- Převzetí a implementace veškerého aktualizovaného textového obsahu a funkcionalit (kontaktní formuláře) ze stávajícího webu.
- Zachování URL: Priorita je zachování stávajících URL adres u TOP 10-20 nejnavštěvovanějších stránek. Pro ostatní změny URL je nutné nastavit trvalé přesměrování 301.
- Optimalizace: Správné nastavení SEO prvků (Title, Meta, H1) na cílená klíčová slova týkající se poskytovaných služeb.
- 100% responzivita (mobil, PC, tablet).
- Rychlost (Core Web Vitals): Nový web musí výrazně zlepšit hodnocení v testech rychlosti (Google PageSpeed Insights) a dosáhnout zeleného hodnocení (dobré) v metrikách Core Web Vitals.
- Analytika: Správná implementace Google Analytics 4 (GA4) a Google Tag Manageru (GTM).
- Webové stránky získají vyšší návštěvnost z vyhledávání relevantních klíčových slov.
- Ceny a časového harmonogramu za design, kódování, novou grafiku, migraci a SEO nastavení.
- Specifikace a ceny všech použitých placených pluginů a šablon, včetně licencí s platností minimálně na dva (2) roky, pokud se jedná o placené verze.