Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

14 denní lhůta na vrácení a poštovné

Chci se zeptat, jak řešíte, nebo byste řešili situaci, kdy zákazník, který si objednal zboží v hodnotě cca 300Kč v eshopu a využil 14 denní lhůtu na vrácení peněz, ale vrácené zboží v této lhůtě od něho přišlo poškozené. Náklady na poštovné platí kupující, ale co mohu dělat? Když mu ho pošlu zpět s tím, že je poškozené, tak budu opět platit poštovné já a takhle to může jít pořád dokola.
Díky
2. 11. 2009 14:46:59
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/#reply396877
dave67
verified
rating uzivatele
2. 11. 2009 15:21:08
Me kdyz se stalo neco podobnyho, tak mi na poste rekli, at to odmitnu, balik se vrati adresatovi a ten si bude resit reklamaci. Nakonec to dopadlo tak, ze reklamaci zamitli s dodatkem "spatne zabaleno" a o skodu sem se se zakaznikem podelil:-(
2. 11. 2009 15:21:08
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/#reply396876
Santhew
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 11. 2009 15:29:25
Co když se ale nejedná o poškození balíku ale poškození předmětu, které poznáš až doma po rozbalení balíku?
2. 11. 2009 15:29:25
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/#reply396875
radekbartuska
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
2. 11. 2009 15:55:18
jinymi slovy co kdyz to zbozi nerozbije posta ale zakaznik??
2. 11. 2009 15:55:18
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/#reply396874
dave67
verified
rating uzivatele
2. 11. 2009 15:59:08
Napsal Santhew;388790
Co když se ale nejedná o poškození balíku ale poškození předmětu, které poznáš až doma po rozbalení balíku?
Pokud neni poskozen balik, tezko se mohlo poskodit zbozi, aniz by bylo dobre zabaleno.
2. 11. 2009 15:59:08
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/#reply396873
Santhew
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 11. 2009 16:55:27
Napsal dave67;388814
Pokud neni poskozen balik, tezko se mohlo poskodit zbozi, aniz by bylo dobre zabaleno.
Jak řekl Radekbartuska "jinymi slovy co kdyz to zbozi nerozbije posta ale zakaznik??"
2. 11. 2009 16:55:27
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/#reply396872
dave67
verified
rating uzivatele
2. 11. 2009 17:03:38
Napsal Santhew;388877
Jak řekl Radekbartuska "jinymi slovy co kdyz to zbozi nerozbije posta ale zakaznik??"
Jinymi slovy, pokud neni poskozen balik, tak zbozi rozbil zakaznik :)
2. 11. 2009 17:03:38
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/#reply396871
Santhew
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 11. 2009 17:15:11
Napsal dave67;388888
Jinymi slovy, pokud neni poskozen balik, tak zbozi rozbil zakaznik :)
Vyborne, pomalu s ek tomu dostáváme :) Tudíž pokud zboží rozbil zákazník, já mu reklamaci neuznám a zboží mu pošlu českou poštou zpátky. Zboží mu posílám zpátky na jeho náklady v případě neuznané reklamace... A v případě uznané reklamace na svoje náklady... předpokládám. Je to tak?
2. 11. 2009 17:15:11
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/#reply396870
Martin
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
2. 11. 2009 19:28:45
V každém případě nikdy nebrat vrácenou zásilku na dobírku od zákazníka, ale jako normální balík pojištěný. Říct, že peníze zašlete po doručení balíku a převzetí a zkontrolování zboží.
Jednoduché
2. 11. 2009 19:28:45
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/#reply396869
A jak se da poslat zboží zpět zákazníkovi jako neuznaná reklamace na jeho náklady? Když to pošlu dobírkou, tak to jednoduše nepřevezme a když doporučeně, tak to stejně budu platit já.
2. 11. 2009 21:42:39
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/#reply396868
radekbartuska
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
3. 11. 2009 15:46:25
Ale co kdyz zakaznik neposila zbozi na reklamaci ale ve 14 denni lhute pro vraceni a nasledne prijdu na to, ze zbozi zakaznik rozbil?
3. 11. 2009 15:46:25
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/#reply396867
Napsal radekbartuska;389499
Ale co kdyz zakaznik neposila zbozi na reklamaci ale ve 14 denni lhute pro vraceni a nasledne prijdu na to, ze zbozi zakaznik rozbil?
Ano, na toto se ptám hned v prvním příspěvku
3. 11. 2009 18:04:02
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/#reply396866
Martin
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
3. 11. 2009 21:10:38
Napsal radekbartuska;389499
Ale co kdyz zakaznik neposila zbozi na reklamaci ale ve 14 denni lhute pro vraceni a nasledne prijdu na to, ze zbozi zakaznik rozbil?
Jak říkám, ať zákazník zašle zboží a vy mu pak zašlete peníze ;)
3. 11. 2009 21:10:38
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/#reply396865
Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 11. 2009 21:22:06
Napsal MaXemail;389770
Jak říkám, ať zákazník zašle zboží a vy mu pak zašlete peníze ;)
Já bych mu napsala/zatelefonovala a domluvila se na dalším postupu. ...e-mail bude možná lepší, aby to bylo písemně.
14denní lhůta je sice fajn, ale zboží nesmí být poškozené (pro jistotu se koukni jak máš psány obchodní podmínky, jestli to tam někde máš uvedené).
Druhá věc je, jak se k tomu zákazník postaví. Je ta škoda opravitelná?
..možná by nebylo od věci pořídit pár fotek (jestli je vada viditelného charakteru) a zaslat to vše zákazníkovi.
MaXemail: tady jde o to, že zboží přišlo poškozené, takže peníze asi prodávající vracet nechce ;)
3. 11. 2009 21:22:06
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/#reply396864
lukio
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
3. 11. 2009 21:25:00
Napsal MaXemail;389770
Jak říkám, ať zákazník zašle zboží a vy mu pak zašlete peníze ;)
A proč by mu zasílal zpět peníze, když je zboží poškozené a může za to zákazník? Zákazník může zaslat zboží zpět ve stanovené lhůtě pokud není poškozeno. Pak na toto nárok nemá...resp. pokud zašle tak mu vrácení peněz nemůžete uznat. Nevím jak jinak by se to dalo řešit, než že zboží držet do té doby, než zákazník zašle peníze za zpětné odeslání zboží zpět na adresu zákazníka (samozřejmě ve stejném stavu, tzn. poškozené).
3. 11. 2009 21:25:00
https://webtrh.cz/diskuse/14-denni-lhuta-na-vraceni-a-postovne/#reply396863
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit