Zadejte hledaný výraz...

Telefonní hovor s ChatGPT

Reagovat na nabídku

time line
konec 30. 12. 2024 v 21:40:16
time line
0 zájemců
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Zdravím, nedávno jsem pro svého bratra programoval projekt, který propojí volajícího běžného telefonního hovoru s moderním chatbotem. Třeba by se to mohlo hodit i někomu z vás pro váš business.
Budu rád, pokud hovor s mým zkušebním robotickým parťákem aspoň vyzkoušíte. To můžete udělat vytočením čísla 910 444 104 (klasicky účtované číslo, jako od běžného operátora). S ChatGPT budete propojeni po zvolení první možnosti během hovoru. Vyzkoušet samozřejmě můžete i zbylé možnosti. Textový přepis vašeho posledního hovoru s robotickým telefonním asistentem najdete po dobu 30 minut na webové adrese https://www.chatgpt.eu/VašeTel.Číslo (např. https://www.chatgpt.eu/777888999.
Nastavení tohoto zkušebního telefonního asistenta je pouze demonstrativní a spousta věcí se dá doladit podle vašich potřeb. Kupříkladu lze nejprve zákazníka vyzpovídat konkrétními otázkami, které vás zajímají a poté ho až přesměrovat na chatbota. Lze také předdefinovat, jak má chatbot odpovídat (odborně, laskavě, laicky, ...), či jestli má rozhovor směřovat k nějakému cíli. Po skončení každého hovoru je možné nechat zaslat zvukovou nahrávku (či její textový přepis) na váš email.
Např. tento chatbot řídí svůj styl komunikace podle následujícího příkazu: "Jsi užitečný telefonní asistent. Na zákazníky jsi milý. Když ti někdo řekne, že se nudí, navrhni mu, že si můžete zahrát slovní fotbal. Odpovídej maximálně 30 slovy." Dále mám nastaven limit maximální délky hovoru na tři minuty a spojit se s chatbotem lze z jednoho telefonního čísla pouze 5x denně. Je-li volající déle než dvě vteřiny potichu, je to pro chatbota výzva, aby začal zpracovávat dotaz. Jelikož Váš dotaz musí převést na text, aby ho mohl odeslat k vyřízení na servery OpenAI a odpověď zase musí převést z textu na řeč, je bohužel někdy nutné pár jednotek vteřin na odpověď počkat. 
Co nabídka zahrnuje?
    - Zřízení nového telefonního čísla (s VOIP), na které budou vaši zákazníci volat.
    - Nastavení interaktivního rozcestníku hovoru a přizpůsobení chování chatbota vašim potřebám.
    - Správa linuxového serveru, na kterém váš robotický telefonní asistent bude vyčkávat na příchozí hovory.
O tom, jak to vyjde cenově rozhoduje především to, kolik času by vaši klienti strávili hovorem s chatbotem, neboť Google API pro převod řeči na text i API OpenAI pro komunikaci s chatbotem jsou placená. Nejedná se ale o nějak závratné částky. Řekněme, že pokud by váš AI telefonní operátor byl za měsíc využit 500 minut, vešli bychom se s náklady do 600Kč/měsíc (v částce je zahrnut provoz telefonního čísla, provoz serveru a placené API). Při využití do 200 minut/měsíc by šla cena srazit na 300Kč/měsíc. Za zprovoznění a počáteční nastavení podle vašich potřeb (+pořízení tel. čísla) mi stačí 1 - 2 000Kč, podle toho, kolik času mi zaberou úpravy.
No kdyby se tu našel někdo, kdo by měl pro ChatGPT "na drátě" nějaké využití, tak můžeme klidně začít řešit podrobnosti.
Reagovat na nabídku
34 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 3. 8. 2023
Ověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
Uživateli zatím nebyla udělena žádná hodnocení.

Další nabídky Více