Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Použití flashe

Pokud mohu tak trochu OT. Tak bych rozhodně doporučil spíše html + JS než to řešit flashem. Podle mě se flash na nic jiného než na bannery opravdu nehodí.
13. 5. 2008 20:41:38
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-flashe/#reply71227
BJMg
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
13. 5. 2008 21:19:03
Napsal j2ee;60804
Pokud mohu tak trochu OT. Tak bych rozhodně doporučil spíše html + JS než to řešit flashem. Podle mě se flash na nic jiného než na bannery opravdu nehodí.
Nechci vyvolávat flame ale tohle může říct jen někdo kdo nezná možnosti flashe(popř. flex builderu). Flash doporučuju.
13. 5. 2008 21:19:03
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-flashe/#reply71226
Napsal BJMg;60820
Nechci vyvolávat flame ale tohle může říct jen někdo kdo nezná možnosti flashe(popř. flex builderu). Flash doporučuju.
Možnosti flashe znám dobře, ale ještě více znám statistiky podle kterých obrovské množství uživatelů buďto nemá flash player v prohlížeči vůbec nainstalovaný a nebo mají flash player (např. kvůli reklamním bannerům) jednoduše vypnutý. Dále flash je pro indexovací roboty prozatím španělská vesnice...
14. 5. 2008 09:01:56
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-flashe/#reply71225
Lukáš Sudacki
verified
rating uzivatele
14. 5. 2008 09:21:05
Flame je tady.
j2ee: tak nám ty statistiky ukaž, ať taky vidíme, že je to kolem 90 %. A ten, kdo má vypnutý flash player kvůli reklamám může mít stejně tak vypnutý JS.
A poznámka, že je u interaktivní mapy důležité indexování roboty ... no ... nechám to bez povšimnutí.
14. 5. 2008 09:21:05
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-flashe/#reply71224
lukaspulda
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
14. 5. 2008 09:21:44
Vyplynulo z diskuze http://webtrh.cz/8002-koupim-interaktivni-mapu-web
Ohledně toho kolik lidí má flash zapnutý:
Daniel Gogela, vedoucí projektu Navrcholu.cz, který dále dodává: "Weby využívající flashovou grafiku se už nemusí obávat o své uživatele – ti jsou na flashové prezentace v současné době dobře připraveni. Z celého sledovaného vzorku nemá Flash nainstalováno pouze 2,3 procenta uživatelů."
viz.: http://www.iinfo.cz/tiskove-centrum/tiskove-zpravy/navrcholu-flash-player/
Bojíte se / nebojíte se používat na svých stránkách flash?
Můj názor:
- ten kdo si blokuje reklamy a jiný balast si nemůže stěžovat že nemá plnohodnotný web
- pokud se flash někde použije, mělo by se jít dostat k tomu stejnému i bez něj
14. 5. 2008 09:21:44
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-flashe/#reply71223
mka
verified
rating uzivatele
14. 5. 2008 10:12:40
Napsal lukaspulda;60908
- pokud se flash někde použije, mělo by se jít dostat k tomu stejnému i bez něj
Souhlas, platí samozřejmě i pro javascript/ajax, ...
Všechno důležité musí fungovat i bez těchto vymožeností. S nimi pak o něco pohodlněji, komfortněji.
Tyhle věcičky je tedy vhodné používat pouze jako jakýsi bonus.
14. 5. 2008 10:12:40
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-flashe/#reply71222
BJMg
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
14. 5. 2008 13:43:31
Občas například nějaké webové aplikace v real time jinak než ve flashi nebo v ajaxu nemáš šansi udělat a když si ten uživatel vypne flash(javascript) tak to si musí uvědomit že přichází o důležitý obsah...
EDIT: Řekněte mi například jak pro toto uděláte alternativní obsah http://www.splashup.com/ ?
14. 5. 2008 13:43:31
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-flashe/#reply71221
Napsal BJMg;60992
Občas například nějaké webové aplikace v real time jinak než ve flashi nebo v ajaxu nemáš šansi udělat a když si ten uživatel vypne flash(javascript) tak to si musí uvědomit že přichází o důležitý obsah...
EDIT: Řekněte mi například jak pro toto uděláte alternativní obsah http://www.splashup.com/ ?
S tímto souhlasím. Původně vůbec nebylo téma o tom, zda-li se flash na web hodí nebo ne. Původní diskuze byla o použití flashe u klikacích (interaktivních) map. Ale jak říkáš, využíval bych flash pouze tam, kde už to jinak udělat nejde...
