Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Události v meta pixelu

Vandal
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 1. 2023 21:29:49
Hezký večer všem,
rád by se na něco zeptal moudřejších a zkušenějších kolegů. Mám poměrně dost zkušeností s meta ads, ale pouze s tvorbou kreativ a realtivně pokročilější nastavení kampaňových funnelů. Vždy se ale jednalo o zajeté e-shopy s naučeným pixelem.
Nyní jsem v situaci, kdy jsem pro vlastní projekt prošel celým procesem a poprvé se snažil nastavit pixel a události sám. Nakoukal jsem mnoho videí, ale mám zásadní problém. Pixel je napojený, mám aktivované i conversional API, ale při tvorbě kampaní mám od začátku jako aktivní pouze zobrazení obsahu, přidání do košíku a přechod k zaplacení. To nejdůležitější, tedy událost "nákup" mám jako neaktivní a pokud já zvolím, tak mi to napíše "Je možné, že vaše reklama není optimalizovaná pro konverze, protože jsme z vámi vybraného konverzního pixelu vůbec nebo za víc než 14 dní nedostali žádný záznam o aktivitě.". Mám tedy problém, že nejspíše nemohu cílit přímo na konverzi nákupu. Dost mi to komplikuje prodej samotný, ale potom i tvorbu audience, kdy nemohu v remarketingu vyloučit lidi, kteří nakoupili.
Můj dotaz tedy zní - udělal jsem něco špatně, nebo musím nejdříve samotné nákupy uskutečnit pomocí aktivních událostí, než se pixel ty konverze časem naučí?
Mockrát díky za případnou pomoc a za přínosnou diskuzi platím klidně třeba oběd a drink.
Mějte se fajn!
Josef
15. 1. 2023 21:29:49
https://webtrh.cz/diskuse/udalosti-v-meta-pixelu/#reply1511896
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit