Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Stránka 55 z 55 PrvníPrvní ... 5444546474849505152535455
Zobrazují se odpovědi 1 621 až 1 627 z 1627

Savana.cz - zkušenosti?

  1. Citace Původně odeslal hofy Zobrazit příspěvek
    Ahoj,

    jiz od zacatku prosince to resime s nasi pravni kancelari, ktera nas zastupuje. Vse bude v cas pripraveno. Budeme mit prizpusobene veskere obchodni podminky, souhlasy se zpracovanim osobnich udaju atd. Bude toho celkem dost, co pribude. Na kazdou vec musi byt extra souhlas atd.
    Vse v cas zverejnime. Zadna "papirova" forma smluv mezi nami a nasimi zakazniky nebude nutna. Vice k tomu sam nemohu napsat, nebot jeste tyto dokumenty nemam "na stole" a neznam tedy vsechny detaily a podrobnosti.
    Ale Savana nic nepodcenila a na vse se pripravujeme a vse bude podle platnych zakonu, vcetne GDPR v cas pripraveno.

    Mej prima den
    Hofy
    Parádní, díky moc za super zprávy
    Tom

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal jvic Zobrazit příspěvek
    Tak už druhý den jsem v řadě na web chatu... Stále 76 v řadě a průměrná doba čekání 1 minuta...

    Schválně jsem zkusil ještě anonymní okno a tam jsem 81 v řadě a také průměrná doba čekání 1 minuta....

    Nechcete ten chat radši zrušit? Čekat na někoho dva dny je docela masakr :D
    Tak chyba byla u nas. Uz by to melo byt ok. Omlouvam se.

  4. Hofy ta vaše příšerná bruteforce "ochrana" mi opět shodila pomalu na den celou firmu, tak znovu zkouším jestli to nejde nějak poladit? To prostě není normální, aby si zaměstnanec změnil heslo, v bundě mu zůstal telefon s tím starým a Savana během chvíle komplet killnula maily pro celou firmu na té ip, tj. několik desítek emailů se samozřejmě správným heslem, co se už asi 6 let připojují pořád z té samé české ip...

    takhle to probíhá (skutečný případ včetně času):
    dopoledne: zaměstnanec se pokouší nastavit mail do ipadu (což zkoušel už den předtím), je to blb tak mu to nejde, a protože si není jistý jestli není špatný heslo a jsou už vystíhovaní že je po pár špatných pokusech savana zase zablokuje, tak si to heslo změní a zkouší tam nacpat to nový, který 100% správně ví. iPad stejně nefunguje, do počítače se zadá to nové, a někde v bundě zůstane iphone se starým heslem. Výsledek je, že po chvíli nefunguje nejen počítač, iphone a ipad, ale komplet celé firma - vedení, info, objednávky.. nevím jak dlouho trvalo, než se to zablokuje.
    12:10 - volá zákazník že je průser a nikomu nefungujou maily, zkouším je u sebe a jdou, takže je mi jasný odkud vítr vane
    12:20 - píšu na helpdesk savany že je blokují, podpora slíbí že to předá technikům
    14:12 - (tedy po bezmála 2 hodinách (!) - firma je komplet odstřihnutá od mailu) - píše podpora, že nás zablokovali (což vím už od 12:10), a vtipně doporučuje, ať si prověříme všechny hesla - nevím jak je prověřit jinak než úspěšným přihlášením, savana ale odmítne jakýkoliv pokus o připojení, takže jsme v kruhu a samozřejmě nic neprověříme.
    15:05 - Žádám tedy o odblokování s tím, že následně něchám zákazníka aby prověřil veškerá zařízení, zejména ten od problémového uživatele - od podpory mám potvrzeno který mail to je (přesto ale savana blokuje všechny).
    16:06 - Po další hodině píše podpora že je odblokovali, opět mi nezapomene doporučit nejdřív nastavit správná hesla a poté žádat o odblokování - stále nevím jestli to je vtip, heslo můžu ověřit přes webmail, ale jak ověřit že je správně zadané v klientovi aniž se úspěšně přihlásím když savana blokuje vše, to nevím - konkrétně třeba Apple Mail nenechá ani uložit heslo pokud s ním neproběhne úspěšné přihlášení.


    Vím, že už jsme si o tom psali a že se vám do toho nechtělo sahat, je mi jasný, že si savana takhle šetří práci resp. prostředky a místo nějaký detailnější ale podstatně náročnější analýzy prostě dropne ip ve firewallu a vyřešeno - ale nešlo by přijmout nějaký kroky jak tomuhle zabránit? I blbej fail2ban má nastavitelnej threshold (ty špatný připojení budou max. v jednotkách za minutu), gmail si pamatuje i starý hesla, úplná paráda by byla pochopit že ten "útok" je pořád jedním a tím samým špatným heslem.. nebo přinejmenším, když už musíte blokovat, tak alespoň ten jeden konkrétní mail, ne celou firmu... Lidi prostě jsou debilní a tohle se stává, tohle není žádnej útok a je to snadno rozlišitelný od nějakých tísícových/sec pokusů o bruteforce. Vzpoměl jsem si na problémy s AOL, který zabanovali celou střední a východní evropu a když jsem s nima řešil proč, tak jim prej přišel spam z Bulharska :-D


