Chcete si koupit Webtrh?
Stránka 46 z 56 PrvníPrvní ... 35363738394041424344454647484950515253545556 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 351 až 1 380 z 1672

Savana.cz - zkušenosti?

  1. Na vsech variantach pracujeme. Vime, ze to bude nutnost to mit.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. A nějaký hrubý, ale reálný časový odhad spuštění? (měsíc/půl roku/rok..)
    Díky!

  4. Citace Původně odeslal hofy Zobrazit příspěvek
    Na vsech variantach pracujeme. Vime, ze to bude nutnost to mit.
    Hofy trošku poupravím tvojí odopověď...

    Na vsech variantach jsme měli pracovat už dávno. Vime, ze to už dávno byla nutnost to mit.

    Proč? Mám u tebe už dva docela velké účty za které platíme dohromady nějakých 6k ročně a dokonce jsme chtěli navyšovat (celkově tedy platíme určitě více než průměrný zákazník savany) a právě řešíme migraci jinam... Proč?

    HTTPS!!!

    Savana absolutně HTTPS neumí... Abych mohl mít pod jedním účtem dva a více https webů, tak je to neskutečný problém.

    - nutnost připlácet za IP (ok budiš)
    - nutnost pořídit si extra certifikát pro více domén (to nasere - CENA!)
    - jak to pak funguje na savaně jsem nepochopil, protože - SNI nepodporují a VPS neumí více veřejných IP najednou...

  5. Citace Původně odeslal jvic Zobrazit příspěvek
    Hofy trošku poupravím tvojí odopověď...

    Na vsech variantach jsme měli pracovat už dávno. Vime, ze to už dávno byla nutnost to mit.

    Proč? Mám u tebe už dva docela velké účty za které platíme dohromady nějakých 6k ročně a dokonce jsme chtěli navyšovat (celkově tedy platíme určitě více než průměrný zákazník savany) a právě řešíme migraci jinam... Proč?

    HTTPS!!!

    Savana absolutně HTTPS neumí... Abych mohl mít pod jedním účtem dva a více https webů, tak je to neskutečný problém.

    - nutnost připlácet za IP (ok budiš)
    - nutnost pořídit si extra certifikát pro více domén (to nasere - CENA!)
    - jak to pak funguje na savaně jsem nepochopil, protože - SNI nepodporují a VPS neumí více veřejných IP najednou...
    AHOJ!

    Tak chapu tve "rozcarovani" nad Savanou, ale kdyby se vyvoj novych systemu a vseho kolem psal tak snadno, jako kritika, tak by mel kazdy vsechno.
    Tam je takovych souvislosti s ruznymi systemy, utilitami a nastroji, ze ne vse je se vsim kompatibilni.

    Savana ma proti ostatni konkurenci jednu OBROVSKOU VYHODU, kterou si malokdo uvedomuje. Nabizime privadni managed VPSka, ktera se sami aktualizuji, udrzuji, instaluji a umime je opravit i skrze zakaznickou podporu, kdy zma klient problem. A umime to proto, protoze jsou veschna stejna.

    Pokud bysme nabizeli VPSka stylem INSTALUJ A DELEJ SI CO CHCES, tak na nich jde opravdu kdykoliv, kdekoliv a cokoliv upravit "hned".

    My musime ale hlidat aby jakakoliv zmena nemela negativni vliv na neco zase jinde a X klientum neprestalo neco fungovat. At uz myslim rok neupdatovane wordpresy, joomli atd. To se primo SNI a certifikatu netyka, ale spise jsem to zobecnil.

    Proto jsem hned na zacatku napsal, jak je jednoduche kritizovat, zvlast kdyz o tom dotycny vubec nic nevi. (mysleno pozadi nasich systemu)


    No a ted prejdu k vlastnim certifikatum.

    Proc je dobre mit placeny certifikat? Placeny certifikat ma mimo sifrovaci funkce i funkci urcite financni garance, kdyz dojde k problemum s certifikatem.
    Vydavatel certifikatu proste ruci za jeho funkci.

    Proti tomu certifikat ZDARMA Let's Encrypt neruci vubec za nic. Let's Encrypt je v otevrene bete od prosince 2015. Ma omezeny pocet zadosti o jeho aktivaci a renew/IP, tudiz pokud by nekdo nemel svou IP adresu a sel pres proxy, muse byt problem s timto limitem, ale limit postupne zvysuji a ted je tusim 500/ip/3 hod. Let's Encrypt nefunguje na Windows XP a nema wildcard. Let's Encrypt ma platnost max 3 mesice a pak se musi znovu poslat renew.


    Kazdopadne jak jsem psal, ze na tom pracujeme a TERMINY uz nepiseme nikam, protoze to neni jako upeci housku. :)

    Dekuji za pochopeni, snazime se vsem nasim klientum poskytovat kvalitni, splehlive, seriozni sluzby. SNI a Let's Encrypt bude a roky to nebudou. Jde o tydny/mesice. Uvedomujeme si tu potrebu sifrovane komunikace.

    My ted dodelavame dokoncovaci proces upgradu na nove servery (o tom verejne ani uz neinformujeme, jen dotycne, kterych se to tyka) a s tim musime dokoncit nejake upravy s tim souvisejici a pak se SNI a Let's Encrypt poresi hned po tom. Vyvoj uz to ma otestovane a musi to predat kolegum, kteri to uvedou do zivota na ostro. Ono s tim prijde i nove PHP na ty ucty (bude se moci prepinat vice verzi PHP).

    Vim a verim, ze prijemne prekvapime, jen to chce VERIT! :)

    Dekuji za pozornost
    Hofy

  6. Citace Původně odeslal hofy Zobrazit příspěvek
    AHOJ!

    Tak chapu tve "rozcarovani" nad Savanou, ale kdyby se vyvoj novych systemu a vseho kolem psal tak snadno, jako kritika, tak by mel kazdy vsechno.
    Tam je takovych souvislosti s ruznymi systemy, utilitami a nastroji, ze ne vse je se vsim kompatibilni.
    ... ....
    Hofy

    Mě je třeba Let's Encrypt uplně jedno... Chci mít na jednom VPS více HTTPS webů a nechci platit čtyřku za extra wildcard multidomain certifikát, který ani nevím jistě, že savana pobere. Chci si koupit normální certifikát pro každou doménu (cca 300Kč/ks).

  7. Citace Původně odeslal jvic Zobrazit příspěvek
    Mě je třeba Let's Encrypt uplně jedno... Chci mít na jednom VPS více HTTPS webů a nechci platit čtyřku za extra wildcard multidomain certifikát, který ani nevím jistě, že savana pobere. Chci si koupit normální certifikát pro každou doménu (cca 300Kč/ks).
    OK - SNI, dej nam chvilku cas.

  8. Citace Původně odeslal hofy Zobrazit příspěvek
    OK - SNI, dej nam chvilku cas.
    No dával jsem vám čas už od "14.03.2015 17:26", kdy jsem to tu psal naposled. Tzn. už skoro 1 rok :-D Docela vtipný, že to musím řešit vždycky v tuto dobu.

  9. Savana hledá nové spolupracovníky na místo ZÁKAZNÍK. :)
    Slevový kupón 58% : SAB3C0AF54EEE65AS
    Platnost: 27.3.2016
    Naposledy upravil hofy : 18.05.2016 v 14:39

  10. Citace Původně odeslal Martin Kirschner Zobrazit příspěvek
    Bla bla spam.
    Nahlásit příspěvek moderátorům
    Naposledy upravil Bacon : 30.03.2016 v 16:40

  11. Oco slo? ;-)

  12. @hofy: Výše jmenovaný měl potřebu dát nám sem odkaz (a do dalších 10 diskuzí) na svůj web, kde zhodnotil současný stav a našel 2 jasné vítěze: Blueboard a ebola. Samozřejmě aff linky included :-)))

  13. Citace Původně odeslal i-PRESS Zobrazit příspěvek
    @hofy: Výše jmenovaný měl potřebu dát nám sem odkaz (a do dalších 10 diskuzí) na svůj web, kde zhodnotil současný stav a našel 2 jasné vítěze: Blueboard a ebola. Samozřejmě aff linky included :-)))
    Dik za info. Tak to dela spatne.

