29.11.2022 13:29
1
Zdravím,
jak jste na tom u Vás se zásilkovnou? U mě bohužel katastrofa, zásilky podané ve čtvrtek 24. 11. směřující na cílové depo Praha (Praha-Štěrboholy, K Hrušovu 292/4) jsou z většiny stále na daném depu (!!).

Zásilkovny email, telefon, chat na webu - vše vypnuté nebo nekontaktní.

To vyházeli lidi na třídění a ten jejich revoluční systém robotů vypověděl službu? Nebo já to fakt nechápu..
29.11.2022 13:52
2
No já jsem čekal na doručení 7 dní ...původně doručení na adresu změnili na pobočku, ani nedali vědět. Takže katastrofa jako obvykle :)))
29.11.2022 14:42
3
je to sice nekolegiální je pomlouvat, ale jsou to tragédi, ani nemuseli nikoho vyhazovat, jedou celoročně na doraz a jakákoliv sezóna je položí. Teď je lepší se jima naprosto vyhnout. Podobně na tom je/bude WeDo a odhaduji to stejně jako vloni, že Česká pošta bude stálice, PPL má také dobré výsledky ve špičkách. DPD/DHL/GLS/UPS špatně škálují a záleží na konkrétním depu v okolí.

Problém papírového růstu Zásilkovny (100 % meziročně v počtu doručených zásilek) je trik se započítáním zásilek doručovaných do výdejních boxů i od externích subjektů, který jim to tam dovezou. Dlouhodobě nemají kapacitu na straně kurýrů, aut a hlavně jejich vyzvedávacích míst, které jsou přeplněny i během roku, natož ve špičce, aneb co chcete čekat od trafik s prostorem 4m2?
29.11.2022 14:55
4
He he na stránkách stále mají kvalitu doručení D+1:) U Zásilkovny asi už jezdí všichni co má kola, ani nepamatuji od léta, že by tu byl někdo firemním autem.
A upřímně všichni si to zbabrali sami těmi letošními cenovými válkami. Z pošty po dle mluvčího neprodělečné Balíkovně za 10 odcházejí řidiči. PPL kontrovala doručením na výdejní místo za korunu a důsledek je, že Parcel shopy a řidiči nedostali sezonní příplatek a dokonce jim ted zakázali i vyjet v sobotu, takže nevyložené bedny z minulého týdne se rozvážely v pondělí a vzhledem k tomu, že ještě dnes nepřijel svoz tak i dnes spolu s Black Friday. Tak ono se to někde ušetřit musí. A nově došlí UK, těm se do skladu a dělat rukama a ještě za málo moc nechce.
29.11.2022 14:57
5
Ano, Zasilkovna je totalne polozena a doufam, ze se jejich slepym oveckam konecne rozsviti a prestanou ji porad glorifikovat. V pomeru cena/kvalita je to uz nejakou dobu suverene nejhorsi prepravce, i kdyz se wedo silene snazi jim prvni pozici prevzit. Navic Zasilkovna je znama tim, jak se snazi pred vanocema vzdy co nejvic podelat. Jeden rok uzavre pred vanocema smlouvu s alzou, dalsi rok pak rusi smlouvy kmenovym zamestnancum a nahrazuje je agenturnima, kteri nez si stihnou zapamatovat aspon pulku pobocek na regalech, tak jsou vymeneni za cerstvou silu... Zmizela veskera pokora a podle toho to vypada. Doufam, ze si poradne nabijou hubu. Potrebujou to jak prase drbani.
29.11.2022 19:28
6
Za mě jednoznačně nejlepší doprava balíkovna (Zásilkovně to dobře natřela i cenou a boxy ji nespasí - trafika je všude :)), rychlé, levné...
29.11.2022 20:32
7
Zrovna včera jsem psal na jeden eshop, že jim kazí Zásilkovna dobré jméno, protože už mi 3. den po sobě nedoručili zásilku, přestože bylo doručení avizováno. Podotýkám, že to bylo doručená na adresu, které je dražší, než doručení na výdejní místo. Jako bývalý provozovatel eshopu však dokážu rozeznat problém na straně eshopu a dopravce, takže jsem byl v klidu a jenom jsem je chtěl v dobrém informovat.
Reakce byla "skvělá a profesionální" ve stylu: My jsme zboží předali včas, blíží se Vánoce, balíček určitě dojde, počkejte. 
Největší extrém jsem zažil letos na jaře. Klienti si půjčili iPady a aby se s nimi nemuseli vracet z Plzně, tak mi je do Prahy poslali přes Zásilkovnu. Upozornil jsem je, že délka pronájmu končí doručením tabletů, načež jsem dostal reakci "to budou max. 2 dny navíc". No nakonec to trvalo 9 dní.... Z Plzně do Prahy... celkem brutus. Zásilka se motala po depech, než ji někdo naložil do auta a 3 dny s ní jezdil. 
Osobně od té doby na důležité zásilky používám výhradně EMS od České pošty. V 95% to fakt doručí do následujícího pracovního dne.....
29.11.2022 20:42
8
Úplně sem si to hned nespojil, ale nechával sem si doručit tak 14 dní zpět něco megaknihy.cz a zásilka nikde. Tak se volalo na zásilkovnu a najednou to se balík a našel. Drsný.
29.11.2022 21:06
9
ona je stejně pořád ta pošta král králů byť mají svoje muchy, ale jsou všude.. říkám, zlatá pošta
29.11.2022 22:05
10
Děsí mě, kolik lidí má se Zásilkovnou špatnou zkušenost. Já je využívám několikrát týdně k přijímání i odesílání zásilek a doručení vždy 2. den. Neřešil jsem za celý rok jediný problém.
29.11.2022 22:07
11
Za těch 10 let, co člověk něco posílá bych řekl, že neexistuje 100% spolehlivý přepravce. Dá se jenom najít přepravce, který má největší pravděpodobnost rychlého doručení.
Navíc je to i o lidech, kteří rozváží. Já mám řidiče PPL naučeného perfektně, ale stálo mě to dost "úplatků". Bohužel ostatní řidiči po Česku nic moc... Zásilkovna a její výdejní místa jsou fakt low cost a odpovídá tomu kvalita a rychlost doručení. U té pošty v rámci EMS se fakt snaží a pokud někdo není idiot, tak to fakt i doručení. Je fakt, že garance do 14:00 občas nefunguje, řidič zavolá v 11, že se zastaví v 16:00. Ale doručí to fakt i v sobotu. Něco to stojí, ale není to nic zásadního. Dnes už posílám raději na poštu, protože to eliminuje hrozbu řidiče. Zákazník si balíček vyzvedne podle svých možností.
29.11.2022 22:23
12
Akorát teda budu fér a dodám, že tohle byla snad první negativní zkušenosti se zasilkovnou. Obecně ani já ani kolega s nima problémy nemáme a tohle sem bral jako anomálii.
Poštu naopak odmítám. Před měsícem sem si musel od nich nechat něco doručit a totální propadák.
Ještě do firmy k nám extra jezdí DPD, pošta, GSL i PPL a ani s jedním nikdy nebyly problém. Ale třeba to je tím, že tam fakt vedle nás jezdí denně pro balíky a řídiči jsou naučený tak to facha fakt dobře.
30.11.2022 09:56
13
Včera po týdnu zásilkovna večer doručila něco do boxu a hned ráno přišla sms o poslední možnosti vyzvednutí. Takže aktuálně má člověk na vyzvednutí jen 24 hodin.
30.11.2022 10:04
14
Původně odeslal Mirek Novotny
Včera po týdnu zásilkovna večer doručila něco do boxu a hned ráno přišla sms o poslední možnosti vyzvednutí. Takže aktuálně má člověk na vyzvednutí jen 24 hodin.
To se odvíjí od vytížení daného Boxu dle mého, u nás máme u jednoho Zboxu 2 dny a u dvou dalších jen 1 den dlouhodobě.
30.11.2022 11:58
15
To jste si ještě nevšimli? Je to s nimi každý rok stejné. Ještě tady chybí ty fotky balíků na kupě na chodníku před přetíženým výdejnim místem. Trh si to ale žádá. Díky nechci.
30.11.2022 18:04
16
Od minulého týdne nám přijeli pro svozy ob den, tento týden dojeli až dnes, pondělí a úterý vynechali bez jakéhokoli avíza. Včera na tel. podpoře zásilkovny naprosto zoufalá ženská se jen nonstop omlouvala že nestíhají a nebyla ani schopná potvrdit jestli přijedou dnes. Naštěstí ano ale zásilkovnu jsem pro zbytek roku deaktivoval. V konečném součtu to nakonec sežerou v recenzích eshopy. Zákazníci tohle prostě nepoberou obzvláště když my jim dáme avízo, že je nachystáno a balík dnes odjede a na zásilkovně pak svítí tři dny stav čekáme na dodání zásilky obchodem.
01.12.2022 15:15
17
Na naší straně Zásilkovna má svozy bez problémů, ale narážíme na živelně se měnící kapacitu výdejních míst - zákazník objedná, místo je dostupné. A než zprocesujeme a vytiskneme štítek, je výdejní místo plné. Takže voláme zákazníkům, měníme, hledáme alternativy. Už teď je to náročné. Vůbec si nedokážeme představit, co bude za dva týdny.
07.12.2022 15:04
18
Tak nevím, ale skoro to vypadá, že na vánoční balíčky do vánoc je už pozdě https://www.seznamzpravy.cz/clanek/e...=www.seznam.cz
08.12.2022 10:22
19
kolegovi došla už 10. notifikace o "zásilka na cestě", říká, že ty notifikace má místo adventního kalendáře. Mně teď má také dojít jeden balík od nich, tak jsem zvědavý, jak to dopadne.
08.12.2022 10:39
20
Tak mě přijde, že mimo část Prahy to relativně funguje. Problém je v tom, že náš zákazník posílal minulou středu zboží na výměnu velikosti, u nás to ani po týdnu není a on to nutně potřebuje, ale zároveň to nechce řešit, že by si koupil nové a až nám to přijde, že bychom mu vrátili peníze. Prý mu to máme poslat zdarma, že někdy nám to jeho vrácené snad dojde a nebo at si to sami se Zásilkovnou vyřešíme.
08.12.2022 14:29
21
Původně odeslal láďa1979
Tak mě přijde, že mimo část Prahy to relativně funguje. Problém je v tom, že náš zákazník posílal minulou středu zboží na výměnu velikosti, u nás to ani po týdnu není a on to nutně potřebuje, ale zároveň to nechce řešit, že by si koupil nové a až nám to přijde, že bychom mu vrátili peníze. Prý mu to máme poslat zdarma, že někdy nám to jeho vrácené snad dojde a nebo at si to sami se Zásilkovnou vyřešíme.
Tohle smrdí ojebem ...
08.12.2022 15:55
22
tak ani ne, ve středu to zapsal, ve čtvrtek podal a od pátku pořád jen Příjem zásilky na expedičním depu Praha-Štěrboholy, K Hrušovu 292/4. . Posílat mu nic nebudeme, objednávky měl na výdejní místo a jelikož dnes si každý s dopravou na výdejní místo vymýšlí jak jméno tak adresu, riskovat nic nebudeme. A přejdeme raději i na platbu předem, těch balíků na výdejní místa se ted vrací nějak moc.