logo
20.10.2015 14:09
1291
Ano, cas promo nabidky skoncil. Puvodni hostingy maji dosmrtne 2 domeny. Nove jiz jen jednu.
Vyresili jsem tim schizu, ze i webhosting mel u nas 2 domeny, coz lezl do zeli multihostingovym VPS tarifum.
Vážený Návštěvník,

Obsah chatu:
[14.10.2015 13:56:00] [Návštěvník] Dobrý den, z webhostingového účtu mi zmizela možnost hostovat 2 domény. V pondělí jsem odstranil 2 domény z mého účtu s tím, že si dnes přidám 2 nové a přesunu weby. A po přidání 1. domény se mi zobrazuje tato hláška: Byl dosažen maximální počet domén. Nelze přidat další doménu
[14.10.2015 13:56:05] [On-line podpora] Dobrý den, vyčkejte prosím na přijetí chatu operátorem ...
[14.10.2015 13:57:05] [Marek Kvapil] Dobrý den, o který účet se prosím jedná? Onu možnost jsme rušili pro nové účty.
[14.10.2015 13:57:14] [Návštěvník] XXXXXXXX
[14.10.2015 13:57:55] [Marek Kvapil] Dobře. Předám název účtu našemu technikovi aby Váš účet upravil.
[14.10.2015 13:58:07] [Návštěvník] Děkuji.
[14.10.2015 13:58:12] [Marek Kvapil] Není zač.


S přáním hezkého dne

savana.cz s.r.o.
Lounská 983/43, 405 02 Děčín VI-Letná
Telefon: +420 478 472 100
Provozní doba: PO-PÁ 08:00 - 16:30
Web: www.savana.cz


Teď jsem Hofy zkusil přidat další doménu. Bezúspěšně.
20.10.2015 15:16
1292
Původně odeslal Jindřich Radič
Vážený Návštěvník,

Obsah chatu:
[14.10.2015 13:56:00] [Návštěvník] Dobrý den, z webhostingového účtu mi zmizela možnost hostovat 2 domény. V pondělí jsem odstranil 2 domény z mého účtu s tím, že si dnes přidám 2 nové a přesunu weby. A po přidání 1. domény se mi zobrazuje tato hláška: Byl dosažen maximální počet domén. Nelze přidat další doménu
[14.10.2015 13:56:05] [On-line podpora] Dobrý den, vyčkejte prosím na přijetí chatu operátorem ...
[14.10.2015 13:57:05] [Marek Kvapil] Dobrý den, o který účet se prosím jedná? Onu možnost jsme rušili pro nové účty.
[14.10.2015 13:57:14] [Návštěvník] XXXXXXXX
[14.10.2015 13:57:55] [Marek Kvapil] Dobře. Předám název účtu našemu technikovi aby Váš účet upravil.
[14.10.2015 13:58:07] [Návštěvník] Děkuji.
[14.10.2015 13:58:12] [Marek Kvapil] Není zač.


S přáním hezkého dne

savana.cz s.r.o.
Lounská 983/43, 405 02 Děčín VI-Letná
Telefon: +420 478 472 100
Provozní doba: PO-PÁ 08:00 - 16:30
Web: www.savana.cz


Teď jsem Hofy zkusil přidat další doménu. Bezúspěšně.
Aha, chybka, promin, jiz jsem to zkontroloval a je to jiz v ticketech pro vyvoj od helpdesku. Takze se to dnes nebo zitra vyresi a to tak, ze tu domenu tam budeme moci dat my.
20.10.2015 18:25
1293
tak na savana 2.0 se těším, protože si na mě někdo zasednul :-) Né, jinak maximální spokojenost
teda spokojenost není, protože jsem plánoval prodloužit normálně a po vašem akčním mailu akorát musím přemýšlet jestli rovnou nenavýším a neprodloužím na 3 roky :-) Tohle se nedělá ;)
20.10.2015 20:03
1294
Původně odeslal hofy
Ano, cas promo nabidky skoncil. Puvodni hostingy maji dosmrtne 2 domeny. Nove jiz jen jednu.
Vyresili jsem tim schizu, ze i webhosting mel u nas 2 domeny, coz lezl do zeli multihostingovym VPS tarifum.
Promo nabídka? Bylo to někde uvedené? A zkrouhli jste i jiné parametry? Stejně jako Jindřichovi mi nejde přidat další doména.

Je to škoda, protože to mohla být zajímavá nabídka. Docela mě Savana poslední dobou zklamala. Mám tam webhosting a multihosting už několik let, ale příští rok už bohužel neprodloužím. Přivádí mě k tomu nekonečné čekání na novou administraci, rapidní omezení inodů a kapacita e-mailů - oproti konkurenci jste řádově níže. Dále pak nepodpora SNI a ještě pár drobností.

Na druhou stranu musím říct, že jsem za ty roky nezaznamenal žádné velké problémy s provozem nebo e-maily, ale chybí parametry, které má konkurence běžně. Tak se třeba uvidíme někdy při Savaně 2.0, až bude :)
20.10.2015 22:48
1295
Původně odeslal Nucks
Promo nabídka? Bylo to někde uvedené? A zkrouhli jste i jiné parametry? Stejně jako Jindřichovi mi nejde přidat další doména.

Je to škoda, protože to mohla být zajímavá nabídka. Docela mě Savana poslední dobou zklamala. Mám tam webhosting a multihosting už několik let, ale příští rok už bohužel neprodloužím. Přivádí mě k tomu nekonečné čekání na novou administraci, rapidní omezení inodů a kapacita e-mailů - oproti konkurenci jste řádově níže. Dále pak nepodpora SNI a ještě pár drobností.

Na druhou stranu musím říct, že jsem za ty roky nezaznamenal žádné velké problémy s provozem nebo e-maily, ale chybí parametry, které má konkurence běžně. Tak se třeba uvidíme někdy při Savaně 2.0, až bude :)
To "promo" melo byt spise v zavorkach. Upravili jsme tento parametr a to prave kvuli schize, coz nam bouralo nase multihostingove terify, respektive to pak bylo multihosting vse. Samozrejme dodrzime garanci nemennych sluzeb smerem k horsimu a kdo si koupil 2 domenovou S100, ma ji na veky se dvema domenama.

Opravime to, aby to slo pridat (kvuli zastaralemu ovladani to pujd epridavat asi jen z nasi strany).

Co se tyka parametru, tak ano, mas pravdu, nekde najdes lepsi parametry, nekde zase hoprsi. Kazdy si muze vybrat dle svych preferenci.
Pocty inodu jsou takove jake jsou. Aspon to zvladame vse uzalohovat a nic nedela problemy.
Co se tyka kapacity emailu, tak to mne prekvapuje, podle mne jsme celkem v prumeru, co se tyka kapacit pro emaily, naopak bych vyzdvihl uplne novy IceWarp, ktery je proste nej system a ma nejlepsiho web klienta a u nas funguje paradne a rychle. Asi to je trosku odmena za to, ze jsme v parametrech nasich sluzeb tak bojacni, ale zrovna u emailu si nemyslim, ze jsme nejak pozadu. Kombinace SAVANA 1000 + Mailbox PLUS prinasi 15 GB pro emaily. Ano, mohlo by to byt vice, ale i mene.

---------- Příspěvek doplněn 20.10.2015 v 22:48 ----------

Původně odeslal adyea
tak na savana 2.0 se těším, protože si na mě někdo zasednul :-) Né, jinak maximální spokojenost
teda spokojenost není, protože jsem plánoval prodloužit normálně a po vašem akčním mailu akorát musím přemýšlet jestli rovnou nenavýším a neprodloužím na 3 roky :-) Tohle se nedělá ;)
Jsme zakerni, ano vime. Tak nemusis navysovat ani prodluzovat o 3 roky, nikdo te preci nenuti, ale pak neusetris. :)
24.10.2015 21:05
1296
Pánové, jsem u Wedosu a řeším aktuálně problém s cronem resp. timeoutem (5minut). Vlastním web, který je napojený na mnoho nabídkových feedu do formuláře dovolených (asi přes 30 a plánuju ještě trochu přidat). Aktuálně mám nastavených asi 15 cronových operací, aby se feedy zaktualizovali, což je o ničem. Pokud bych přešel na multihosting od Savany (Savana 500) myslíte, že bych si pomohl? 3 cronové operace (3 kategorické druhy) nejsou problém, ale 15 je už dost nekomfortní záležitost..
26.11.2015 20:50
1297
Hofy, neplánujete phpadminer jako alternativu k phpmyadmin?

