logo
05.07.2010 10:23
1
Dneska mi nechce fungovat web Subreg-u. V poslední době (cca 4 dny) ani neodpovídají na dotazy přes helpdesk (e-mail, jabber). Má někdo podobné zkušenosti, nebo kašlou jen na mě? :-) (Vím že byl víkend a teď jsou svátky, ale helpdesk by snad měl fungovat i tak)
05.07.2010 10:38
2
Mne funguje vsetko, dokonaca som aj odpoved dostal...
05.07.2010 10:45
3
Chvíli po tom, co jsem odeslal topic začal fungovat web a teď jsem dostal i odpověď z helpdesku :-)
05.07.2010 11:22
4
Stránka jim funguje, bohužel odpověď na svůj dotaz jsem nedostal - jde o dobití kreditu..
05.07.2010 17:19
5
Dnes rano byl vypadek webu, za komplikace se samozrejme omlouvame.

Jabber je online od 9 do 17ti kazdy pracovni den, az na vyjimky. Na emaily reagujeme 24/7, o vikendech a svatcich jsou trochu delsi latence, ale resime i tak vse.

Pokud jsme nekomu neodepsali, a je to dele jak jeden pracovni den, bud jsme email nedostali, nebo klient nedostal odpoved a nebo jsme jej omylem prehledli (nejsme roboti ;-)) V ostatnich pripadech reagujeme standardne.
05.07.2010 17:29
6
zprávu jsem posílal přes kontaktní formulář v administraci. Posílal jsem to v sobotu.
05.07.2010 18:13
7
ano, akorat je to presne ten typ pozadavku ktery neni mozne resit tak rychle o svatcich kdy je dostupna jen technicka podpora.
12.08.2010 12:00
8
Když chci cokoliv udělat na subregu tak to nefunguje nebo funguje nějak pofidérně. To se stává jenom mě, nebo je to zcela běžné? Už mě to opravdu nebaví. :(
12.08.2010 18:05
9
Původně odeslal RedDwarf
Když chci cokoliv udělat na subregu tak to nefunguje nebo funguje nějak pofidérně. To se stává jenom mě, nebo je to zcela běžné? Už mě to opravdu nebaví. :(
Ty nakupuješ domény u tak kvalitního registrátora? (není to ironie :-))
12.08.2010 19:53
10
Trošku nechápem...
13.08.2010 00:11
11
Původně odeslal brano
Trošku nechápem...
Měla to býti pochvala :-)...
13.08.2010 06:58
12
Mě tedy od dnešní noci nefungují 4 weby co mám u subregu. potěší
13.08.2010 08:21
13
taky me v soucasne dobe nejedou weby, ktere mam zaplacene u subreg. Zajimavy, ze ty, co jsou na 10 MB ftp zdarma, jedou.
13.08.2010 08:25
14
Mám to samé, ty na FTP zdarma bez problémů, ale na "hostingu" prostě už od 2 od rána down.
13.08.2010 10:09
15
Placeny hosting je v jine serverovne, kde se zblaznil switch, na oprave jiz pracujeme. Tyka se to placenych hostingu subreg, a nekolika specialnich hostingu + par VPS. Ostatnich cca 80% veci vcetne subregu, klasickyho hostingu atd jede jinde, tech se to netyka
13.08.2010 10:33
16
Whispere: ach tak, v tom pride som nic nepovedal :-]
13.08.2010 13:02
17
možná související problémy se špatně rozvrženým DNS subregu: http://webtrh.cz/entries/62-akutni-p...-subreg?bt=414
13.08.2010 17:15
18
Vse jiz jede jak ma. Dekuji konkurencni tele3 za pohotovou zapujcku hw pro urychlene reseni.

