logo
14.07.2009 18:51
1
Ahoj,
chtěl bych v tomto tématu upozornit na jednoznačně neférové jednání uživatele exit313. Objednal si u mě několik databází v celkové ceně 3 000,-Kč. Je zajímavé, že předchozí obchod proběhl bez problému. Asi si mě chtěl nalákat, že další obchod s větším finančním obnosem také proběhne bez problému.

Nejdřív uvedu fakta:
1. Jednal jsem já (DWarf) s uživatelem exit313
2. O smírné řešení sporu jsem se snažil více než měsíc, bezúspěšně
3. Obchod není podložen smlouvou či Dohodou o provedení práce
4. Bylo dohodnuto dodání několika .sql souborů s databázemi za celkovou sumu 3 000,-Kč
5. Po poslání databází byla komunikace druhé strany se mnou minimální a do dnešního dne jsem nedostal platbu
6. Pokud uživatel exit313 dodá alespoň polovinu domluvené sumy (1 500,-Kč), jsem ochoten smazat toto téma i negativní iTrader

Nyní chronologický popis + screeny z historie komunikace po ICQ:

03.06.09 – exit313 poptává databáze, do druhého dne byly všechny připraveny


04.06.09 – z důvodu, že databáze potřeboval údajně rychle, jsem mu je poslal a domlouval se způsob platby a cena viz screeny:

http://img8.imgup.eu/icq1.PNG
http://img10.imgup.eu/icq2.PNG

Důkaz, že soubor s databázemi jsem mu posílal:
http://img2.imgup.eu/icq3.PNG

10.06.2009 – údajně to posílal, 12.6. by pak ale peníze měly být na účtě – aspoň to tak u všech převodů bývá:
http://img6.imgup.eu/icq4.PNG

Po dalších 6 dní nebyla žádná reakce

16.06.2009 – první ultimatum, už mě jeho chování rozčílilo, na jakékoliv upozornění záporného hodnocení na webtrhu reagoval velmi agresivně. Také mi napsal, že takovéto nesplácení peněz je normální, že tak to chodí (to beru jako plivnutí do obličeje). U platby prý nastavil 10 denní splatnost, nechal jsem si teda udělat screen:
http://img8.imgup.eu/icq8.PNG
Zjistil jsem, že je na 90% zfalšovaný (viz popis na obrázku):
http://img10.imgup.eu/mojebanka.jpg

Falšování screenů z banky beru jako největší ohavnost, co jde udělat.

20.06.2009 – peníze stále na účtě nejsou – druhé ultimatum (jsem pro řešení smírnou cestou, proto jsem na něj byl takhle hodný)

24.06.2009 – Třetí ultimatum

03.07.2009 – Údajně poslal peníze až teď, ale ve skutečnosti nic, jenom další výmluvy

10.07.2009 – Poslední reakce do této doby: „mel bys to tam mit“

14.07.2009 – Poslední ultimatum do 18:00, nesplnil, proto píšu toto téma:
http://img0.imgup.eu/icq9.PNG

Jak je vidět, tak jsem s ním měl strpení skoro 1 a půl měsíce, což je víc než dost. Dokonce jsem mu nabídl možnost, ať mi pošle polovinu (1 500,-Kč) a budeme vyrovnání – ani na to bohužel nezareagoval. Vzhledem k tomu, že je to jeho páté negativní hodnocení a celkový iTrader má dost nízký, tak by možná bylo dobré uvažovat i o jiných způsobech řešení, například zákaz přístupu, aby se další slušní uživatelé tohoto webu nemuseli rozčilovat a utrácet svůj čas psaním těchto témat. I v tomto tématu ho naposledy vyzývám – pokud pošle alespoň těch 1 500,-Kč na účet, toto vlákno smažu a smažu také i negativní iTrader, který jsem před chvílí udělil. Poslední aktivita uživatele exit313 na webtrhu byla 06.07.2009, tak berme, že aktivní byl měsíc a na poslání peněz je to myslím času dost.

Pokud máte s uživatelem exit313 také negativní zkušenosti, klidně do tohoto tématu napište, víc lidí víc dokáže. Děkuji všem zúčastněným za jejich reakce.

Co se právě děje na Webtrhu?

14.07.2009 20:36
2
Že máš trpělivosti na rozdávání je vidět, já bych ji k sepsání takhle podrobného (a dlouhého) postu neměl. :-) Pokud je vše jak říkáš, nevidím důvod z tvé strany snižovat cenu, jen abys dostal zaplaceno. To je přesně to, na co může podobný vychcácek čekat. iTrader 58% je hodně nízké číslo a nějaké systémové řešení by se hodilo. Ale mělo varovat i tebe před uzavřením obchodu...

Mimochodem... screeny nejdou načíst.
14.07.2009 21:08
3
Takže já nebudu zas tak podrobnej:o) Prodával jsem odkazy zde. 8.1.2009 mě uživatel exit313 kontaktoval pomocí PM

Původně odeslal exit313
je jeste neco volneho? urcite beru :)
V ten stejný den jsem odkazy umístil podle dohody, poslal číslo účtu - platba v následujících dnech nedorazila, urgoval jsem ho pomocí PM a nereagoval i když byl online, takže 23.2.2009 jsem odkazy odstranil a udělil negativní itrader. Ještě moje urgence...

Původně odeslal mikey
Původně odeslal mikey
Původně odeslal mikey
Původně odeslal mikey
Původně odeslal exit313
Původně odeslal mikey
Původně odeslal exit313
Původně odeslal mikey
Původně odeslal exit313
Původně odeslal mikey
Původně odeslal exit313
je jeste neco volneho? urcite beru :)

Ahoj,
díky - ještě 4 odkazy jsou volné.

Mikey.
dobre vezmu dva na tri mesice ok?
OK, budeš chtít fakturu nebo bez? Kdyžtak pošli fakturační údaje...

Mikey.
neni nutna
OK, takže prosím platbu 300 Kč prosím na BU č. xxx, variabilní symbol xxx.

Pošli prosím kódy odkazů, dám je tam...

Díky,
Mikey.
ok
<a href="x" title="x">x</a>
<a href="x" title="x">x</a>
muzu je po mesici zmenit? budu v lednu novy projekt na ktery bych to vyuzil...
Odkazy jsou tam do 9.4.2009. Výměna není problém, stačí napsat.

Díky za spolupráci,
Mikey.
Ahoj,
platba na účet ještě nedorazila - prosím o zaslání.

Díky,
Mikey.
Ahoj,
pokud platba nedorazí do zítra dopoledne na uvedený účet, odkaz odstraním. Pokud jsi platbu poslal např. dnes, prosím o screenshot o platbě na x.

Mikey.
Odkazy davam pryc, alespon jsi se mohl ozvat, proc jsi nezaplatil...

Mikey
14.07.2009 21:37
4
U mě nedokončil automatizovaný web, ale nic jsem mu předem neplatil, za nekorektní jednání dostal iTrader. Výmluvy a sliby = Exit313
15.07.2009 07:26
5
Původně odeslal lucky.man
Že máš trpělivosti na rozdávání je vidět, já bych ji k sepsání takhle podrobného (a dlouhého) postu neměl. :-) Pokud je vše jak říkáš, nevidím důvod z tvé strany snižovat cenu, jen abys dostal zaplaceno. To je přesně to, na co může podobný vychcácek čekat. iTrader 58% je hodně nízké číslo a nějaké systémové řešení by se hodilo. Ale mělo varovat i tebe před uzavřením obchodu...

