- Možnost vložení odkazu na stránky: Umožnit vložení odkazu na stránky, ze kterých bude chatbot čerpat informace pro odpovědi klientům přes chat na webu.
- Možnost vložení dokumentů: Umožnit vložení dokumentů, ze kterých bude chatbot čerpat informace pro odpovědi klientům přes chat na webu.
- Možnost vložení FAQ: Umožnit vložení FAQ, ze kterých bude chatbot čerpat informace pro odpovědi klientům přes chat na webu.
- Nastavení promptu: Možnost nastavení promptu ze strany administrátora pro každého uživatele, stačí jako textové pole, do kterého napíšeme promo.
- Ukládání komunikace: Ukládání veškeré komunikace a chatu do historie.
- Možnost přepojení: Možnost přepojit se k chatu a odpovídat ručně. (prosím necenit jako update)
- Systém předplatného: Jednoduchý systém předplatného napojený na fakturaci, doklady atd.
- Registrace klienta: Umožnit registraci klienta.
- Zadání základních informací: Možnost zadání základních informací o tom, co klient dělá.
- Vložení promptu: Vložení promptu, na základě kterého bude chatbot postupovat.
- Nastavení jména botu: Možnost nastavení jména botu a úvodního představení.
- Vložení kódu: Možnost vložení kódu na web a zobrazení chatu na webu.