Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Amazon.de problém se zbožím

radekxxx
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
5. 6. 2023 16:09:05
Ahoj může mi někdo poradit zakoupil jsem zboží asi za 900eur. Zboží přišlo ale nefunkční. Dal jsem hned spor že mám problém se zbožím tak to napsalo ze prodejce má 2 dny na reakci, ale prodejce vůbec nereagoval a už je to pomalu měsíc. Na Amazonu jsem nenašel žádný kontakt kam napsat.  Je tam jen možnost zavolejte mi kde to píše : Zákaznický servis Amazon může využívat i mezinárodní telefonní čísla, ale naše jazyková podpora je v českém jazyce a tyto hovory jsou pro vás zdarma. Zkoušel jsme to nekolikrát rano odpoledne v poledne, ale porád to samé zavolá anglické číslo a po zvednutí to něco říká německy a pak to položí telefon. Umí mi někdo poradit? Dal jsem i vracení zboží tak mi přišel štítek, ale když napíšu prodejci pro jakou to je přepravní službu tak nereaguje.
5. 6. 2023 16:09:05
https://webtrh.cz/diskuse/amazon-de-problem-se-zbozim/#reply1517493
lada1979
verified
rating uzivatele
5. 6. 2023 21:10:27
pokud jsi to kupoval jako spotřebitel začni vyhrožovat Evropským spotřebitelským centrem. Štítky na vrácení - pokud tam není uveden nějaký dopravce, tak to bere Česká pošta, když tak se tam stav zeptat se.
5. 6. 2023 21:10:27
https://webtrh.cz/diskuse/amazon-de-problem-se-zbozim/#reply1517492
radekxxx
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
5. 6. 2023 22:37:08
Napsal láďa1979;1663708
pokud jsi to kupoval jako spotřebitel začni vyhrožovat Evropským spotřebitelským centrem. Štítky na vrácení - pokud tam není uveden nějaký dopravce, tak to bere Česká pošta, když tak se tam stav zeptat se.
nemám komu není tam žádný kontakt nikde
5. 6. 2023 22:37:08
https://webtrh.cz/diskuse/amazon-de-problem-se-zbozim/#reply1517491
theone05
verified
rating uzivatele
6. 6. 2023 08:47:06
Tlačítka: “Požádat o telefonní hovor” anebo “Poslat email” opravdu fungují. Proklikej se k nim skrz svůj účet, trvalo mi to asi 30 sec, je to intuitivní. 
Nevím na co jsi čekal měsíc, když prodejce měl dva dny. Napiš email, oni tě nejspíš požádají o fotky, pak o vratku a je to… určitě rada “začni vyhrožovat Evropským spotřebitelským centrem.” toho spoustu vyřeší 😀
6. 6. 2023 08:47:06
https://webtrh.cz/diskuse/amazon-de-problem-se-zbozim/#reply1517490
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit