Bez fungujícího prodejního webu přichází podnikatelé o své zákazníky. Správně nastavený prodejní systém, který navíc pracuje zcela automaticky, dává podnikatelům možnost soustředit se plně na své podnikání. Tuto možnost právě nabízí Mioweb – česká aplikace, která obsahuje vše pro snadnou tvorbu a provoz profesionálních prodejních webů. Vyzpovídali jsme proto paní Moniku Vencourovou, která je v Miowebu součástí týmu Sales & Marketing, aby nám o této aplikaci pověděla více.
1. Můžete nám představit, jakou službu nabízíte?
Dáváme lidem možnost mít „Jeden web”, jeden Mioweb, který jim zajistí prodejní výsledky. Díky nám mohou podnikatelé realizovat své nápady, prodávat své produkty a služby, zvát své klienty na semináře a živé akce, vysílat webináře, vzdělávat své klienty pomocí online kurzů. Zkrátka mohou předávat své know-how napříč obory.
2. Co všechno Mioweb umí?
Mioweb je opravdu našlapaný a obsahuje všechny dosavadní funkce, které potřebujete k tvorbě prodejního webu, od profesionálního designu, přehlednou webovou analytiku a měření konverzí po rozšířená marketingová nastavení. Stačí ho napojit na fakturační systém a e-mailingový nástroj a doslova během pár hodin můžete začít prodávat online.
3. Kdo může vaše služby využít?
Naše služby mohou využít především podnikatelé, kteří chtějí mít prodejní výsledky na svém webu plně pod kontrolou a díky novému modulu „Cesta zákazníka“ mohou tyto prodejní výsledky i ovlivnit. Pokud si podnikatelé kladou otázku, jak přeměnit návštěvníky webu v zákazníky, Mioweb jim na to dá jasnou odpověď.
4. Proč by si lidé měli vybrat právě vás?
Mioweb představuje online marketéra a prodejce v jednom. Přináší tak podnikatelům nejen výsledky, ale roste spolu s nimi. Všechny dosavadní funkce předešlých tarifů jsme sloučili do jednoho, čímž dáváme profesionálům opravdu svobodu a nezávislost v tvorbě.
Prodejní web dokáže využít marketingové a prodejní funkce k vytvoření cesty zákazníka na webu. Tato cesta začíná na vstupní stránce a následně provádí návštěvníky dalšími stránkami. Automaticky je přivede na prodejní stránku a následně na objednávku, kde se z návštěvníka stává zákazník. Web tedy obsahuje jednu nebo více cest zákazníka. Každá z nich obsahuje kroky, kterými vede návštěvníka k objednávce vašich produktů a služeb. Díky tomu se zvyšuje šance na objednávky. Rozhodující je, jak propracovanou cestu zákazníka si podnikatel zvolí.
Proč je cesta zákazníka na webu nezbytná, jak ji vytvořit a konkrétní příklady obsahuje kurz Jeden web, který dostává každý zákazník automaticky k nákupu Miowebu. V celkem 15 lekcích se tak naučíte všechno potřebné k vytvoření prodejního webu. Součástí tohoto kurzu jsou strategická videa, případová studie, ve které je ukázána prodejní cesta zákazníka a další návody s technickým nastavením.
S Miowebem mohou naši zákazníci i vydělat díky našemu partnerskému a proviznímu programu. Za doporučení získává každý náš partner provizi. Podmínky i možnosti registrace do programu Mioweb Money naleznete zde.
5. Jak si u vás mohu web vytvořit?
Web si jednoduše vytvoříte pomocí intuitivního drag and drop editoru. V prvním kroku si koupíte Mioweb za 2000 Kč měsíčně. Zde je výhoda, že platíte měsíčně, nikoliv ročně a kdykoliv můžete službu ukončit. A na každý další web ve vašem účtu získáváte 50procentní slevu. Součástí Miowebu je i registrace domény, kterou si vyberete a hosting vašeho webu.
V druhém kroku vám dorazí na váš registrační e-mail přihlašovací údaje k vašemu webu a můžete začít s tvorbou webových stránek. Web editujete v prostředí naší aplikace, přičemž se všechny úpravy na webu zobrazují ihned po jejich uložení.
6. Nabízíte pomocnou ruku při tvorbě stránek?
V první řadě chci všechny ujistit, že není třeba, aby byli „ajťáci“, není třeba mít žádné technické znalosti ani umět programovat. S našimi návody si každý uživatel dokáže vytvořit web sám.
Mioweb obsahuje vizuální editor, se kterým je tvorba stránek velmi intuitivní. Máte také na výběr z mnoha předpřipravených šablon, stránek, bloků i různých elementů. Responzivní design je samozřejmostí.
Jak již bylo zmíněno, klienti najdou ve svém zákaznickém účtu online kurz Jeden web, který jim v 15 minilekcích pomůže celý web vystavět. Kromě toho máme i další video návody: Web za jedno odpoledne, video kurz Začínáme s Miowebem, Audit pro úspěšný web, SEO manuál pro úspěšný web a další. Na našem webu pak klienti naleznou inspirativní blogové články.