Mimochodem... screeny nejdou načíst.
Screeny mi fungují bez problému, možná to byl jenom nějaký výpadek imgup, když sis to prohlížel. Já už si dávám pozor, já se ho také ptal před uzavřením obchodu, proč má tak nízký iTrader a popsal mi všechny tři, které tenkrát měl (že prý koupil něco v aukci a pak to odmítl, protože nebyla uvedena podstatná informace atp.), tak jsem byl tak hloupý, že jsem mu uvěřil...
20.07.2009 00:16
6
Rovněž jsem měl s tímto uživatelem problém s platbou. Přitom šlo přibližně jen o 1000Kč! Nakonec zaplatil, ale až po dlouhém připomínání se.
20.07.2009 13:14
7
dovol abych se vyjadril: tobe jsem zadal nekolik praci a nekolik bylo po nekolikeere zaplaceno (jednalo se o registrace do katalogu) .. az s jednou byl problem a BYLA zaplacena i kdyz se zpozdenim! Ale nebylo by to cestvi aby si rychle nekdo neprihodil, vid? to ze tomu predchazela spokojena spoluprace to uz nezminis.

S Dwarfem jsme se domluvili na platbe tento tyden. Jde jen o zpozdeni.

Jen je skoda ze pri takovem lynchovani se nezmini pozitivne nikdo nikdy z pozitivnim hodnocenim a ze jich neni malo (ani zase hodne) ale vice nez prstech na rukou.

Ale ono je moderni si stezovat nikoliv chvalit. Jak jsem take poznal z nekolika sereru kde je moznost se vyjadrit k firmam a referencim (mnou provozovanych) ... je to take cesstvi ... dobre odvedenou praci povazujeme za normalni tudiz netreba nikde chvalit ci se zastat ... ale prihodit polinko do ohne to umi rychle prispechat kazdy!
20.07.2009 13:31
8
Taky nechápu proč mu dáváš ještě slevu?

Když si u tebe něco objednám a budu se cukat, dostanu to taky za polovic?

Exite ty tu píšeš o pozitivních obchodech, ale k čemu to je, když už máš 6 negativních iTraderů. To už není výmysl jedince, kterýmu jsi se znelíbil. To už je znak toho, že jsi skutečně naprosto nespolehlivý. Nemluvě o tom, jak lžeš, když tvrdíš, že peníze odešly.
20.07.2009 13:49
9
Původně odeslal exit313
Ale ono je moderni si stezovat nikoliv chvalit. Jak jsem take poznal z nekolika sereru kde je moznost se vyjadrit k firmam a referencim (mnou provozovanych) ... je to take cesstvi ... dobre odvedenou praci povazujeme za normalni tudiz netreba nikde chvalit ci se zastat ... ale prihodit polinko do ohne to umi rychle prispechat kazdy!
Většina webtržníků se snaží uchovat si převážně pozitivní hodnocení. U někoho, kdo má 30 pozitivních se jedno pochybení pochopí. Ty ale předvádíš nespolehlivost. Podle tebe je v pořádku, když někdo v polovině případů selže? Chtěl bys s takovým člověkem spolupracovat? Já tedy ne.

Ano, je něco divného na tom, že považuji dobře odvedenou práci za normální? Mám se spokojit se špatně odvedenou prací a chválit tě, když se ti jednou za čas povede dobrá práce? Co je to za hloupost?

