Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Reklama na adult webech

Maddmaxx
verified
rating uzivatele
9. 2. 2010 12:02:27
Dobrý den všem,
předem se omlouvám, pokud sem takováto diskuze nepatří, ale lepší prostor mne nenapadl.
Zabývám se prodejem reklamy na webových serverech s adult obsahem. A potýkám se s tím, že mnoho potenciálních zadavatelů vidí problém právě v erotice nebo chcete li pornu. Mě osobně to dost překvapuje, že v 21. století někdo shledává tento obsah stránek jako nevhodný pro reklamu, když právě tyto stránky dosahují nejvyšších návštěvností a tudíž mohou zacílit na obrovský počet zákazníků. Vždyť pornoherci a pornoherečky mají své pořady v rádiích a TV. Hrají v seriálech a pohybují se mezi českou smetánkou. Nejinak je tomu v zahraničí, kde dokonce reklamní spoty pornoherečky přímo natáčejí pro velké společnosti. Ale u zadavatelů reklamy stále převládá ten strach, že zákazníka na takových stránkách nezískají nebo dokonce ztratí.
Já osobně jsem se dotázal mnoha osob z mého okolí a ani v jednom případě jsem nedostal odpověď, že by si neobjednali produkt kvůli tomu, že má firma reklamu na erotických nebo porno stránkách. A důvody jsou prosté a jednoduché.
Za 1. Pokud brouzdám po erotických stránkách, tak mne erotika vůbec nezahanbuje, spíše naopak se na ni rád podívám, a proto nemám důvod si neobjednat produkt nebo službu, na takových stránkách inzerovanou. Naopak jsem v dobrém rozpoložení a tím i přístupnější reklamě.
Za 2. Pokud nejsem erotický nadšenec, na takové stránky se nedostanu a pokud bych přeci jenom zjistil, že společnost, u které si chci objednat produkt nebo službu, na takových stránkách inzeruje, v žádném případě to není důvod ke změně názoru. Nikdo přeci nevybírá podle toho, kde firma inzeruje. Reklama je prostředek jak přivést zákazníky do obchodu, dostat do jejich mysli jméno společnosti a tito přivedení zákazníci následně vybírají pouze podle rozsahu nabídky, ceny a kvality.
Děkuji všem, kteří dočetli až do konce, a budu rád za jakékoliv postřehy, námitky, připomínky a třeba i souhlasné názory.
Přeji příjemný zbytek dne.
Ondřej Maxima
9. 2. 2010 12:02:27
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-adult-webech-2/#reply455105
bluedog
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 2. 2010 12:22:25
Odpoved je snadna. Vetsina firem, ktere maji dobre jmeno nechce byt spojovana s pornem/erotikou. Taky bych nechtel aby moje firma byla spojovana s pornem nebo stavel marketing na tom, ze si zakaznici vzpomenou, ze videli vyrobky me firmy na porno webu. Si predstav, ze napriklad stavis baraky, tak jak chces zacilit dobre reklamu aby sis neznicil image firmy, ze inzerujes na porno strankach. A pak kdyz prijde k tobe zakaznik a ty se zeptas, kde jste videl nasi reklamu? Tak urcite rekne, ze na porno webu, hlavne kdyz ten barak treba kupuje se svoji manzelkou apod. Snad ti to jako odpoved bude stacit a ano, tyhle weby maji pomerne velkou navstevnost a velky potencial, ale nikdy bohuzel nebudou natolik spolecensky prijatelne aby tam mela reklamu Coca Cola apod.
9. 2. 2010 12:22:25
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-adult-webech-2/#reply455104
sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
9. 2. 2010 12:22:32
Máš pravdu. On je problém, že hodně v Evropě, je toto téma u spousty lidí tabu. A od toho se odvíjí přirozený "odpor".
Postupem mladších generací to bude volnější a tabu méně. - alespoň můj názor
9. 2. 2010 12:22:32
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-adult-webech-2/#reply455103
bluedog
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 2. 2010 12:24:05
Napsal sh;454446
Máš pravdu. On je problém, že hodně v Evropě, je toto téma u spousty lidí tabu. A od toho se odvíjí přirozený "odpor".