    A jako bonus - aby to náhodou nešlo vyřešit rychle, tak v největší firemní mailový špičce jsem bez mailů jen 3 hodiny čekal na reakci podpory :-/

    Nešlo by s tím fakt něco udělat? I kdyby to bylo furt takhle blbý, ale mohl jsem se třeba aspoň odblokovat sám v administraci apod, abych nemusel 3 hodiny čekat na reakci podpory, nebo to jakkoliv jinak obejít - bylo to tentokrát fakt peklo

  5. Ahoj. Necham si poslat podklady od zakaznicke podpory a jake mame nyni nastaveni. Pak sem napisu reakci.

    Osobne si myslim, ze tyto “individualni” problemy je lepsi psat a resit primo se mnou na emailu.

    Lidem to moc zde neda, nebot se jedna o jeden konkretni pripad a email mam hned v mobilu. Sem nekdy nemusim i tyden prijit.

    Kazda ochrana ma sve opodstatneni a urcite to neni tim, anysme si setrili praci. Je to o tom, ze tak chranime sluzby pro nase klienty a uznavam, ze nekdy jsme velmi prisni a na tom menit moc nebudeme.

    Jak jsem psal na zacatku, overim vse a jeste sem napisu.

    Ahoj

    ---------- Příspěvek doplněn 16.02.2018 v 19:34 ----------

    Tak bohuzel bez konkretnich informaci neni kolega schopne dohledat o co slo.
    Takze ve zkratce.
    Z IP te firmy se snazil nekdo "uhodnout" heslo na email. Z tohoto duvodu byla po X pokusech v kratkem case odstrizena cela IP, ze ktere to slo. Proto se nemohla zalogovat cela firma.
    Zakaznicka podpora odpovedela po 2 hodinach proto, nebot to musel kolega ze zakaznicke podpory prehodit dotazem na administratory, kteri tam jentak nesedi, necekaji, az jim nekdo napise, ale resi veci, jak k nim prichazi. Podivaji se, do zaznamu mailserveru, co je to za problem. Zjisti, poslou ticket zpet s informaci na lidi ze zakaznicke podpory a ti pak az doresi pripady co resi pro jine klienty, opet prevezmou odpoved a pisi odpoved tobe.
    Sam jsi poe reagoval take az za hodinu, takze 2 hod je velmi OK cas, zkus nekdy napsat treba na google :). Ne, promin, nechci to zlehcovat, ale zastavam se nasi zakaznicke podpory, ze cas je ok, ale na druhou stranu chapu, ze pro firmu, ktere nejdou emaily to je velmi vypjaty okamzik a kazda minuta je dlouha jako cely den.
    Jak z toho ven? No jedine, aby si lide davali pozor, kdyz meni heslo, aby si jej zmenili ve vsech zarizeni. To zablokovani nebylo hned, ale treba az po hodine.

    Nedokazes si ani predstavit, kolik ruznych utoku a pokusu o prolomeni hesla k nam jdou na ruzne emaily a myslim si, ze naopak bys mel byt rad, ze se s nikym nemazeme. Dokud ovsem se to netyka primo dotycneho, pak jsme holt ti spatni. :) Ale my uz jsme taci. Promin.

    Takze priste at je dotycny opatrnejsi, i kdyz opet chapu, ze si to clovek nemusi uvedomit.

    Hezky vikend
    Hofy
    Naposledy upravil hofy : 16.02.2018 v 19:37

  6. No a co udělat příplatkovou službu, která zajistí prioritní odbavení ticketů. Některé zahraniční hostingy to tak mají, možná i někdo u nás. To už netuším. Každopádně si dovedu představit, že pro některé firmy to může být zajímavé.

  7. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    No a co udělat příplatkovou službu, která zajistí prioritní odbavení ticketů. Některé zahraniční hostingy to tak mají, možná i někdo u nás. To už netuším. Každopádně si dovedu představit, že pro některé firmy to může být zajímavé.
    Zajimavy napad, ale neuvazujeme nad tim. Sice to par firem potesi, ale drtivou vetsinu to rozlobi, ze si “musi” priplacet, aby nebyli klienti “druhe kategorie”. To by nam uskodilo.
    Nektere veci nejde resit ani tak rychleji.

  8. No tak v prvé řadě bych nikdy nenechal firemní maily obsluhovat WEBhosting. Ve vší úctě k Savaně, oni prostě nedělají profesionální emailovou službu, ale webhosting.
    Tím neříkám, že to nejde, ale pokud potřebuju fakt zajištěný maily, udělám to třeba přes Gmail, ne přes jakejkoliv webhosting. Nebo počítám s tím, že to prostě občas spadne, nebude fungovat, cokoliv.

Hostujeme u Server powered by TELE3