Když jde o peníze, jen málokdo je vyhodí z okna, nebo je dá za něco, s čím není spokojen - a ty se divíš? To jsou jen výmluvy a ještě se schovávat za nějaké čecháškovství, mícháš něco, co spolu naprosto nesouvisí - je úplně normální očekávat solidní přístup a pokud toho nejsi schopen, čekej pokles reputace - což je zde pro mnoho lidí mimo referencí jediná spolehlivá věc, mít dostatek reputace. Navíc tvé negativní itrady jsou povětšinou za tvoji neschopnost komunikovat, nevidím tam nic o nekvalitní práci.
20.07.2009 15:01
10
ano bohuzel osobnost moc neovlivnis a v nekterych pripadech mam problem okamzite rozkomunikovat ... PS nebavim se o nekterych itradreh z tech 6 beru tri jako opravenene kdy jsem si to zavinil diskomunikaci ... ostatni tri jsou proste prehnane ... a bavil jsem se predevsim o tokycovi kdy jsem mu posilal myslm dve platby za nekolik praci a treti dostala do skluzu ale docela rychle ji dostal jestli o 14dni pozdeji ... ja jsem bohuzel z firem zvykly ze 60% zaplati o mesic az dva pozdeji at uz to jsou castky 1000 nebo 10 000,- tudiz tak neresim kdyz neco nabere 14dni zpozdeni .. to je vse co jsem chtel rict
Původně odeslal lefiath
Většina webtržníků se snaží uchovat si převážně pozitivní hodnocení. U někoho, kdo má 30 pozitivních se jedno pochybení pochopí. Ty ale předvádíš nespolehlivost. Podle tebe je v pořádku, když někdo v polovině případů selže? Chtěl bys s takovým člověkem spolupracovat? Já tedy ne.

Ano, je něco divného na tom, že považuji dobře odvedenou práci za normální? Mám se spokojit se špatně odvedenou prací a chválit tě, když se ti jednou za čas povede dobrá práce? Co je to za hloupost?

Když jde o peníze, jen málokdo je vyhodí z okna, nebo je dá za něco, s čím není spokojen - a ty se divíš? To jsou jen výmluvy a ještě se schovávat za nějaké čecháškovství, mícháš něco, co spolu naprosto nesouvisí - je úplně normální očekávat solidní přístup a pokud toho nejsi schopen, čekej pokles reputace - což je zde pro mnoho lidí mimo referencí jediná spolehlivá věc, mít dostatek reputace. Navíc tvé negativní itrady jsou povětšinou za tvoji neschopnost komunikovat, nevidím tam nic o nekvalitní práci.
20.07.2009 15:04
11
Původně odeslal exit313
ja jsem bohuzel z firem zvykly ze 60% zaplati o mesic az dva pozdeji at uz to jsou castky 1000 nebo 10 000,- tudiz tak neresim kdyz neco nabere 14dni zpozdeni .. to je vse co jsem chtel rict
Ano, to se pochopit dá. Co se ale pochopit nedá, je tvoje tvrzení, žes peníze odeslal a že je už příjemce měl mít, když jsi přece musel vědět, že jsi je neposlal. Prostě jsi vědomě lhal...

S placením může mít problém každý, ale musí se k tomu postavit čelem a jednat na rovinu.
20.07.2009 15:45
12
Původně odeslal exit313
ano bohuzel osobnost moc neovlivnis a v nekterych pripadech mam problem okamzite rozkomunikovat ...
To je zajímavé, pak bys s tím měl něco dělat (třeba nějaká návštěva psychologa), protože podobné poruchy ti mohou v životě dost zavařit. Pokud máš problém či poruchu s komunikací, tak se nepouštěj do věcí, kde se od tebe očekává, že komunikovat budeš.

A pokud máš poruchu s placením, pak nepomůže ani psychiatr, potom je třeba výprask a vymýtání ďábla.
20.07.2009 16:24
13
Já se také připojuji se špatnou zkušeností. Už 3 týdny čekám na platbu za práci, kterou jsem pro něj dělala na jedné databázi. Dvakrát již tvrdil že peníze poslal, ale ani jednou nedošly. Dokonce jednou semnou přímo komunikoval přes ICQ, že zrovna volal na linku KB že tam došlo k nějakému pochybení a že peníze zadrželi. Tak že to prý posílá znovu. ale sliby chyby. Zřejmě se na druhé straně pořádně bavil, že mu to věřím. Dlužími téměř 5000,- a hodlám je z něj dostat. Třeba i přes vymahačskou firmu. Písemnou smlouvu na práci sice nemám, ale podle zákoníku práce stačí i ústní dohoda. A všechno mám v historii ICQ. To jak mi práci zadával i to že tvrdil že peníze poslal. Znám jeho jméno, ičo i adresu. Tak myslím, že to nebude problém. Nevím proč by si z nás pořád měl dělat srandu. Věnovala jsem mu svůj čas a za zen chci zaplaceno. Teď mě ignoruje.
20.07.2009 20:17
14
neignoruju psal jsem na icq oept, nyni znovu. jde jen o zpozdeni. bohuzel mam nezaplacenych 28 od 11 firem jiz od zacatku cervna a pres prazdniny je upominam stejne jako vy me. klidne dodam jejich faktury. jak dwarfovi i vam rikam jen os trpeni. jsou to posledni tri dluzne platby za cerven.

