- Správa zbožových kanálů – Heureka, Zboží.cz, Google Shopping, případně Glami/Favi
- Optimalizace produktových feedů – práce s Mergado / Data Owl / Custom řešení
- Tvorba biddingových strategií – ruční / automatizované biddingy (Bidding Fox, Bidding Tools)
- Reporting a vyhodnocování výkonu – ROAS, PNO, segmentace sortimentu
- Komunikace s klienty – prezentace výsledků, doporučení pro další rozvoj
- stručné reference (např. projekty typu www. apod.)
- orientační cenu, za kterou byste podobný projekt realizovali
- vaše dostupnost
- Bez předchozí zkušenosti s prací v reklamní či digitální agentuře po dobu alespoň 2 let to u nás neklapne.
- Je třeba, aby ses orientoval/a v různých oblastech online marketingu (SEO, PPC, sociální sítě, e-mailing, zbožové vyhledávače), protože přesně v těchto vodách u nás budeš plavat.
- Samostatnost a houževnatost jsou proto nezbytností, stejně jako tah na branku.
- Výborné komunikační a interpersonální dovednosti: Pro úspěch v této roli je klíčová schopnost efektivně komunikovat a budovat vztahy s různorodými typy osobností.
- U nás upotřebíš i angličtinu, kterou bys měl/a ovládat alespoň na úrovni B1.
- Nesmí Ti chybět týmový duch a nadšení do práce. S ostatními členy týmu musíš vycházet stůj co stůj. Hlavním cílem je dosažení výsledků a spokojenosti klientů.
- Hledáme někoho s optimistickým přístupem, kdo se nenechá odradit překážkami a dokáže si i v náročných situacích udržet pozitivní náladu. Pokud máš tendenci spíše si stěžovat a vytvářet problémy, pravděpodobně u nás nebudeš spokojen/á.
- Pečlivost, smysl pro detail, zdopovědnost, trpělivost a schopnost se rychle učit.
- Velkou vnitřní motivaci. Pracovat, i když se "nikdo nedívá a nekontroluje Tě".