Pro všechny případy je tady naše technická podpora, která je k dispozici každý všední den od 9:00 do 16:00 hod.
7. Jakých kritérií by se lidé při tvorbě webových stránek měli držet?
Za nejdůležitější považujeme systém a organizovaný pořádek na webu. Jen tak může web fungovat udržitelně a dlouhodobě a generovat prodejní výsledky.
Mioweb má za cíl zjednodušit život našim klientům tak, aby nevymýšleli složitosti a nezahlcovali návštěvníky webu množstvím informací, ale jasně návštěvníka po příchodu navedli k hodnotnému obsahu výměnou za kontakt. Následně, aby s ním komunikovali, řešili jeho situaci, budovali důvěru a v pravý čas přivedli klienta k objednávce. Důležitá je následně i komunikace po koupi a neustálé prohlubování vzájemné důvěry.
8. Jaké pozorujete změny u webových stránek v posledních letech?
V posledních letech dochází ke zjednodušování webů. Jinak platí stále to stejné – dostat na web návštěvnost a pokud se jedná o prodejní web, tak prodejní výsledky. A to je právě spojeno s tou jednoduchostí. Mít takový web, který je přehledný, návštěvník není zahlcen množstvím informací, dobře se na webu orientuje a web ho ideálně vede k nějaké akci.
9. Jak myslíte, že se budou webové stránky vyvíjet do budoucna a jaké máte plány vy?
Žijeme v internetové době, která je specifická svou rychlostí, okamžitým sdílením a tím, že požadujeme informace, produkty a služby hned. Hned ale nenakupujeme, potřebujeme si nákup rozmyslet a potřebujeme produktu a službě věřit.
Proto jsme se rozhodli naše zákazníky učit, jak budovat důvěru, jak opětovně oslovovat návštěvníky webu, jak je nenechat odejít z webu bez zanechání kontaktu a jak je nakonec k objednávce dovést. Mnoho webů se zákazníky nepracuje a nepodporuje prodej. Otevíráme cestu k prodejním webům, které se věnují jak návštěvníkům, tak zákazníkům.
Prodejní web umožňuje zákazníkovi provést nákup a stará se o něj i po nákupu. Návštěvníkům, kteří zatím vyhledávají informace, nabízí hodnotný obsah a postupně buduje důvěru, vytváří vztah a proměňuje návštěvníka v zákazníka. Aby obě cesty fungovaly, je potřeba objevit na webu místa, kde se jedna nebo druhá skupina ztrácí a vylepšovat je. Nedílnou součástí prodejního webu je webová analytika. Náš nejnovější modul klade důraz na čísla, výsledky a peníze. Protože co nelze měřit, nelze řídit.
Budoucnost vidíme v prodejních webech, které obsahují cesty zákazníka. Chceme, aby naši zákazníci díky svým webům předávali snadno své know-how, aby jednoduše prodávali a aby je to bavilo.
Mioweb obsahuje:
- Vizuální editor s profesionálním prostředím a rozšířenými grafickými funkcemi, předdefinované šablony a bloky, vše plně responzivní
- Nejmodernější funkce pro tvorbu prodejních webů – cestu zákazníka (tzv. funnel), která obsahuje série stránek pro sledování chování zákazníků, vizualizace a měření, předpřipravené vzory kampaňových stránek, vstupních, obsahových a děkovacích stránek
- Přehlednou webovou analytiku a měření konverzí, vizuální podobu cesty zákazníka, vyhodnocení vstupů a konverzí, napojení na Google analytics a další nástroje
- Pokročilé funkce pro budování databáze kontaktů a vkládání magnetů (ve formě PDF, Video, MP3, free online kurzů, demo uživatelských přístupů…), vstupní stránky, lead pages a landing pages, web formuláře a napojení na e-mail marketing, pop-upy a A/B testování, napojení na automatizovaný fakturační systém a další aplikace
- Jednoduchou tvorbu webinářů, vložení živého streamingu i záznamu do libovolné části webu, vzory pro vstupní a vysílací stránky, předpřipravenou webinářovou cestu zákazníka a propojení s e-mail marketingovou aplikací
- Uzavřené členské a klubové sekce pro neomezené množství členů, členské úrovně, postupné odkrývání obsahu, katalog členů, placený a uzamčený obsah
- Blog a funkce pro publikování obsahu, pokročilé stylování textů a fontů, obrázky, fotky a galerie, grafické prvky, vzorové obsahové bloky, animace a vkládání videí
- Internetový obchod pro prodej až 100 produktů, kategorie a varianty produktů, napojení na platební bránu a pokročilý fakturační nástroj
- V ceně je .cz doména, profesionální hosting, e-mailové účty, denní zálohování, aktualizace, zabezpečení, automatické aktualizace Miowebu a profesionální technická podpora
- Rozšířená marketingová nastavení, SEO nastavení, FB atributy, sociální tlačítka, reference