Jinak dneska poklona, podpora na chatu (dnes Milan K.) reagovala velmi dobre pri reseni problemu.
27.11.2015 00:30
1298
Dik za pochvalu. Kolegu jsem informoval.
Jinak phpadminera mame.
Na vps to je nazevúctu.savana-hosting.cz/adminer
Na hostingu to je adminer.nazev_uctu.savana-hosting.cz

Ahoj

---------- Příspěvek doplněn 27.11.2015 v 09:03 ----------

04.12.2015 00:41
1299
Dovolím si upozornit na právě probíhající akci, kde čert s Mikulášem rozdávají veliké dárečky.
Velikost dárečků se bude postupně snižovat, proto neváhejte a běžte si pro dárečky co nejdříve.

Název:  fb_small.jpg
Zobrazení: 161
Velikost:  183,7 KB

Sleva 70% na naše služby pro nové registrace - http://www.savana.cz/?specCode=VCNOAE67
* na domény se sleva nevztahuje
** sleva se bude náhodně snižovat, proto neváhejte a objednávejte, dokud čert s Mikulášem mají pro vás ty největší dárečky
04.12.2015 01:19
1300
SUPEER - 5tisíc ušetřeno, vzal jsem to rovnou na 2 roky :-)
04.12.2015 09:16
1301
Původně odeslal hofy
Dovolím si upozornit na právě probíhající akci, kde čert s Mikulášem rozdávají veliké dárečky.
Velikost dárečků se bude postupně snižovat, proto neváhejte a běžte si pro dárečky co nejdříve.
Jen škoda že jako stávající zákazník se Savanou 4000 na žádný dáreček nárok nemám, a to jsem přitom byl celý rok hodný a vůbec nezlobil :-(

PS: parádní obrázek - vaše dílo nebo nějaká fotobanka? :-)
04.12.2015 09:29
1302
Původně odeslal Kovboj
Jen škoda že jako stávající zákazník se Savanou 4000 na žádný dáreček nárok nemám, a to jsem přitom byl celý rok hodný a vůbec nezlobil :-(

PS: parádní obrázek - vaše dílo nebo nějaká fotobanka? :-)
Casto tohle cteme, ze soucasni klienti ted nemaji zadne darecky.
JENZE, tito soucasni klienti byli NOVI KLIENTI pred rokem a vyuzili treba jinou akci. Nebo vyuzili akce, ktere posilame SOUCASNYM klientum nekolikrat do roka emailem.
Je pravda, ze nekomu nejaka akce muze utect, ale to neni chyba ani jedna strany. Slevove akce nejsou narokove akce, nebo neco, na co byl mel mit "pravo" kazdy.
Musi tam byt souhra nekolika udalosti a pak to vyjde, tak to uz v zivote byva. :)

A co se tyka obrazku, tak Savana uz davno neni maly webhosting a uz si muzeme dovolit najmout vyborneho kreslire, tudiz toto je nase dilko a pochvalu mu urcite poslu, potesi ho to. :)

A pokud nekdo nepoznal, tak to jsou Surikaty a v pozadi je Kilimandzaro a savanackej strom zvany Baobab :)

---------- Příspěvek doplněn 04.12.2015 v 09:41 ----------

Původně odeslal adyea
SUPEER - 5tisíc ušetřeno, vzal jsem to rovnou na 2 roky :-)
Tak pokud jsi 5 tisic usetril, tak pokud chces udelat dobrou vec, muzes treba trosku darovat potrebnym, jako to delame my uz vice jak 1 rok - http://www.savana.cz/o-nas/podporujeme/
Je to opravdu dobry pocit a nas to velmi tesi a urcitym zpusobem naplnuje dobrym pocitem. Proto take nosime to pravo, ze toto logo muzeme mit na nasich strankach.
04.12.2015 10:33
1303
Původně odeslal hofy
A co se tyka obrazku, tak Savana uz davno neni maly webhosting a uz si muzeme dovolit najmout vyborneho kreslire, tudiz toto je nase dilko a pochvalu mu urcite poslu, potesi ho to. :)

A pokud nekdo nepoznal, tak to jsou Surikaty a v pozadi je Kilimandzaro a savanackej strom zvany Baobab :)
No, popravdě jsem čerta měl asi za vlka a anděla s Mikulášem za nějaké lasičky ;-) Ale nezkoumal jsem je taxonomicky, jen se mi prostě líbí styl toho obrázku.
04.12.2015 10:45
1304
Zrovna tuhle jsem si říkal, jak jsou ty surikaty poslední dobou profláknuté, ale že to dotáhnou až na Mikuláše, to by mě nenapadlo :)
04.12.2015 11:09
1305
Původně odeslal Fido123
Zrovna tuhle jsem si říkal, jak jsou ty surikaty poslední dobou profláknuté, ale že to dotáhnou až na Mikuláše, to by mě nenapadlo :)
Jenze my mame na Surikaty pravo, neb ziji primarne u nas - na SAVANE! :)
04.12.2015 15:27
1306
Původně odeslal hofy
Jenze my mame na Surikaty pravo, neb ziji primarne u nas - na SAVANE! :)
Kecy, ve skutečnosti žijí na jednom kruhovém objezdu ve Dvoře Králové! A tak strnule pozorují kolemjedoucí auta, že úplně působí jako by byly ze dřeva.. :-)

Dřevěné sochy surikat na ostrově okružní křižovatky ve Dvoře Králové nad Labem - 9. 7. 2013…
04.12.2015 16:25
1307
Původně odeslal hofy
Tak pokud jsi 5 tisic usetril, tak pokud chces udelat dobrou vec, muzes treba trosku darovat potrebnym, jako to delame my uz vice jak 1 rok - http://www.savana.cz/o-nas/podporujeme/
Je to opravdu dobry pocit a nas to velmi tesi a urcitym zpusobem naplnuje dobrym pocitem. Proto take nosime to pravo, ze toto logo muzeme mit na nasich strankach.
Anděla + Zdravotní klauny podporuji a priznam se ze i subjekty co delaji neco podobneho uprednostnuji ve svem vyberu.
04.12.2015 16:33
1308
Původně odeslal adyea
Anděla + Zdravotní klauny podporuji a priznam se ze i subjekty co delaji neco podobneho uprednostnuji ve svem vyberu.
Dobře tyyyyy. :)
04.12.2015 18:29
1309
Ahoj všem,

dneska jsem zaznamenal, když jsem chtěl poslat nějaký SMSky, že není odkud. Ve webcontrolu tato nabídka zmizela. Proto bych se chtěl zeptat proč???

EDIT:
Takže z chatu jsem se dozvěděl, že:

[04.12.2015 18:23:19] [Já] Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, kam z mizely z webcontrolu SMSky?
[04.12.2015 18:23:24] [Milan Klouda] Prosím o chvilku strpení, jakmile to bude možné, budu se Vám plně věnovat.
[04.12.2015 18:24:29] [Milan Klouda] Dobrý den, bohužel poskytovatel SMS nám změnil obchodní podmínky a nyní není možné SMS poskytovat.
[04.12.2015 18:25:20] [Já] Tak to je skutečně nemilé. Sebrat zákazníkům funkcionalitu. Můžu se zeptat, jestli uvažujete o náhradě?
[04.12.2015 18:27:59] [Milan Klouda] Zatím se neuvažuje o nějaké náhradě.
[04.12.2015 18:31:17] [Já] Hmm ... Děkuji ...

Savana už mě začíná delší dobu sr... a tohle je zřejmě poslední kapka. Slevy pro nový zákazníky jsou na denním pořádku, žádný věrnostní program pro ty stávající ale nemáte a ještě berete zákazníkům pod rukama funkčnost, kterou jste mohli spíš víc promyslet (SMS API)?! Připomínáte mi Vodafone (taky kdysi starý dobrý Oskar) ...