---------- Doplňující příspěvek odeslán v 20:19 ----------

je mi dluzeno proto dluzim je mi lito
21.07.2009 01:32
15
Původně odeslal hepia
Já se také připojuji se špatnou zkušeností. Už 3 týdny čekám na platbu za práci, kterou jsem pro něj dělala na jedné databázi. Dvakrát již tvrdil že peníze poslal, ale ani jednou nedošly. Dokonce jednou semnou přímo komunikoval přes ICQ, že zrovna volal na linku KB že tam došlo k nějakému pochybení a že peníze zadrželi. Tak že to prý posílá znovu. ale sliby chyby. Zřejmě se na druhé straně pořádně bavil, že mu to věřím. Dlužími téměř 5000,- a hodlám je z něj dostat. Třeba i přes vymahačskou firmu. Písemnou smlouvu na práci sice nemám, ale podle zákoníku práce stačí i ústní dohoda. A všechno mám v historii ICQ. To jak mi práci zadával i to že tvrdil že peníze poslal. Znám jeho jméno, ičo i adresu. Tak myslím, že to nebude problém. Nevím proč by si z nás pořád měl dělat srandu. Věnovala jsem mu svůj čas a za zen chci zaplaceno. Teď mě ignoruje.
No jestli někde vyrukuješ s důkazy na icq tak si přečti nejprv podmínky užívání icq, tam jasně stojí že pracovní/firemní komunikace je zakázána.
21.07.2009 11:21
16
Původně odeslal DWarf
Ahoj,
chtěl bych v tomto tématu upozornit na jednoznačně neférové jednání uživatele exit313. Objednal si u mě několik databází v celkové ceně 3 000,-Kč. Je zajímavé, že předchozí obchod proběhl bez problému. Asi si mě chtěl nalákat, že další obchod s větším finančním obnosem také proběhne bez problému.

Nejdřív uvedu fakta:
1. Jednal jsem já (DWarf) s uživatelem exit313
2. O smírné řešení sporu jsem se snažil více než měsíc, bezúspěšně
3. Obchod není podložen smlouvou či Dohodou o provedení práce
4. Bylo dohodnuto dodání několika .sql souborů s databázemi za celkovou sumu 3 000,-Kč
5. Po poslání databází byla komunikace druhé strany se mnou minimální a do dnešního dne jsem nedostal platbu
6. Pokud uživatel exit313 dodá alespoň polovinu domluvené sumy (1 500,-Kč), jsem ochoten smazat toto téma i negativní iTrader

Nyní chronologický popis + screeny z historie komunikace po ICQ:

03.06.09 – exit313 poptává databáze, do druhého dne byly všechny připraveny


04.06.09 – z důvodu, že databáze potřeboval údajně rychle, jsem mu je poslal a domlouval se způsob platby a cena viz screeny:

http://img8.imgup.eu/icq1.PNG
http://img10.imgup.eu/icq2.PNG

Důkaz, že soubor s databázemi jsem mu posílal:
http://img2.imgup.eu/icq3.PNG

10.06.2009 – údajně to posílal, 12.6. by pak ale peníze měly být na účtě – aspoň to tak u všech převodů bývá:
http://img6.imgup.eu/icq4.PNG

Po dalších 6 dní nebyla žádná reakce

16.06.2009 – první ultimatum, už mě jeho chování rozčílilo, na jakékoliv upozornění záporného hodnocení na webtrhu reagoval velmi agresivně. Také mi napsal, že takovéto nesplácení peněz je normální, že tak to chodí (to beru jako plivnutí do obličeje). U platby prý nastavil 10 denní splatnost, nechal jsem si teda udělat screen:
http://img8.imgup.eu/icq8.PNG
Zjistil jsem, že je na 90% zfalšovaný (viz popis na obrázku):
http://img10.imgup.eu/mojebanka.jpg

Falšování screenů z banky beru jako největší ohavnost, co jde udělat.

20.06.2009 – peníze stále na účtě nejsou – druhé ultimatum (jsem pro řešení smírnou cestou, proto jsem na něj byl takhle hodný)

24.06.2009 – Třetí ultimatum

03.07.2009 – Údajně poslal peníze až teď, ale ve skutečnosti nic, jenom další výmluvy

10.07.2009 – Poslední reakce do této doby: „mel bys to tam mit“

14.07.2009 – Poslední ultimatum do 18:00, nesplnil, proto píšu toto téma:
http://img0.imgup.eu/icq9.PNG

Jak je vidět, tak jsem s ním měl strpení skoro 1 a půl měsíce, což je víc než dost. Dokonce jsem mu nabídl možnost, ať mi pošle polovinu (1 500,-Kč) a budeme vyrovnání – ani na to bohužel nezareagoval. Vzhledem k tomu, že je to jeho páté negativní hodnocení a celkový iTrader má dost nízký, tak by možná bylo dobré uvažovat i o jiných způsobech řešení, například zákaz přístupu, aby se další slušní uživatelé tohoto webu nemuseli rozčilovat a utrácet svůj čas psaním těchto témat. I v tomto tématu ho naposledy vyzývám – pokud pošle alespoň těch 1 500,-Kč na účet, toto vlákno smažu a smažu také i negativní iTrader, který jsem před chvílí udělil. Poslední aktivita uživatele exit313 na webtrhu byla 06.07.2009, tak berme, že aktivní byl měsíc a na poslání peněz je to myslím času dost.

Pokud máte s uživatelem exit313 také negativní zkušenosti, klidně do tohoto tématu napište, víc lidí víc dokáže. Děkuji všem zúčastněným za jejich reakce.
Nic proti, ale docelá rád bych chtěl vidět těch pár sql souborů které stály 3 000,- za další by to bylo i tvou chybou, když si to nenecháš nijak podložit - jo hold bez smlouvy na černo je roziko a stím by jsi měl počítat

Za další, nechci obhajovat uživatele exit313, ale očividně ty vyděláváš měsíčně dardy peněz a nemůže se ti ani náhodou stát, že kdyby jsi měl něco platit, že by jsi musel bohužel říci že zaplatíš déle (jako by jsi nevěděl že českej národ smlouvá o ceně před platbou i když ji má na faktuře)

Sečteno podtrženo za tuto chybu si můžeš poněkud sám.
21.07.2009 11:39
17
Jestli jsi se registroval kvůli tomuhle příspěvku, tak zbytečně. S tvojí logikou by jakékoliv netové obchodování mohlo skončit, bez smlouvy nedostaneme zaplaceno že? Samozřejmě, že každý obchod je riziko. To ale neznamená, že podvádění a lhaní je běžné. Pokud na něco nemám peníze, tak si neobjednávám...
Výše ceny je naproto irelevantní, ta byla dohodnuta před realizací/obchodem.

