T-Mobile ve spolupráci s CzechTourism spouští letní kampaň, v níž nabídne na známých i méně známých turistických lokalitách data na den zdarma. Chce tak pomoci podnikatelům v oblasti cestovního ruchu a také provozovatelé restauračních služeb, kteří byli tvrdě zasaženi koronavirovou krizí. Kvůli epidemii koronaviru však došlo i ke změnám plánů dovolených. Odhaduje se, že až dvě třetiny Čechů chtějí strávit léto v tuzemsku.
Neomezená data na 24 hodin
Pokud se zákazník společnosti T-mobile rozhodne strávit jakýkoli čas mezi 1. červencem a 31. srpnem domácí turistikou, může se na řadě historických památek, koupališť, muzeí, restaurací a hotelech setkat s letákem obsahujícím speciální QR kód. Pokud ho následně odešle bezplatnou SMS, získá tak unikátní kód, jehož vložením do mobilní aplikace Můj T-Mobile si aktivuje na 24 hodin neomezená data.