Postupem mladších generací to bude volnější a tabu méně. - alespoň můj názor
S rostoucim nastupem islamu (a ted to neberte hned jako flame o tomhle ta diskuze neni) se spise bude pritvrzovat nez aby se rezim uvolnoval :)
9. 2. 2010 12:24:05
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-adult-webech-2/#reply455102
sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
9. 2. 2010 12:27:21
Napsal bluedog;454447
S rostoucim nastupem islamu (a ted to neberte hned jako flame o tomhle ta diskuze neni) se spise bude pritvrzovat nez aby se rezim uvolnoval :)
To si nemyslím. Možná obecně to tak bude bráno, ale konkrétně u lidí bych řekl že to bude opačně :) Ale kdo ví, tohle jsou spíše odhady :rolleyes:
9. 2. 2010 12:27:21
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-adult-webech-2/#reply455101
Samlue
verified
rating uzivatele
(64 hodnocení)
9. 2. 2010 13:06:21
Možná je to také z toho důvodu že zpětné odkazy z Adult webů jsou spíše na škodu než k užitku. Alespoň Google to tak vidí. Pokud s pletu tak mě opravte.
9. 2. 2010 13:06:21
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-adult-webech-2/#reply455100
Maddmaxx
verified
rating uzivatele
9. 2. 2010 13:20:06
Díky za reakce pánové.
To Bluedog: Já samozřejmě chápu, že firmu jako Coca Cola apod. na těchto stránkách neuvidím. Je to již opravdu brand, který má svůj zvuk a nemá zapotřebí inzerovat na porno stránkách, protože ji zná uplně každý od malého děcka po 90ti letou babičku na vesnici. A takových společností je spousta. Ale když se vrátím k Vašemu příkladu stavební firmy. Já jako podnikatel hledím především na finanční stránku. A ta je taková, že reklama na porno stránkách zasáhne za velmi nízkou cenu obrovský rozsah potenciálních zákazníků.(Hned mne napadl text link pro takovou reklamu: Postav ho s námi...Ale to sem nepatří.) A jako podnikatel budu velice rád, že díky této reklamě si ke mě přijde pro informace a následně třeba i objedná stavbu zákazník, který před manželkou na mou otázku: " Kde jste se o nás dozvěděl? " odpoví jednoduše: " Na internetu. " Protože bez této reklamy by takový zákazník třeba vůbec nepřišel....
Možná je to vše pouze můj a mého blízkého okolí tolerantní přístup, díky kterému se mi spojitost firmy s pornem nezdá tabu a již vubec ne k neprospěchu obchodu.
9. 2. 2010 13:20:06
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-adult-webech-2/#reply455099
bluedog
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 2. 2010 13:33:10
Napsal Maddmaxx;454479
Díky za reakce pánové.
To Bluedog: Já samozřejmě chápu, že firmu jako Coca Cola apod. na těchto stránkách neuvidím. Je to již opravdu brand, který má svůj zvuk a nemá zapotřebí inzerovat na porno stránkách, protože ji zná uplně každý od malého děcka po 90ti letou babičku na vesnici. A takových společností je spousta. Ale když se vrátím k Vašemu příkladu stavební firmy. Já jako podnikatel hledím především na finanční stránku. A ta je taková, že reklama na porno stránkách zasáhne za velmi nízkou cenu obrovský rozsah potenciálních zákazníků.(Hned mne napadl text link pro takovou reklamu: Postav ho s námi...Ale to sem nepatří.) A jako podnikatel budu velice rád, že díky této reklamě si ke mě přijde pro informace a následně třeba i objedná stavbu zákazník, který před manželkou na mou otázku: " Kde jste se o nás dozvěděl? " odpoví jednoduše: " Na internetu. " Protože bez této reklamy by takový zákazník třeba vůbec nepřišel....
Možná je to vše pouze můj a mého blízkého okolí tolerantní přístup, díky kterému se mi spojitost firmy s pornem nezdá tabu a již vubec ne k neprospěchu obchodu.