  14. Co se to poslední dny se Savanou děje? Už několikátý několikahodinový výpadek? Web s minimální návštěvností 1000UIP denně se propadá k 700, zaplacená a rozjetá kampaň na jiný web odkazuje zájemce na stránku "Tento web není dostupný". Jak dlouho tohle ještě bude trvat? Řeším přestup někam jinam, tohle si nyní opravdu nemohu dovolit. Z podpory na webu savany jsem nedokázal dostat žádnou rozumnou odpověď krom ctrl+v o DOS útoku a omluvě za způsobené nepříjemnosti...

    Hosting platím kvůli tomu, abych přesně takovéhle věci nemusel řešit a weby mi fungovaly a já se mohl věnovat dalším věcem.

  15. 16:30 - 17:30 to bylo nejake polamane cele

  16. Citace Původně odeslal Rodeista Zobrazit příspěvek
    Hosting platím kvůli tomu, abych přesně takovéhle věci nemusel řešit a weby mi fungovaly a já se mohl věnovat dalším věcem.
    Dobry vecer,

    od sobotniho vecera na nas jel DDOS utok pres UDP. Dnes to byla ale takova pecka, ze nam to komplet zahltilo linku do jedne z nasich rackovych skrini (problem se tykal jen urcite % nasich zakazniku, bohuzel v danem racku je i nas server s webem savany a webcontrolem, proto to vypadalo jako globalni problem). Nyni je jiz problem vyresen. Jelo to na nas z ciny, ruska a nemecka.

    Rozumim vasemu pocitu, ale nerozumim vasi vete. Co je jejim smyslem mi unika. Kazdy hosting se preci musi platit. My jsme delali svou praci a vse jsme resili proaktivne. Urcitym rizikum jde predchazet, ale nektere se musi resit az nastanou.

    Jeste jednou se vam omlouvam za celou Savanu, ze vam to prineslo urcite potize. Pokud prijmete mou omluvu a 3 mesice hostingu navic ZDARMA, napiste mi prosim, sem do PM nazev uctu a ja vam jej prodlouzim.

    Dekuji za pochopeni
    Hofy

  17. Děkuji za zprávu. Aktuálně je pro mě ale důležitější než 3 měsíce zdarma to, aby to fungovalo. A z Kanady (kde aktuálně jsem na rok) weby již nefungují přes 10 hodin - stále to trvá. Dva z nich jsou cílené hlavně na české návštěvníky (takže ačkoli potřebuji do administrace, důležité je, že lidi se na web dostanou...), třetí i zde v Kanadě propagujeme a dostáváme mezi lidi. Což jaksi postrádá smysl, když pří první návštěvě zjistí, že nefunguje... (ano, jakmile na tomto mezinárodním webu návštěvnost začne růst a bude potřeba výkon i ze zahraničí, zapneme CDN či to budeme řešit operativně - takový byl plán)

    Díky za pochopení a brzkou nápravu. Musím říct, že už jsem opravdu hodně nespokojený

  18. Sdílím pocity s Rodeistou, tohle je prostě průser...ještě k tomu v rámci "zabezpečení" bez OZNÁMENÍ zablokujete vnější IP takže mi to shodilo celej mailing na Mandrill. Díky tomu opatření neodešlo tak 300+ mejlů. Nemám co dodat. DDOS jakž takž chápu, ale sliby podpory s tím, že mi pošle technik nějaké vyjadření k přesunu na jiný server u vás se bohužel jaksi taksi ztratilo. Nechápu, proč není možné weby který těmahle výpadkama hodně ztrácej přesunout na jinej server kterej není pod DDOSEM...

