Kvůli stáhnutí z Facebooku se reklamy společností rozšiřují i na jiné platformy, mimo jiné i na Snap, firmu provozující aplikaci Snapchat. Podle obchodního ředitele Snap Jeremiho Gormana tak společnost získala novou příležitost prosadit se jako značka na trhu.
Více než pět stovek nejrůznějších společností včetně hlavních inzerentů oznámilo v minulém měsíci bojkot reklamy na Facebooku. K bojkotu vyzvaly především americké skupiny bránící lidská práva, které společně stojí za iniciativou Stop Hate for Profit (Zastavme nenávist pro zisk). Ta protestuje proti nedostatečnému přístupu k nenávistným projevům, obtěžování a dezinformacím.
Reklamní pauzy společností se rozšířily i na platformy mimo Facebook. Některé značky však přesunuly své výdaje z Facebooku na jiné platformy, a to včetně Snapu, firmy provozující mobilní aplikaci Snapchat.
Přestože zatím společnost nemá přesná data o výdělku, obchodní ředitel Snapu Jeremi Gorman uvedl, že tento bojkot jim otevřel dveře ke spolupráci s vedoucími pracovníky u prestižních značek.
Podle Gormana se tak pro Snap naskýtá skvělá šance pro propagaci své značky a prosadit se jako bezpečnější alternativa. Rovněž poznamenal, že většina příjmů Snapu pochází od inzerentů s „přímou reakcí“, které se jako segment na bojkotech příliš nezúčastnili.