Dobrý den všem!
Nikdy jsem nevěřil, že si sem "půjdu" pro radu, nicméně mě nynější situace donutila, že to zkusím a zeptám se i ostatních. Nechci psát sloh, zkusím to vysvětlit v rychlosti:
- Zákazník si při slevové akci udělal větší objednávku, cca 20 položek
- Ty jsme mu odeslali ve dvou krabicích, které si v pořádku převzal 30.11.2022
- O dva dny později (2.12.2022) nám od něj přišel e-mail, že v zásilkách chybí dva větší produkty (ve slevové akci byly oba dohromady za cca 1200,- Kč)
- Zásilku jsem balil osobně a jsem si 100% jistý, že jsem ji poslal kompletní
- Zákazník má u nás historii (jedna objednávka z letošního ledna za cca 700,- Kč)
- Jeden z větších produktů byl na skladě poslední, není tedy možné, že bych se přehlédl a poslal třeba jinou barevnou kombinaci
- Při balení si objednávky nefotíme (toto se nám nikdy nestalo), fotíme si akorát zváženou a zabalenou krabici, která má na sobě napsáno číslo zásilky
Pánovi jsem zdvořile napsal, že je možné, že oba produkty byly poslány omylem někomu jinému (nebyly, to vím), případně, že mohlo dojít k odcizení dvou produktů na skladě Zásilkovny (Pochybuji, nikdy se nám to nestalo...) a aby nám poslal obě krabice zpět, že je máme zvážené a že pokud nebude váha souhlasit, začnu situaci řešit se Zásilkovnou. Nic jiného mě nenapadlo, nemohu zákazníkovi nijak dokázat, že "kecá". Tak nějak tuším, že pošle zpět zásilku bez oněch dvou "chybějících" produktů a bude požadovat vrácení peněz.
Jasný, nejhorší situace je ta, že mu budu muset vrátit celou částku a de facto budu ztratný 1200,- Kč výdělku, což mě nebolí, ale jde mi hlavně o princip...
Jsem asi smířený s tím, že tento "boj" nemám moc šanci vyhrát, ale rád bych se zeptal ostatních, jestli někdy řešili podobný problém, případně, jak jej vyřešili? Nebo jak této situaci předejít v budoucnu?
Předem děkuji všem za jakékoliv rady a názory.
MH
Nezaspěte Vánoce, díky affiliate marketingu!
WEBINÁŘ -
Záznam