Reklamní sdělení
Kurýrní služby jsou nejrychlejším a nejbezpečnějším způsobem doručování zásilek. V současné době tak pro firmy představují tu nejlepší možnost, jak rychle a spolehlivě doručit zboží svým zákazníkům. A právě s tím vám může pomoci EPS Kurýr, stabilní česká společnost s dlouholetým působením na trhu.
Mohl byste představit vaši společnost?
Příběh naší společnosti začíná v roce 1992, od té doby se nepřetržitě věnujeme kurýrním službám a máme již přes 2000 spokojených zákazníků. Pro naše klienty jsme schopni rychle a spolehlivě doručit jakoukoli zásilku. Díky nám mohou poslat zásilku po Praze, po Čechách i do celého světa. Od svého vzniku rosteme díky vnímání potřeb našich klientů, znalosti trhu a neustálém zlepšování našich služeb.
Nabídek kurýrních služeb je nejen v Praze celá řada, čím je ta Vaše odlišná?
Odlišná je především v tom, že dbáme na firemní kulturu. Je to tím, že jsme na trhu již dlouhou dobu a jestli se něco vyplácí, je to spolehlivost, dochvilnost, pravdivá komunikace a také společenská úroveň. Naši kurýři se s klienty často potkávají na recepcích velkých společností, nemůžeme dopustit, aby kurýr vypadal nepatřičně.
Průměrná doba od objednání do doručení je 1 hodina a 27 minut. A to dokážeme jak v Praze, tak v Ostravě, kde také máme dispečink. Umíme se samozřejmě rozjet i do krajů i za hranice republiky. Ke všemu stačí jeden rychlý telefonát. Náš dispečink ví, jak klientovi pomoci.
Reference a spokojenost našich klientů odráží naši pevnou pozici na trhu kurýrních služeb.
Díky našim službám naši klienti ušetří čas a energii
V dnešní uspěchané době chceme lidi naučit vážit si svého volného času. Čas je totiž to nejvzácnější, co máme. A aby ho měli, musí se naučit delegovat svou práci, jednak umět plnit své povinnosti, ale i svá přání a radosti.
Jak si mohou zákazníci objednat vaše služby?
Naše služby si mohou objednávat online na našich stránkách https://www.epskuryr.cz/, nebo na emailu objednavka@epskuryr.cz, či telefonu na náš dispečink 222 181 111, který ochotně poradí a ihned vypracuje kalkulaci. V případě pravidelného využívání našich služeb však doporučujeme se zaregistrovat a získat výhody registrovaného zákazníka.
Kde se u Vás mohou případně registrovat?
Registrovat se mohou zde https://www.epskuryr.cz/registrace-klienta/krok-1/ na našich webových stránkách. Díky registraci obdrží zákaznické číslo, které poslouží k rychlejší komunikaci s našimi operátorkami. Díky registraci a objednáváním zásilek naším online systémem múžeme nabídnout výhodnější ceny a pro stále zákazníky i bonusy v rámci našeho věrnostního programu. Věrnostní program je poděkováním a odměnou za využívání našich služeb. Zákazník získává body, za které si pak může vybrat odměnu. Do programu se však započítávají zásilky objednané online.
Některé kurýrní služby nenabízí možnost odesílání do zahraničí…
My s tímto nemáme vůbec problém. Zásilky doručujeme letecky prostřednictvím společnosti FEDEX, u níž máme nadstandardní cenové podmínky a benefity, o které se s našimi zákazníky dělíme. Díky tomu můžeme nabídnout kvalitní služby za výjimečně dobrou cenu. U zásilek si můžete zvolit podmínky doručení – bude záležet na tom, co pro vás bude prioritou – zda čas nebo peníze.
Zabezpečujeme také i exportní celní odbavení. Jedinou podmínkou je to, že se pro využívání našich služeb do zahraničí musí klient zaregistrovat na našich stránkách. Registraci u nás však provedete jednoduše během pár minut.
Kdybychom představovali e-shop, který například prodává živé akvarijní tvory, ale objem našich objednávek by byl v řádu jednotek…
Tak nám to vůbec nevadí, žádného z našich klientů netlačíme do pravidel minimálních objemů. Efektivně se domluvíme na formě spolupráce, když předem víme, co můžeme očekávat, můžeme se na to připravit. A v rámci zmíněných akvarijních tvorů, pravidla spedičních společností jsou zpravidla taková, že vylučují tekutiny z přepravy. Pro nás to nepředstavuje překážku.
Ve skutečnosti jsme tomuto již vykročili naproti a máme i připravená API pro podnikatele v e-commerce, aby implementace nás, jako té nejrychlejší formy dopravy, byla co nejsnazší.
Jaké jsou Vaše nadcházející plány?
Vidíme obrovský trend u internetových obchodů, které mají zájem zrychlit doručení zboží. Ukazuje se, že zákazník nechce čekat. My tomu umíme jít naproti. Jsme otevřeni spolupráci s e-shopy celého spektra. Čím delikátnější produkt mají, tím rychlejší doručení je zákazníkem vyžadováno. Je to i forma prestiže obchodníka, je-li schopný doručit produkt ke klientovi přesně tam, kam a kdy to klient potřebuje. To zpravidla není v silách běžných doručovacích služeb.
Du budoucna také plánujeme na přelomu roku 2020 a 2021 rozšíření do dalších měst: Brna, Plzně, Pardubic, Olomouce, Jihlavy, Českých Budějovic, Liberce, Hradce Králové a Ústí nad Labem. Díky tomu budeme schopni doručit vaši zásilku rychle a spolehlivě všude po celé republice podle vašich požadavků.
Balíky z e-shopů jsou nadále doménou pomalejších balíkových služeb, které doručují v rámci několika dní. Dnes však lidé považují za standard doručení následující den, případně raději ještě dnes. Potřeba lidí mít všechno hned nás tlačí k ještě lepším výkonům. Díky nám je tak doručení zásilky zákazníkovi nejen otázkou několika hodin, ale i minut.