Jistě, hofy si to tady opět brilantně, jak to umí jenom on, okecá ...
04.12.2015 18:54
1310
Ahoj Gully,

nechapu tvuj podrazdeny ton. SMS brana nebyla nikde uvedena jako soucast nejakeho tarifu. ANO, meli jsme ji v administraci hostingu z historickeho duvodu, nebot jsme meli pausalni tarif od VDF, kde jsme nemuseli platit za kazdou jednotlivou SMS.
No a to se zmenilo. VDF nam nabidl novou sluzbu, ktera by stala 4000 mesicne pausal a pak cca 1 Kc za kazdou odeslanou SMS.
Pokouseli jsme se to nejak zachranit a i za cenu zhorsenych podminek tuto sluzbu zachovat, ale zadny pausal bez omezeni jiz neni.

Vysledkem je zruseni SMS brany pro nase klienty, pomoci ktere si mohli poslat par sms za den a to uplne zdarma.
Se zrusenim nemame smluvni problemy, protoze SMS nejsou soucasti parametru zadneho tarifu a tudiz je to nenarokova sluzba, na druhou stranu nas ztrata SMS brany velmi mrzi za nase zakazniky.

SMS API jiz dokoncujeme a budeme je pouzivat pro nase nove internetove obchody Savana24, ale kazda sms bude zpoplatnena mezi 0.70 - 1.00 Kc.
VDF zadnou moznost API nenabizel a my jsme API nemohli udelat pro nase zakazniky, nebot to by bylo poruseni obchodnich podminek, ktere jsme s VDF meli.


A ted se vyjadrim k vernostnimu programu pro stavajici zakazniky.
To je neustale opakujici problem, ze lide maji pocit, ze jsou necim poskozeni, ze oni nemaji a ostatni ano.
Kazdy zakaznik je jednou NOVY ZAKAZNIK a pokud ma to stesti a zrovna je nejaka akce pro nove zakazniky, tak ji rad vyuzije.

Stavajicim klientum nabizime 2-3x rocne nejake slevove akce, jednou na navyseni tarifu, jednou na prodlouzeni s extra bonusem, potreti na priplatkove balicky se slevou.
Neni tedy pravda, ze pro satavajici zakazniky nic nemame. Navic kazdy stavajici zakaznik muze automaticky pozadat o slevu az 20%, kdyz si zmeni periodu platby na delsi obdobi dopredu.
A mozna jsi take pred rokem, nebo i dele byl novy zakaznik a vyuzil jsi nejakou akcni nabidku, tak prosim bud tolerantni a nezlob se na nas, ze dovolime podobnou akci vyuzit jinym potencionalnim novym zakaznikum.

Vzdyt to je prirozena akcni nabidka, kterych jsou vsude kolem mraky a jsou prirozene, bezne a oblibene.

Rozumim tomu, ze jsi nastvany, ale jinak to neslo a snad se ti to za par dnu rozlezi v hlave a nebudes jiz tak podrazdeny.

Mej se hezky a hezkeho Mikulase. :)
Hofy
04.12.2015 19:20
1311
Dovolím si upozornit na právě probíhající akci, kde čert s Mikulášem rozdávají veliké dárečky.
Velikost dárečků se bude postupně snižovat, proto neváhejte a běžte si pro dárečky co nejdříve.
Název:  fb_small.jpg
Zobrazení: 201
Velikost:  183,7 KB

Sleva 67% na naše služby pro nové registrace - http://www.savana.cz/?specCode=VCNOAE67
* na domény se sleva nevztahuje
** sleva se bude náhodně snižovat, proto neváhejte a objednávejte, dokud mají čert s Mikulášem pro vás ty největší dárečky. Největší dárečky měli hodnotu 70%, nyní je sleva 67% a bude se dále neustále snižovat
04.12.2015 19:52
1312
Ahoj.

hofy, nezlob se na mě, ale jako dlouhodobý zákazník (cca 6 let) už maličko dokážu porovnat.

Jinak určitě musíš dobře vědět, že pokud zákazníkovi vezmeš něco, na co byl zvyklý, pak i když se nejedná o funkci, která by byla nějak uvedena u nějaké nabídky, nemůžeš očekávat, že se to obejde bez odezvy. Navíc k těm SMS tam byl adresář, určitě bych ocenil, kdybych si ho mohl aspoň vyexportovat.

O tom, že se placené SMS API připravuje, vím až teďka a jsem za to rád, protože to nebudu muset řešit jako doposud u dalších stran, ale přímo na Savaně. Snad bude obsahovat dostatečný spektrum funkcí.

No a věrnostní program? Na to sis vlastně odpověděl sám větou "To je neustale opakujici problem". Asi ti lidé chtějí skutečně věrnostní program, tedy něco za to, že jsou u vás nějakou dobu. Ne něco za něco (kazdy stavajici zakaznik muze automaticky pozadat o slevu az 20%, kdyz si zmeni periodu platby na delsi obdobi dopredu) - to u mě nemá s věrnostním programem vůbec nic společnýho.


Jinak Tobě i všem taky hezkýho Mikuláše!
04.12.2015 19:57
1313
SMS škoda, na druhou stranu to fakt bylo něco navíc. A tuším že do konce listopadu jste měli akci pro stávající zákazníky - na prodloužení či navýšení, úplně jsem zapomněl to využít, ale nechápu že se tu někdo rozčiluje, kor když Savana má stále nějakou akci. To je jak kdybych seřval v supermarketu někoho že včera měli akci a že víkenďákům dávají slevy a těm co tam nakupují pravidelně v týdnu nic. Tohle už mi přijde jako neuvěřitelný. Zcela logicky slevy jsou marketing a vůbec se divím že jsou občas i slevy na prodloužení.

To třeba Wedos dělá milion procent sleva, kódy mi chodí furt na mail, prudí s tím na miliony kanálech a vše je to na nové objednávky (což je i logické) a můžeme být jen rádi, že Savana dělá akce i na větší prodloužení, navýšení tarifu apod. Každý má možnost si počkat a slevu vychytat, jak tu psali borci v minulosti, lze ušetřit klidně i nad 50% při objednávce na delší dobu.
04.12.2015 20:10
1314
Původně odeslal gully
Ahoj.

hofy, nezlob se na mě, ale jako dlouhodobý zákazník (cca 6 let) už maličko dokážu porovnat.

Jinak určitě musíš dobře vědět, že pokud zákazníkovi vezmeš něco, na co byl zvyklý, pak i když se nejedná o funkci, která by byla nějak uvedena u nějaké nabídky, nemůžeš očekávat, že se to obejde bez odezvy. Navíc k těm SMS tam byl adresář, určitě bych ocenil, kdybych si ho mohl aspoň vyexportovat.

O tom, že se placené SMS API připravuje, vím až teďka a jsem za to rád, protože to nebudu muset řešit jako doposud u dalších stran, ale přímo na Savaně. Snad bude obsahovat dostatečný spektrum funkcí.

No a věrnostní program? Na to sis vlastně odpověděl sám větou "To je neustale opakujici problem". Asi ti lidé chtějí skutečně věrnostní program, tedy něco za to, že jsou u vás nějakou dobu. Ne něco za něco (kazdy stavajici zakaznik muze automaticky pozadat o slevu az 20%, kdyz si zmeni periodu platby na delsi obdobi dopredu) - to u mě nemá s věrnostním programem vůbec nic společnýho.


Jinak Tobě i všem taky hezkýho Mikuláše!
Dekuji za reakci. Tohle je spravna diskuze. Ano adresar nejak dokazeme pro tebe vyndat z DB. napi smi prosim na vedeni@savana.cz a poslu ti data.

