KOMERČNÍ ČLÁNEK
Přípravy na internetovou sezónu vrcholí a vy hledáte rady, jak se s ní popasovat co nejlépe? Máme pro vás zlepšovák, který vám usnadní balení a nebude stát majlant.
Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci bude letošní sezóna – tedy pokud jde o e-shopaře – opět rekordní. APEK tentokrát očekává až 20% nárůst tržeb oproti loňskému roku. A na takový skok je potřeba se pořádně připravit.
Jedním z hluchých míst v balicím procesu, kterým eshopaři moc pozornosti nevěnují, bývají výplně. A přístupy jsou různé.
Jedni se snaží na výplňových materiálech ušetřit za každou cenu a ve finále si balení zbytečně komplikují. Druzí nechávají výplně bez pozornosti a prostě nakupují „jako vždy“ i přestože jsou trendy dávno jinde.
V obou případech si eshopaři práci buď komplikují nebo utrácejí více, než by museli.
Řešení je ale jednodušší, než by se mohlo zdát – papírová výplň FastPaper. Jedná se o praktické balení papíru smotaného v roli, ze které je možné papír snadno odebírat a odtrhávat.
Celé řešení je navíc zabalené v praktické krabici, která se snadno vejde na balicí stůl a ve skladu zabírá jen minimum místa.
Při tom všem s papírem z FastPaperu o návinu 460 m vyplníte podobné množství balíků jako se třemi velkými 500 l baleními výplně Flo-Pak. Cena je ale zhruba poloviční.
Když si to shrneme, FastPaper je:
✓ levnější než jeho alternativy,
✓ 100% recyklovaný a snadno znovu recyklovatelný,
✓ zabírá málo místa na skladě,
✓ snadno se s ním pracuje a není prašný.
Suma sumárum, některá řešení mohou být jednoduchá a praktická a přitom nutně nemusí stát více.
Díky praktickým rozměrům nezabere místo ve skladu a dobře se s ním manipuluje
Komerční sdělení. Článek vznikl ve spolupráci se společností Secupack s.r.o.