  19. Citace Původně odeslal hexcross Zobrazit příspěvek
    Sdílím pocity s Rodeistou, tohle je prostě průser...ještě k tomu v rámci "zabezpečení" bez OZNÁMENÍ zablokujete vnější IP takže mi to shodilo celej mailing na Mandrill. Díky tomu opatření neodešlo tak 300+ mejlů. Nemám co dodat. DDOS jakž takž chápu, ale sliby podpory s tím, že mi pošle technik nějaké vyjadření k přesunu na jiný server u vás se bohužel jaksi taksi ztratilo. Nechápu, proč není možné weby který těmahle výpadkama hodně ztrácej přesunout na jinej server kterej není pod DDOSEM...
    Samozrejme ze je mozne ucet na zaklade pisemne zadosti presunotu na jiny segment nasi site, ktera nema docasne blokovane urcite rozsahy IP adres.
    Pokud jste poslal pisemnou zadost, napiste mi prosim cislo ticketu a az pote se budu moci k dotycnemu problemu vice vyjadrit.

    ---------- Příspěvek doplněn 05.04.2016 v 09:45 ----------

    Jen pro doplneni me odpovedi uvadim, ze castecne omezene rozsahy ze zahranici ma pouze jeden server, na ktery sel utok.

    ---------- Příspěvek doplněn 05.04.2016 v 11:47 ----------

    Od 11:00 je i postizeny server otevreny svetu a jen blokujeme urcite rozsahy, primarne cina

  20. Citace Původně odeslal hexcross Zobrazit příspěvek
    DDOS jakž takž chápu, ale sliby podpory s tím, že mi pošle technik nějaké vyjadření k přesunu na jiný server u vás se bohužel jaksi taksi ztratilo. Nechápu, proč není možné weby který těmahle výpadkama hodně ztrácej přesunout na jinej server kterej není pod DDOSEM...
    To je ještě "fajn", me dva ruzni lide na podpore rekli, ze pustit weby z nejake zalohy ci vypadek nejak " obejit" aby weby byly funkcni neni mozne a ze musim pockat.. Takze ke me se Hofy ani informace o tom, ze mam poslat pisemnou zadost o presun jaksi nedostala..

    Ale nejak jsem hlavne myslel, ze takove nejake reseni se stane automaticky. A take jsem nejak ocekaval, ze se o takovem vypadku dozvim ve chvili kdy se deje, ne ve chvili, kdy se snazim na sve weby pripojit a nahodou zjistim, ze nic nefunguje... Az do ted zadna zprava. Tezko rict, kolik takovych vypadku bylo driv, aniz bych to registroval. To mi na duvere taky nepridava.

    Reseni bude prikoupit hosting jinde a mit tam komplet zalohu/kopii vseho. A v pripade vypadku "prepnout" jinam (treba pomoci sluzby no-ip.com, kde presmerovani domeny trva 5 minut). Ale opet to narazi na problem, ze se o tom ani nemusim dozvedet, kdyz budu na cestach...

  21. Opet jsem museli odpojit server Rack03Worker08 od transitu. Opet na nej sel utok. Pokud nekdo potrebuje k aktivnimu pouzivani stranek transit, poslete zadost o migraci na help@savana.cz, kde uvedete jmeno uctu a ze si prejete z duvodu DDOS utoku premigrovat ucet na jiny server. Nasi technici na tom zacnou pracovat.

    Co se tyka toho, co jste si rekli s 2 pracovniky podpory, k tomu se nemohu vyjadrit, nebot nevim, jak a kam rozhovor smeroval, ale ucty na zadost migrujeme.

    Neslo o vypadek, to urcite ne, jen linka byla tak zahlcena, ze servery odpovidali velmi pomalu a nekdy vubec ne, ale servery byli nepretizeny.

    Nyni pracujeme na reseni, nebot jsme sesbirali dost informaci a pracujeme na konkretnim odstineni tohoto utoku.

    Je pravda, ze jsme to nedali na web a je to chyba, technici resili nastaly problem a tohle opomenuli napsat.

    Na zaver opakuji, ze se jedna o problem na JEDNOM z mnoha serveru, ktere provozujeme. Nesnizujeme tim dulezitost problemu, ktery je pro postizene prioritni, stejne jako pro nas. Spise to uvadim jako informaci, aby nevznikl pocit, ze je problem na cele Savane.

  22. Citace Původně odeslal hofy Zobrazit příspěvek
    Opet jsem museli odpojit server Rack03Worker08 od transitu. Opet na nej sel utok. Pokud nekdo potrebuje k aktivnimu pouzivani stranek transit, poslete zadost o migraci na help@savana.cz, kde uvedete jmeno uctu a ze si prejete z duvodu DDOS utoku premigrovat ucet na jiny server. Nasi technici na tom zacnou pracovat.
    Pokud by to slo driv, nez za 24 hodin, bylo by to skvele.. Diky

    "Dotazu bylo přiřazeno ID - 1033999 a čeká na zpracování pracovníky helpdesku.

    Váš požadavek bude vyřízen nejpozději do 24 hodin od přijetí tohoto ticketu."

  23. Citace Původně odeslal Rodeista Zobrazit příspěvek
    Pokud by to slo driv, nez za 24 hodin, bylo by to skvele.. Diky

    "Dotazu bylo přiřazeno ID - 1033999 a čeká na zpracování pracovníky helpdesku.

    Váš požadavek bude vyřízen nejpozději do 24 hodin od přijetí tohoto ticketu."
    Tech 24 hodin je predem dany text a je to maximum.

  24. Citace Původně odeslal hofy Zobrazit příspěvek
    Tech 24 hodin je predem dany text a je to maximum.
    To je mi jasne. Uz se mi nekdo ozval. Kazdopadne: "rozumím. Informuji techniky a předáme Vám možné termíny pro přesun." me uplne neuspokojuje, jake terminy proboha? Potrebuju to idealne vcera, zkratka aby weby fungovaly, aby pustena kampan neokazovala na nefunkcni nebo hyperpomaly web...

  25. Náš přesun na jiný server u savany proběhl v pořádku dle domluvy a vše fičí jak má, snad to vydrží, beru to jako řešení. Jen škoda, že na ten nápad o migraci jiný server jsem musel přijít sám a nikdo mi to po několikadenních náhodných výpadcích nenabídl. Každopádně jsem u savany přes 3 roky a tohle je skutečně ojedinelé, možná první případ...takže pokud to mám shrnout za sebe celkově tak spokojenost. Tohle se bohužel stává.

  26. Citace Původně odeslal Rodeista Zobrazit příspěvek
    To je mi jasne. Uz se mi nekdo ozval. Kazdopadne: "rozumím. Informuji techniky a předáme Vám možné termíny pro přesun." me uplne neuspokojuje, jake terminy proboha? Potrebuju to idealne vcera, zkratka aby weby fungovaly, aby pustena kampan neokazovala na nefunkcni nebo hyperpomaly web...
    Ahoj,
    jiz jsem dostal informaci, ze jiz mas (budem si tykat) ucet premigrovany a mel bys mit vse funkcni.
    Co se tyka zakaznicke podpory. Chapej to prosim tak, ze klasicka zakaznicka podpora, je spise "pokrocily uzivatel" naseho webhostingu. Umi poradit, kde co nastavit, umi poradit jak prodlouzit sluzby, kde co registrovat, jak resit zakladni problemy. Pracovnikz akaznicke podpory ale uz nedela vetsi zasahy do systemu, migraci uctu, nastaveni serveru atd. Jednak by to nestihal a jelikoz to nedelaji kazdy den a neni to pro ne rutina, tak to neumi a nebo neumi tak dobre, jak technik/administrator, ktere mame 3.
    Z tohoto duvodu to neni "online". Je to proste tim, ze tady u nas vse nedela jedna ci dve osoby, ale musime se specializovat kazdy na svou cast prace a fungujeme jako tym.

