- celebrity
- cestování
- životní styl
- móda
- recepty
- zdraví
- bydlení
- technologie
- věda
- příroda
- příběhy slavných
- historie
- zkušenost s psaním. Nechceme klasické copywritery a PR pisálky
- psaní pro čtenáře, ne pro sebe. Text musí být srozumitelný a pro čtenáře přívětivý
- estetické cítění a zdravá agresivita. Umíte vybrat trefný náhled, seřadit informace a vytáhnout myšlenku do titulku tak, aby přesně a férově reprezentovala text (bez clickbaitu). Umíte dobrý text i dobře naservírovat čtenářům
- angličtina, stačí solidní základ pro práci se zdroji
- Gramatika a stylistika, ideálně bez chyby; editor vám kryje záda, ale míříme na bezchybné texty
- pravidelnost, alespoň tři články týdně o délce okolo 800 slov s případnými zdroji
- dlouhodobou spolupráci
- zajímavé ohodnocení
- flexibilní režim (home office/remote)
- BIO – kdo jste, co umíte, co vás baví.
- Životopis – strukturovaně, včetně předchozích zkušeností.
- Portfolio – ukázky textů či projektů (pokud máte).
- Proč právě vy.
- Kdy můžete začít.
- Otázky – cokoli, co potřebujete vědět, připište do zprávy.