a využití generátoru náhodných čísel např. Mersenne Twister viz. https://www.intel.com/content/www/us/en/docs/onemkl/developer-reference-vector-statistics-notes/2021-1/mt19937.html
Jen obecně, je to spíše pro matematiky, které herní kombinace a variabilnost baví. Ve stručnosti jde o sestavení jednotlivých matic, které v jistém vzorci vytvoří pravděpodobnost kombinací. Ve stručnosti, pokud mám "emisy" jednotlivých předmětů ve hře, jednotlivých symbolů po spuštění akce se musí vyhodnotit pravděpodobnost a určitý předmět "vylosovat". Více bychom osvětlili v širším zadání a prezentaci projektu.
Pokud by měl někdo zájem v tomto směru spolupracovat, je to trochu alchymie, ale věřím, že takto podobných fanoušků matematiky se pár najde. Ozvěte se mi a rád to s Vámi proberu. Díky Aleš. (avyborny@seznam.cz)
Reagovat na poptávku