    S tim problemem kolem DDOSU se jeste jednou omlouvam, ale to se proste stava a my to vyresime, proto je mozne u nas "pomerne rychle" migrovat na jinou cast site.

    Ahoj
    Hofy

  27. Hofy, diky za zpravu a vysvetleni. Nechci vypadat jako hater, na Savane jsem pres rok a jjnak taky spokojenost. A migrace probehla a vse uz zase jede, diky za to.

    Jen prosim, kdyby priste bylo fakt mozne informovat v zacatku, abych pripadne stihl pozadat o migraci driv, nez zacnou vznikat nejake ztraty, bylo by to skvele. Protoze musim rict, ze to prislo fakt v naprosto nejnevhodnejsi chvili. Zakon schvalnosti no..

    Castecne vypadky/pretizeni serveru poresim CDN od CloudFlare, free verzi uctu, na kterou jsem narazil vcera, v ramci ktere i pri vypadku serveru drzej v cache staticke casti webu (snad to bude ok i s wordpressem)

    Diky, at se dari a uz zadne utoky :)

  28. Citace Původně odeslal hofy Zobrazit příspěvek
    Dobry vecer,

    od sobotniho vecera na nas jel DDOS utok pres UDP. Dnes to byla ale takova pecka, ze nam to komplet zahltilo linku do jedne z nasich rackovych skrini (problem se tykal jen urcite % nasich zakazniku, bohuzel v danem racku je i nas server s webem savany a webcontrolem, proto to vypadalo jako globalni problem). Nyni je jiz problem vyresen. Jelo to na nas z ciny, ruska a nemecka.

    Rozumim vasemu pocitu, ale nerozumim vasi vete. Co je jejim smyslem mi unika. Kazdy hosting se preci musi platit. My jsme delali svou praci a vse jsme resili proaktivne. Urcitym rizikum jde predchazet, ale nektere se musi resit az nastanou.

    Jeste jednou se vam omlouvam za celou Savanu, ze vam to prineslo urcite potize. Pokud prijmete mou omluvu a 3 mesice hostingu navic ZDARMA, napiste mi prosim, sem do PM nazev uctu a ja vam jej prodlouzim.

    Dekuji za pochopeni
    Hofy
    To prodloužení o 3 měsíce je pro všechny kdo měl výpadek? Mě to taky nejelo, bez jakéhokoliv informačního mailu. Díky za info.

  29. SNI mame jiz naimplementovane. Jeste dodelame pridavani a prirazovani certifikatu a zitra to nejspise nasadime pro test na 1. serveru s VPSkami a pokud to bude par dnu makat bez problemu, tak to rozhodime vsude.

  30. Citace Původně odeslal hofy Zobrazit příspěvek
    SNI mame jiz naimplementovane. Jeste dodelame pridavani a prirazovani certifikatu a zitra to nejspise nasadime pro test na 1. serveru s VPSkami a pokud to bude par dnu makat bez problemu, tak to rozhodime vsude.
    Kde mas prosimte to poradny testovani a ladeni (nejmene rok az dva) :))))))))

  31. Citace Původně odeslal gransy Zobrazit příspěvek
    Kde mas prosimte to poradny testovani a ladeni (nejmene rok az dva) :))))))))
    Mavni, abych poznal, kdy se mam zacit smat :)

    ---------- Příspěvek doplněn 12.04.2016 v 16:06 ----------

    Od dnešního dne plně podporujeme protokol SNI. Díky tomuto protokolu je již možné na jednom multihostingovém tarifu provozovat jakýkoliv počet certifikátů. Jedinou podmínkou je nutnost pořízení veřejné IPv4 adresy. Po nasazení dalšího upgradu našeho proxy serveru poté odpadne i nutnost provozu domén na vlastní veřejné IPv4. O této změně vás budeme také informovat.

    Lets Encrypt a jeho automaticke generovani primo v administraci bude nasledovat v nasledujicich dnech.

Hostujeme u Server powered by TELE3