Původně odeslal WE3H
Sečteno podtrženo za tuto chybu si můžeš poněkud sám.
21.07.2009 12:30
18
Původně odeslal WE3H
Nic proti, ale docelá rád bych chtěl vidět těch pár sql souborů které stály 3 000,- za další by to bylo i tvou chybou, když si to nenecháš nijak podložit - jo hold bez smlouvy na černo je roziko a stím by jsi měl počítat

Za další, nechci obhajovat uživatele exit313, ale očividně ty vyděláváš měsíčně dardy peněz a nemůže se ti ani náhodou stát, že kdyby jsi měl něco platit, že by jsi musel bohužel říci že zaplatíš déle (jako by jsi nevěděl že českej národ smlouvá o ceně před platbou i když ji má na faktuře)

Sečteno podtrženo za tuto chybu si můžeš poněkud sám.
Co je tohle za názor? Snad jsme slušní lidé a to, že se domlouváme bez smluv není důvod k neplacení.

A že se ti zdá cena vysoká snad ani nemyslíš vážně. Předem se dohodli na zboží za určitou cenu a oba jí akceptovali, tak co je tohle za hloupej argument?
21.07.2009 12:57
19
Původně odeslal Tyler_Durden
Co je tohle za názor? Snad jsme slušní lidé a to, že se domlouváme bez smluv není důvod k neplacení.

A že se ti zdá cena vysoká snad ani nemyslíš vážně. Předem se dohodli na zboží za určitou cenu a oba jí akceptovali, tak co je tohle za hloupej argument?
To není "bez smluv". I ústně, resp. elektronicky uzavřená smlouva je platná , pokud zákon vysloveně nepřikazuje písemnou formu - třeba u pracovní smlouvy. Řada vykuků si ovšem myslí, že v takovém případě plnit nemusí, což se plete. I toto se dá vymáhat, i když samozřejmě písemná smlouva je lepší.

Pokud má člověk trochu cti, tak i když nemůže zaplatit (třeba kvůli druhotné platební neschopnosti), tak pořád může komunikovat a snažit se domluvit na odkladu platby, chytráky co hrajou mrtvýho brouka, příp. se jenom vymlouvaj a neplatěj mám fakt rád...
21.07.2009 16:53
20
k poslednim trem pripsevku bych chtel jen rict, ze ani jednomu ze trech veritelu jsem platbu neodmitl, za vsema si stojim dodrzenim platby, jde jen o druhotnou platebni neschopnost ve veci nekolika nezaplacenych plateb mi, tudiz dochazei ke zpozdeni. to jecele. za mensi komunikace nez byla predstava se omlouvam. a tady i na kojunikacnich kanalech jsem veritele o tomto ujistil a doufam ze tak jak byli schopni napsat ze se jim neco nelibilo budou i schopni napsat ze vse bylo (bude) uvedeno do nejlepsiho poradku ke spokojenosti vsem

PS nevim proc se nekdo zminuje o cene, ja prece o dohdonute cene nijak nepochbuju ani ji neznevazuju ci co
22.07.2009 09:33
21
Pánové já mluvím o tom, že pokud není písemná smlouva musíte počítat s tím že to nemusí dopadnout podle všech vašich představ.
Asi moc zkušeností v normálním podnikání jako soukromníci nemáte, protože kdyby jste měli tak jste se setkali s lidma co proší ač marně o nižší cenu ať kvůli čemukoli.

Jen vám dám příklad možné situace uživatele o kterém tu jednáte.
Přijdete k někomu na oslavu a někdo další tam přijede na krásný motorce.. V pozdějších hodinách se budete chtít svést a daný člověk bude tak naivní a půjčí vám motorku... jen co vyjedete se rozštípete a oprava za 40 000. A teď je ta situace musíte si seřadit co zaplatit dříve s tím že hold nemůžete všem zaplatit hned.

