Pracujete zároveň na několika sociálních sítích a už vám z toho jde pomalu hlava kolem? Základem je naučit se management, díky kterému si nejen ulehčíte spoustu práce, ale také naberete nové sledující. Sociální sítě s sebou totiž nesou i spousty pravidel, která pomáhají v růstu. Pamatovat si je ale nemusíme, použít můžeme totiž praktické aplikace…
S postupem času přibývají sociální sítě nezadržitelným krokem. Dříve tu byl jen Facebook, dnes se prezentujeme i na Twitteru, Instagramu, Tiktoku a případně také na Pinterestu nebo LindedINu. Velké číslo sociálních sítí pak logicky vyžaduje i úměrně vyšší pracovní nasazení. Jak ale vytvářet tolik obsahu a nezbláznit se z toho?
ZVYŠTE SVOJI PRODUKTIVITU ONLINE NÁSTROJI
Proč jsou tito management pomocníčci využívané? Vše tkví hlavně v možnosti naplánovat činnost na sociálních sítích několik dní dopředu. Je to velice produktivní a ušetří to také spoustu času. Sdílet na všechny vaše sociální sítě navíc můžete přehledně z jednoho rozhraní. To otevírá množství zajímavých možností.
Dobrý nástroj pro management však často není jen čistě o plánování příspěvků. Umí totiž i další zajímavé kousky. Například s ním můžete spravovat veškeré zprávy od fanoušků, zmínky v příspěvcích a podobně. Dost často také bývá přizpůsoben co se týče vyhledávání hashtagů nebo nejlepších časů pro publikování. Nezapomínejme na fakt, že tohle všechno napříč všemi sociálními sítěmi.
TIPY NA NEJLEPŠÍ POMOCNÍČKY
Aplikací na management sociálních sítí existuje obrovské množství. To je poměrně překvapivý fakt, vezmeme-li v potaz, že nabízí takřka všechny to samé. Díky bohu existují ale i výjimky, které toho nabízejí ještě malinko navíc. Hlavním a nejznatelnějším rozdílem bude tedy cena. Většina z těchto programů je placená, byť dost často funguje v osekané verzi i zdarma. Někdy zadarmo však nabízí jen zkušební dobu, záleží aplikace od aplikace…
Co by to bylo za článek o aplikacích, kdybychom vám nějaké neporadili. Následuje tedy seznam nejzajímavějších pomocníčků, které jsme pro vás vyzkoušeli. Do jaké půjdete?
1. BUFFER
Jeden z nejznámějších pomocníčků. Nabízí několik tarifů, včetně tarifu zdarma. Plánovat můžete na prakticky všechny sociální sítě a výjimkou nejsou například ani facebook skupiny. V placených verzích otevírá více možností. Můžete s ním přidávat vašim příspěvkům komentáře s hashtagy nebo i plánovat příběhy na jednotlivých sítích.
2. HOOTSUITE
Bavíme-li se o managementu sociálních sítí, pak rozhodně musíme zmínit také tohoto známého hráče. Nenabízí tarif zdarma, můžete si jej ale vyzkoušet na 30 dní. Liší se hlavně zajímavým grafickým pojetím příjemným pro práci. Navíc nabídne také přehledy statistik vašich sociálních sítí.
3. SPROUT SOCIAL
Poslední tip jsme volili především pro větší projekty. Sprout Social se totiž zaměřuje spíše na větší tým lidí, který bude sociální sítě spravovat. Pokud tedy potřebujete opravdu firemní nástroj, pak je to přesná volba. Nabízí možnost publikace, přehledu publika i dalších statistik sociálních sítí. Nechybí ani možnost shrnutí zpráv ze všech sociálních sítí do jedné schránky. Opět je k dispozici pouze 30 dní na vyzkoušení.
Nyní vás čeká dlouhé stádium výběru té pravé aplikace. Neuspěchejte to a klidně využijte nabídek na vyzkoušení i u několika pomocníčků. Jakmile vám nějaký padne do oka, hlavně nezapomeňte odhlásit automatické platby z karty u těch ostatních. To jen, abyste po uplynutí zkušební doby nezaplatili omylem za něco, co nechcete…
Jaké sociální sítě používáte? Spravujete je nějakou aplikací?