- Tvorbě a plánování reklamních kampaní
- Tvorbě virálních organických videí pro firmy a mikroinfluencery
- Kreativní organizaci projektů tj. vymýšlení nových nápadů, konceptů, směrů, sledování trendů, organizaci content-plánů, plánu reklam apod.
- Často natáčíme produktová videa do reklam, primárně „příběhového charakteru“ tj. produkty prezentujeme v příběhu videa
- Je pro sociální sítě zapálený a kreativní - není nutné umět napsat perfektní scénář, ale je potřeba umět vymyslet zajímavý příběh pro video a související hook.
- Je pružný a komunikativní - na zprávy přes den reaguje do hodiny
- Se nezalekne překážek, ale aktivně je řeší - když video nefunguje, vymýšlíme alternativy, problém pro nás znamená výzvu, ne překážku
- Má alespoň základní zkušenosti s natáčením videí, případně střihem
- Nemá problém se přizpůsobit našemu přístupu a uvažování v rámci tvorby reklamních / organických videí.
- Náhled či ukázka Vaši práce v rámci tvorby videí či dokonce scénářů (Pokud máte k dispozici)
- Orientační hodinovou sazbu (Odměny řešíme většinou fixně, ale rádi bychom měli alespoň orientační představu)
- Jak pružní dokážete ve spolupráci být - hledáme kolegy, kteří se do budoucna zvládnout věnovat primárně nám, práce bude dost! :)