Kupující prodávající - slovo proti slovu. exit313 psal že se už dohodli ale zakladatel přízpěvku už o tom ani necekne. Když teda slušné jednání tak proč ne z obou stran.
Neříkám že uživatel exit313 nepochybil, pouze konstatuji, že se mohlo stát něco s čím nepočítal.
22.07.2009 09:59
22
Zase nějaký čerstvě registrovaný obhájce :)
22.07.2009 10:17
23
Stejná IP to není. Ale také mi to přijde poněkud podezřelé, těžko si představit, že tohle může obhajovat někdo jiný než exit313, který má mimochodem mnoho starých nepoužívaných účtů s negativními itradery.
22.07.2009 10:36
24
nevim kdo je WE3H a nemam s nim nic spolecneho. Nemam potrebu se obhajvoat pod jinym nickem. Nicmene to co rika je pravda a na podobny problem a do problemu se dostalo spoustu slusnejsich lidi nez kdokoliv odsud (napriklad). Jenze vam se nic nestalo tak ... no nevadi. Kazdopadne se zde obhajuji sam, vyse uvedene jsem kotnaktoval a predbezne dohodl coz snad i mohou potvrdit a po uhrade se i vyjadri. ... tak si jeste kopnete a bude hej ... hezky slunecny den
22.07.2009 14:00
25
Původně odeslal exit313
do problemu se dostalo spoustu slusnejsich lidi
A to jsi třeba i ty?
22.07.2009 14:06
26
Původně odeslal WE3H
Nic proti, ale docelá rád bych chtěl vidět těch pár sql souborů které stály 3 000,- za další by to bylo i tvou chybou, když si to nenecháš nijak podložit - jo hold bez smlouvy na černo je roziko a stím by jsi měl počítat

Za další, nechci obhajovat uživatele exit313, ale očividně ty vyděláváš měsíčně dardy peněz a nemůže se ti ani náhodou stát, že kdyby jsi měl něco platit, že by jsi musel bohužel říci že zaplatíš déle (jako by jsi nevěděl že českej národ smlouvá o ceně před platbou i když ji má na faktuře)

Sečteno podtrženo za tuto chybu si můžeš poněkud sám.
Dobře, budu předpokládat, že to není ta samá osoba.

Tohle je vyloženě patologické. Proč by měla být práce bez smlouvy načerno? Připomínáš mi jednoho kluka, co se mi snažil tvrdit, že jako grafik musím mít jakýsi výuční list, jinak že dělám vše načerno.

Ale ty ho obhajuješ. Navíc sis zřejmě nic nepřečetl, protože exit313 dostává negativní hodnocení za to, že není schopen komunikovat. Jede na peníze? Musí se najíst stokorun, aby mohl vykonat činnost, spojenou s komunikací? Nevím nic o českém národu, co smlouvá, asi se stýkám jenom se slušnými lidmi.

@exitněconěco: Problémy dělá mnohem víc špatná komunikace, v žádném případě není řešení se zahrabat a poté vylézt, když už snad nějaké peníze jsou. A pokud na něco nemáš a pravděpodobně víš, že zase budeš muset čekat, tak si to neobjednávej. Opusť to, co děláš teď, nemáš na to, a jdi dělat někam do fabriky. Tam alespoň nic nezkazíš a nebudou tě chtít grilovat za to, že nejsi schopen platit a komunikovat.
22.07.2009 16:29
27
Původně odeslal lefiath
...exit313, který má mimochodem mnoho starých nepoužívaných účtů s negativními itradery.
Tohle jsem nějak nepochopil... to je na Webtrhu možné?
22.07.2009 16:36
28
Ano, je. Můžeš mít víc účtů, a bohužel někteří toho zneužívají takto.
22.07.2009 16:52
29
Původně odeslal lefiath
Ano, je. Můžeš mít víc účtů, a bohužel někteří toho zneužívají takto.
Není náhodou založení více účtů zcela jasným porušením pravidel a důvodem pro udělení BANu?
22.07.2009 16:55
30
Ne.

// Lidé ty účty využívají (ve většině případů) opravdu jinak, než že by si vzájemně pomáhali při nějaké hádce :) Může to udělat třeba člověk, co chce na jednu stranu vystupovat v anonymitě při obchodování a jinak se chce i veřejně a aktivně účastnit čehokoliv jiného.

U exita to klidně prozradím, protože to opravdu v pořádku není.