V dane lokalite je i ns2, proto ty okolni problemy. Kazdopadne o vikendu budeme nasazovat dalsi 2 ns na celkovvych 5, ktere jsou provozovany na ruznem sw v ruznych destinacich.
14.08.2010 10:14
19
Původně odeslal gransy
Pokud jsme nekomu neodepsali, a je to dele jak jeden pracovni den, bud jsme email nedostali, nebo klient nedostal odpoved a nebo jsme jej omylem prehledli (nejsme roboti ;-)) V ostatnich pripadech reagujeme standardne.
Nic ve zlým, ale mě se normálně stává že mě neodpoví podpora na 4 maily po sobě. Tohle nejsou náhodné situace, prostě na cca 40% mailů nedostanu odpověď, i když se to poslední dobou možná zlepšilo.(mluvíme o subreg+g-hosting).
Třeba nejméně 3x-4x jsem žádal o navýšení tarifu, až jsem následovně usoudil že radši přejdu jinam.
14.08.2010 10:40
20
Ten tarif mate navysen uz par mesicu, co Vas kolegyne tehdy presouvala na jiny server kvuli navyseni pameti.
14.08.2010 11:35
21
Téma sa týka subregu nie G-Hostingu.

Původně odeslal eMan
Nic ve zlým, ale mě se normálně stává že mě neodpoví podpora na 4 maily po sobě. Tohle nejsou náhodné situace, prostě na cca 40% mailů nedostanu odpověď, i když se to poslední dobou možná zlepšilo.(mluvíme o subreg+g-hosting).
Třeba nejméně 3x-4x jsem žádal o navýšení tarifu, až jsem následovně usoudil že radši přejdu jinam.
14.08.2010 15:11
22
Původně odeslal brano
Téma sa týka subregu nie G-Hostingu.
jaky je v tom rozdil ? (tedy krome nazvu domeny)
15.08.2010 08:26
23
Dobře, jenže kolegyně mě řekla že je to zkušebně jenom na 2 týdny + jsem to pochopil tak že byla navýšena jenom paměť. Jenže to já jako zákazník nevím jaký mám tarif, protože napsané to tam není, faktura nedošla a bohužel na maily mě nikdo neodpověděl.

Původně odeslal gransy
Ten tarif mate navysen uz par mesicu, co Vas kolegyne tehdy presouvala na jiny server kvuli navyseni pameti.
15.08.2010 16:59
24
Původně odeslal gransy
Vse jiz jede jak ma. Dekuji konkurencni tele3 za pohotovou zapujcku hw pro urychlene reseni.
Taková pěkná kooperace mezi konkurenty :)
15.08.2010 21:02
25
Původně odeslal Dan
Taková pěkná kooperace mezi konkurenty :)
Měl by to patřičný orgán patřičně odměnit nějakou pokutečkou :-), viď?
PS: Snad ne, levnější chleba by nebyl a domény by podražily :(...
15.08.2010 22:09
26
tak ono je treba rozlisit konkurenci a konkurenci

Subreg je jednim z tech, se kterymi se lidove receno da zajit "na jedno"

-

oproti tomu napr. soudruhum z Ignumu bych nezapujcil ani sroubovak :-)

-

+ take je zasadni rozdil, pokud na vypadku nekdo opravdu pracuje
a nekryje se za "profesionalni" snusku tvrzeni, ktere nikam nevedou

(a nebo radeji zavre firmu jako zdejsi BF apod. ze?)
16.08.2010 06:47
27
Tady vzniká jasnej kartel, já bych to viděl na tu pokutičku :)
16.08.2010 08:55
28
Původně odeslal Registrace
Tady vzniká jasnej kartel, já bych to viděl na tu pokutičku :)
cituji z definice kartelu:

Cílem kartelu je vytvoření stavu, kdy nakupující nemá na výběr konkurenci, což vede k dominantnímu ovládnutí trhu a možnosti navyšovat cenu výrobku/služby.

---

= tady nastal presny opak + o nejakem zvysovani cen ani vidu ani slechu

ujasni si co pises :-)
16.08.2010 09:10
29
Proto sem psal "vzniká" :)
16.08.2010 10:47
30
Původně odeslal Registrace
Tady vzniká jasnej kartel, já bych to viděl na tu pokutičku :)
Už jsem to nahlásil, takové jednání tady nemůžeme trpět :-).

PS: Tady by bylo na místě, aby všichni dotčení (a já byl jedním z nich) poděkovali Tele3 za zapůjčení HW, aby havárie mohla býti rychleji vyřešena. Díky...