- zkušenost s psaním. Nechceme klasické copywritery a PR pisálky
- tvorba obsahu pro čtenáře, ne pro sebe. Text musí být srozumitelný a pro čtenáře přívětivý
- estetické cítění a zdravá agresivita. Umíte vybrat trefný náhled, seřadit informace a vytáhnout myšlenku do titulku a perexu tak, aby přesně a férově reprezentovala text (bez clickbaitu)
- solidní základ pro práci se zdroji
- gramatika a stylistika, ideálně bez chyby; editor vám kryje záda, ale míříme na bezchybné texty
- požadujeme pravidelnost a originalitu. Očekáváme minimálně pět receptů týdně, každý z nich však musí mít přidanou hodnotu. Nejde nám o pouhý seznam ingrediencí a postup. Součástí každého receptu by měla být i zajímavost, tradice, příběh nebo historie daného pokrmu. Chceme recepty, které čtenáře nejen inspirují, ale také něco naučí. Ne kopii již 100krát publikovaného receptu.
- dlouhodobou spolupráci
- zajímavé ohodnocení
- flexibilní režim (home office/remote).
- BIO – kdo jste, co umíte, co vás baví
- Životopis – strukturovaně, včetně předchozích zkušeností
- Portfolio – ukázky textů či projektů (pokud máte)
- Proč právě vy?
- Kdy můžete začít (ideálně zítra...)
- Otázky – cokoli, co potřebujete vědět, připište do zprávy
- Připojte tel. kontakt a čas, kdy můžeme volat.