Ono je to asi tim, ze lide okolo tebe to vidi jinak, nez ty. Osobne i cena za reklamu na takovych webech vyjde na dost, protoze vetsinou platis za pocet lidi a tedy kolik lidi zasahne tvoje reklama. Ale nemuzu soudit jake ceny znas ty, me vzdy ceny na adult webech vysly na vic nez na klasickych webovkach. Jinak jestli mas k adult webech kladny vztah, tak se rad zbavim jednoho webu :) http://webtrh.cz/76278-videa-zadarmo
9. 2. 2010 13:33:10
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-adult-webech-2/#reply455098
Maddmaxx
verified
rating uzivatele
9. 2. 2010 13:53:23
Napsal bluedog;454489
Ono je to asi tim, ze lide okolo tebe to vidi jinak, nez ty. Osobne i cena za reklamu na takovych webech vyjde na dost, protoze vetsinou platis za pocet lidi a tedy kolik lidi zasahne tvoje reklama. Ale nemuzu soudit jake ceny znas ty, me vzdy ceny na adult webech vysly na vic nez na klasickych webovkach. Jinak jestli mas k adult webech kladny vztah, tak se rad zbavim jednoho webu :) http://webtrh.cz/76278-videa-zadarmo
Já jsem právě myslel, že moje okolí to vnímá stejně a nedošlo k žádnému pohoršení, že pracuji pro společnost, která vytváří a prodává porno v ČR i zahraničí. Neznám ve svém okolí asi nikoho, kdo by opovrhoval pornem a občas na něj nekoukal. Vlastně moje babičky, které ovšem zažily úplně jinou výchovu. :)
Nechci sem dávat naše ceny, protože jsou již v komerční části webtrhu, ale opravdu v počtu zasažených osob a u nás i plnoletých a finančně aktivních, jsou ceny velmi příznivé.
Děkuji za nabídku, ale naše společnost vlastní již přes 50 webových serverů a zaměření je především na placené služby. Ale mohu se zeptat někoho kompetentního, zda by se pro ni nenašlo nějaké využití. :thumbup:
9. 2. 2010 13:53:23
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-adult-webech-2/#reply455097
Jenda Benda
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 2. 2010 15:11:33
Já bych to taky až tak nezavrhoval. Myslím ale, že problém bude se zacílením na segment. Jednoduše si myslím, že jak už tady bylo zmíněno, tam nedám třeba stavební firmu. Rozhodně bych tam nedal ani nic, co je cíleno na ženy (šperky, moda,...) Ale dokážu si to představit, třeba s reklamou na výživu pro kulturisty. To je ted dost v "kurzu" a na porno weby koukají právě tyhle testosteronový pánove (to není ve zlém) co chodí do posiloven a nakupují různé proteinové a sacharidové koktejly. Reklama na sexshop, erotické pomůcky, adrenalinové dárky, prostě něco pro ten segment, který se v tom nebude babrat. Ale jinak to taky moc nevidím. Takže pro něco málo to může být fakt super a něčemu to naopak může i uškodit na pověsti. Kdybych měl eshop s doplňky stravy pro sportovce a kulturisty, tak bych neváhal.
10. 2. 2010 15:11:33
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-adult-webech-2/#reply455096
Maddmaxx
verified
rating uzivatele
10. 2. 2010 17:16:44
Napsal Jenda Benda;455444
Já bych to taky až tak nezavrhoval. Myslím ale, že problém bude se zacílením na segment. Jednoduše si myslím, že jak už tady bylo zmíněno, tam nedám třeba stavební firmu. Rozhodně bych tam nedal ani nic, co je cíleno na ženy (šperky, moda,...) Ale dokážu si to představit, třeba s reklamou na výživu pro kulturisty. To je ted dost v "kurzu" a na porno weby koukají právě tyhle testosteronový pánove (to není ve zlém) co chodí do posiloven a nakupují různé proteinové a sacharidové koktejly. Reklama na sexshop, erotické pomůcky, adrenalinové dárky, prostě něco pro ten segment, který se v tom nebude babrat. Ale jinak to taky moc nevidím. Takže pro něco málo to může být fakt super a něčemu to naopak může i uškodit na pověsti. Kdybych měl eshop s doplňky stravy pro sportovce a kulturisty, tak bych neváhal.
Díky za reakci. Velmi si vážím vašeho názoru.
Ano to jsou všechno segmenty, pro které je inzerce na erotických webech zcela jistě přínosem a cestou ke zvýšení obratu. Což mohu posoudit díky již probíhajícím inzercím a díky vyhodnocení již proběhlých kampaní.
Ale co se týče ostatních segmentů...co si budem nalhávat. Na porno se na internetu kouká téměř každý uživatel. Ženy a páry nevyjímaje (náš průzkum ukázal toto rozvržení na našich sitech 79% mužů a 21% žen a párů). Například parfémy u nás mají velký úspěch a proklik. A proto my přijde pokrytecké, že někdo zavrhuje reklamu na těchto webech kvuli jejich obsahu. Přeci dělám business a ten chci výdělečný. Pokud mohu zaujmout tak velký počet osob, jako třeba právě na našich webových serverech a nevyužiji to a žehrám na krizi a nedostatek zákazníků, jsem dle mého názoru opravdu pokrytec.
10. 2. 2010 17:16:44
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-adult-webech-2/#reply455095
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit