Českou scénu malých i velkých marketingových agentur chce propojit nový internetový portál Markeťáci.online. Jedná se o kombinaci prezentačního portálu pro marketingové agentury a magazínu, ve kterém pravidelně vycházejí články založené na zkušenostech marketingových expertů. Kromě toho lze na portálu také najít přehled a hodnocení nejrůznějších digitálních nástrojů využívaných pro široký okruh marketingových činností.
Cíl projektu přesahuje pouhé shromažďování informací o jednotlivých agenturách. Hlavní ambicí Markeťáci.online je působit jako místo pro virtuální networking a přehledný způsob, jak klienti mohou najít ty správné markeťáky s relevantními zkušenostmi.
Vytvoření profilu na tomto portálu nic nestojí a umožňuje přístup k nejrůznějším doplňkovým funkcím a statistikám o interakci návštěvníků, které tvůrci portálu průběžně doplňují na základě zpětné vazby.
Součástí prezentace agentur na Markeťáci.online není žádné zjednodušující hodnocení a poskytovaný prostor se neliší pro velké a malé agentury. Místo toho za agenturu mluví jednotlivé reference a projekty.
O inovativním způsobu zobrazení referencí ve formě časové osy a vzájemného propojení subjektů se více rozpovídal jeden ze zakladatelů projektu, Michal Rost:
„V agenturách, se kterými spolupracuji, jsme často řešili aktuálnost referencí. Práce pro klienty je vždy přednější a tak času na zhodnocení a sepsání referencí bylo vždy málo. Nakonec se vytížení webmasteři stejně dostali k aktualizaci firemních stránek se zpožděním v řádu měsíců. Markeťáky jsme navrhli jako řešení této situace. Každý vedoucí týmu má odteď na starosti po dokončení projektu jeho přidání do Markeťáků. Je to práce na pár minut a několik kliků. Konečně tak máme efektivní proces jak udržet reference aktuální.“
Novinky z českého digitálního marketingu
Kromě prezentačního prostoru představuje hlavní pilíř Markeťáci.online online magazín. Zde najdou čtenáři informace nejenom o novinkách ze světa českého digitálního marketingu, ale především konkrétní praktické rady, návody a tipy týkající se práce na poli moderního českého marketingu. Magazín funguje jako další způsob, kterým si mohou marketingoví experti předávat skutečně důležité informace místo pouhých oznámení o změnách na pracovních pozicích u velkých značek.
Celý portál je postavený na velmi flexibilním českém systému Nette. Tvůrci Markeťáci.online chtějí portál průběžně rozšiřovat, zejména z hlediska sociálních funkcí. I když se český marketingový rybníček může zdát relativně malý, pro mnoho lidí je nepřehledný jako oceán a Markeťáci.online to chtějí změnit.
O společnosti:
Textfield s.r.o. je pražská marketingová agentura zaměřující se na obsahovou stránku prezentace společností a jiných veřejných subjektů. Mezi hlavní činnosti obsahových expertů z Textfield s.r.o patří důkladný audit stávajícího obsahu, sestavení komplexní obsahové strategie a analýza jednotlivých textů, popř. jejich editace. Mezi hlavní cíle společnosti patří celkové zlepšení úrovně obsahu na českém internetu a pomoc firmám najít unikátní hlas, který je odliší od konkurence.
Případné dotazy a připomínky směřujte na:
info@marketaci.online