Co se tyka vernostniho programu, tak vernostni program ma u nas kazdy zakaznik. Jsme absolutne nejlevnejsi poskytovatel managed VPS v CR v porovnani cena/vykon. Nizeji to uz nejak plosne delat nejde, to bysme museli nekde ubrat. Treba na modernizaci serveru, nebo mene lidi na zakaznicke podpore? Moznosti tu jsou, ale urcite by to prineslo vice stiznosti, nez pochvalnych reakci.
Kdo chce usetrit, muze si dat svuj hosting nekam, kde muze hostovat za 10 Kc mesicne, ale jak rikam "my jsme ho varovali" :)

Vsechno neco stoji a u nas jsou zakaznici, co si to uvedomuji a stoji jim to za to. Vedi za co plati, dostavaji presne to, co si objednali a nase sluzby jsou na vysoke kvalitativni urovni.

Mej se hezky
Hofy
05.12.2015 01:32
1315
Ahoj,

nevím, jestli špatně píšu, nebo lidi čtou jen to, co chtějí. Bavím se o VĚRNOSTNÍM PROGRAMU ne o náhodných akcích. Bavím se o nečem, co má trvalý charakter. Nebo alespoň o něčem, co můžu využít, kdy budu chtít (např. bodový systém, kdy by každý zákazník ve svém účtu viděl, kolik má bodů a body by mohl vyměnit třeba za slevu, nebo něco jinýho ...). Dál už se o tom nemá smysl bavit. Tohle téma je zakletý.

Ohledně exportu: Ten už není co mě týká potřeba - kontakty jsem dohledal, to nebyl takovej problém, bylo jich málo. Ale kdysi jsem jich tam měl sakra víc. Každopádně děkuju za ochotu vyjít vstříc.
05.12.2015 02:11
1316
taky jsem pro věrnostní program s trvalým charakterem, mám u vás několik klientů už několik let, to by mohlo být tak na 90%, spíš 95%
05.12.2015 11:50
1317
Hofi tak přidej českou klasiku, lidé touží po sběru bodů, aby si následně mohli koupit deštník nebo dostali propisku. Supermarkety to tak mají, sbíráš body aby jsi si za ně mohl koupit i tak předraženou věc a asi to tu funguje, ve výsledku bude mít Savana třeba větší obrat :-)
05.12.2015 21:24
1318
Dobre, zacneme posilat znamky na nalepovani a za 100 znamek si budou moci lide u nas koupit hrnce se slevou 90% jen za cenu 8900 Kc. ;-)

No a ted vazne.
Vernost tam preci integrovanou mame.
Kdo si objedna nase sluzby na 3 roky a tim vyjadri svou vernost, tak za ni obdrzi jako podekovani slevu ve vysi 20%. Respektive 50%, protoze ti, co plati vzdy jen na 3 mesice maji sluzby drazsi o 30% o proti jednolete periode.

Dalsi moznost vernostnich odmen jsou kupony, ktere lze ziskat za registraci druheho a dalsiho uctu, ktery muzete pak vyuzit na slevu a nebo si je nechat proplatit.

Chapu, ze se nelze zavdecit vsem, ale snazime se byt pro nase klienty dobrym a rovnocenym partnerem a to vcetne reseni ruznych problemu.

Ahoj
Hofy
07.12.2015 18:47
1319
Hofy a kolik teda ta sleva je? 10% při prodloužení 2 roky a 20% při prodloužení 3 roky?

Ty akce 25% na prodloužení byly, pravda, celkem příjemný, a hned se prodlužovalo líp - ono mít v tom dalších 11 litrů nebo dokonce 22 za každou vps (s4000) je znát na cashflow..
07.12.2015 21:49
1320
Původně odeslal xtcw
Hofy a kolik teda ta sleva je? 10% při prodloužení 2 roky a 20% při prodloužení 3 roky?

Ty akce 25% na prodloužení byly, pravda, celkem příjemný, a hned se prodlužovalo líp - ono mít v tom dalších 11 litrů nebo dokonce 22 za každou vps (s4000) je znát na cashflow..
3 mesice + 30%
6 mesicu + 15%
12 mesicu 0%
24 mesicu 10%
36 mesicu 20%

Chapu, ze pokud ma nekdo velke VPS, tak to pri platbe na 2-3 roky je uz raketa. Ale usetri se na tom. Samozrejme, pokud neni problem s cashflow a neblokuje to jine financni aktivity.