14. 5. 2008 21:48:41
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-flashe/#reply71220
BJMg
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
15. 5. 2008 20:58:12
no když si napsal na začátku že flash se nehodí na nic jiného než na bannery tak mě to trochu pobouřilo
15. 5. 2008 20:58:12
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-flashe/#reply71219
ludivitto
verified
rating uzivatele
19. 5. 2008 10:01:11
Napsal Ondřej Machala;60906
Možnosti flashe znám dobře, ale ještě více znám statistiky podle kterých obrovské množství uživatelů buďto nemá flash player v prohlížeči vůbec nainstalovaný a nebo mají flash player (např. kvůli reklamním bannerům) jednoduše vypnutý. Dále flash je pro indexovací roboty prozatím španělská vesnice...
http://www.adobe.com/products/player_census/flashplayer/
19. 5. 2008 10:01:11
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-flashe/#reply71218
MireQ
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 5. 2008 17:03:59
V dnešní době je volba HTML + JS překonanou ve spoustě věcí. Flash má lepší a elegantnější moderní možnosti, a řekl bych, že i pro samotnou tvorbu je příjemnější. Takže jednoznačně HTML + FLASH.
22. 5. 2008 17:03:59
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-flashe/#reply71217
Jakub Stacho
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
22. 5. 2008 17:31:11
Napsal MireQ;63262
Flash má lepší a elegantnější moderní možnosti, a řekl bych, že i pro samotnou tvorbu je příjemnější. Takže jednoznačně HTML + FLASH.
Takto jednoznačný avšak ničím nepodložený komentář by jsi měl obalit do značek .
Ano, flash je sice dnes u uživatelů podporován stejně jako javascript, jeho použití s sebou však přináší mnoho nevýhod:
  • Nemožnost zvětšování písma
  • Uživateli je vnuceno, zda se „odkaz“ otevře do nového okna/tabu
  • Absence pravého tlačítka
  • Komunikace mezi HTML stránkou a Flashem může být pouze jednostranná.
  • Nelze zaručit, že bude ve Flashi použito stejné písmo jako v CSS.
  • ...
Vždy tedy Flash není vhodnější, než JS.
22. 5. 2008 17:31:11
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-flashe/#reply71216
MireQ
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 5. 2008 19:47:10
Ano, ano ano. Napsal jsem, že JS je flashem překonané v řadě věcí. A to si skutečně myslím. Flash nabízí daleko lepší vývojářské prostředí a taky větší škálu kvalitního výsledku oproti JS, kde bych se musel pachtit s lesčíms, co je elementární fce flashe. Je sice ještě dost věcí, kde užití JS je rychlejší a vhodnější volbou. Ale i tak multimediální flash JS odsouvá.
Nechci jít do úplných brutalit, a tak nebudu přirovnávat, ale s flashem dokážeš srovnatelnou věc jednodušeji. = Můj názor.
22. 5. 2008 19:47:10
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-flashe/#reply71215
BJMg
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
23. 5. 2008 13:32:57
Napsal tracy;63274
Takto jednoznačný avšak ničím nepodložený komentář by jsi měl obalit do značek .
Ano, flash je sice dnes u uživatelů podporován stejně jako javascript, jeho použití s sebou však přináší mnoho nevýhod:
  • Nemožnost zvětšování písma
  • Uživateli je vnuceno, zda se „odkaz“ otevře do nového okna/tabu
  • Absence pravého tlačítka
  • Komunikace mezi HTML stránkou a Flashem může být pouze jednostranná.
  • Nelze zaručit, že bude ve Flashi použito stejné písmo jako v CSS.
  • ...
Vždy tedy Flash není vhodnější, než JS.
-se zvětšováním písma doopravdy nic moc neudělas
-tohle je bych řekl výhoda ale ne pro uživatele =)
-lze využít i pravé tlačítko(omezeně)
-když si šikovný tak to dokážeš i obousměrně
-lze zaručit
23. 5. 2008 13:32:57
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-flashe/#reply71214
Jakub Stacho
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
24. 5. 2008 16:19:11
Napsal BJMg;63567
-když si šikovný tak to dokážeš i obousměrně
-lze zaručit
Máš pravdu s těmi definicemi písem - i když je to trochu kompikované, díky za rozšíření znalostí.
Ale obousměrnou komunikací asi myslíme každý něco jiného. Já mám na mysli změnu něčeho v okolním HTML, která byla vyvolána akcí ve Flashi.
24. 5. 2008 16:19:11
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-flashe/#reply71213
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit