Zadejte hledaný výraz...

Tržby Twitteru ve 2. čtvrtletí klesly o 19 procent

Americké společnosti Twitter se ve druhém čtvrtletí výrazně zvýšil počet uživatelů. Tržby jí však přesto vinou slabých příjmů z reklamy klesly meziročně o 19 procent na 683 milionů dolarů.

Twitter na akcii ztrácí 0,16 dolaru. Tržby jsou meziročně o 19 procent nižší, 683,4 milionu dolarů oproti loňským 841,38 milionu dolarů. Analytici odhadovaly tržby o něco vyšší, 701,6 milionu dolarů.

Tržby z reklamy, které představují zdaleka největší díl příjmů firmy, se snížily o 23 procent na 562 milionů dolarů. Čistá ztráta činila 1,2 miliardy dolarů, zatímco provozní ztráta představovala 124 milionů dolarů. Loni byla tato hodnota ještě v zisku, který činil 76 milionů dolarů.

Společnost těžila ze zvýšené potřeby internetové komunikace v období pandemie. Ta jí však zase ubrala příjmy z reklamy, protože firmy kvůli nejistým ekonomickým vyhlídkám šetří.

Společnost uvedla, že ve druhém čtvrtletí dokončila přestavbu své technologie pro správu reklam, což bymělo podpořit rychlejší vývoj nových formátů. Zavedla také měřicí nástroje pro reklamy s přímou reakcí, které používají vývojáři aplikací.

Počet denních uživatelů sítě, kterým se zobrazuje reklama, se zvýšil o 34 procent na 186 milionů, což je nejprudší roční nárůst v historii firmy. Analytici odhadovali, že uživatelů bude o deset milionů méně.

Akcie firmy v reakci na výsledky hospodaření ještě před začátkem obchodování vykazovaly růst zhruba o šest procent.

Dále čtěte:

NERV pomáhá sestavit novou hospodářskou strategii

USA tlačí na Pfizer kvůli milionům dávek vakcín proti COVID-19

Zdroj: Market Watch, investing.com


Vydáno
23. 7. 2020
Tagy