05.09.2022 14:28
1
Zdravím,
jsem už zoufalý z mého současného poskytovatele webhostingu (Hukot) resp. z jejich služeb a celkovém přístupu a rozhodl jsem se od nich, co nejdříve odejít.

Tohle téma zakládám, abych získal doporučení, přičemž  nemám vysoké nároky, stačí mi prostor 1-2 GB, 1 databáze, možnost spouštění CRON úloh a taková ta základní klasika, kterou nabízí všude (za tu cenu uvažuji o Wedos NoLimit nebo LowCost).

Popř. mi někdo doporučí za obdobnou cenu jiného poskytovatele?

Hlavně když poskytovatel NEBUDE měnit podmínky za běhu a jednat trochu profesionálně (oznamovat předem plánované upgrady, informovat o výpadcích a jejich obnovení a hlavně, když mě bude informovat alespoň přijdu-li jeho zásahem o data)
05.09.2022 14:48
2
Dobrý den jak to, jestli to není tajné že by velikosti databáze ? Máme u nich pár hostingů ale i serverů. Nedávno jsme migrovali " raději celé databáze" ...
05.09.2022 14:50
3
Pardon, neporozuměl jsem otázce.
05.09.2022 15:11
4
Původně odeslal czloviczek
Pardon, neporozuměl jsem otázce.
Zda by jste mohl napsat, co se vám nelíbí. My jsme nedávno migrovali celé databáze, která byly roky v pořádku na nový databázový server přímo pro ten účel.
05.09.2022 15:38
5
Dlouhodobě jsem velmi spokojený s Blueboardem
05.09.2022 15:40
6
AWS, Google Cloud. Ceske hostingy jsou marne ...
05.09.2022 16:38
7
Původně odeslal czloviczek
Zdravím,
jsem už zoufalý z mého současného poskytovatele webhostingu (Hukot) resp. z jejich služeb a celkovém přístupu a rozhodl jsem se od nich, co nejdříve odejít.

Tohle téma zakládám, abych získal doporučení, přičemž  nemám vysoké nároky, stačí mi prostor 1-2 GB, 1 databáze, možnost spouštění CRON úloh a taková ta základní klasika, kterou nabízí všude (za tu cenu uvažuji o Wedos NoLimit nebo LowCost).

Popř. mi někdo doporučí za obdobnou cenu jiného poskytovatele?

Hlavně když poskytovatel NEBUDE měnit podmínky za běhu a jednat trochu profesionálně (oznamovat předem plánované upgrady, informovat o výpadcích a jejich obnovení a hlavně, když mě bude informovat alespoň přijdu-li jeho zásahem o data)
Úplně Ti neporadím s jiným hostingem, ale co konkrétně, je tam tak špatný, a špatně? Já mám u Hukotu VPS-ka, webhostingy, a vše funguje parádně. S podporou, nemám nejmenší problém. Zavolám o půlnoci, za chvilku vyřešeno..... Nikdy jsem se s problémem u Hukotu nesetkal, tak bych si rád rozšířil obzory......

Ona hlavně většinou není chyba u hostingu, ale u zákazníka.....
05.09.2022 16:53
8
WEDOSu bych se vyhnul obloukem. Jejich podpora byla v minulosti spíše komická než profesionální - jako dopisovat si s chatbotem co píše furt to samé a posílá furt ty stejné odkazy do znalostní databáze a je schopný v 6 zprávách odepsat "pravděpodobně" a "možná".
Hukot patří k ťem hostingům, který jsou na tom s podporou poměrně dobře - divím se, že s nimi máte problém.

Další možnosti jsou blueboard, exon.io, onebit - ikdyž onebit co je koupil webglobe, tak s nimi zkušenosti nemám.
Nicméně vše co jsem vypsal považuji za velmi profesionální hostingy s kvalitní podporou.
05.09.2022 18:22
9
Ahoj, dobrou zkušenost mám s active24 a nyní webkitty. Obojí skvělá podpora, pravidelne zálohy .
05.09.2022 19:12
10
Pre Boha len nie WEDOS, chod k websupportu a nebudes mat problemy ako my uz to bude 2 rok :)
Predtym wedos asi 5 rokov a nikdy v zivote viac. A to ti poviem ze som tam platil mesacne aj 30e a neda sa to porovnat s hostingom od Websupportu ani za 10 eur. Vkuse dementne vyhovorky wedosacke na ich podpore kde jednu kokotinu riesili aj pol roka a aj tak ju furt nemaju opravenu. HANBA hosting
05.09.2022 19:30
11
Pokud jde o web na WP, tak jsem u wp-hosting a zatím vše OK ...rychlé, svižné, podpora snad non-stop ...cena fajn. Ze zahraničních jsem zkoušel Hostinger, je sice dražší, ale jelo to svižně.
05.09.2022 20:46
12
za mě nejlepší - netio.cz
05.09.2022 20:52
13
Původně odeslal Jan Neckář
za mě nejlepší - netio.cz
Tedy pokud bych u netia chtěl 8xCPU a 16 GB RAM a 500 GB HDD ( ne ssd ) tak jsem ta za 2 760Kč/měsíc a u SSD max 300 GB za 2 660Kč/měsíc ... čili služba pro zákazníky s jejich hostingem nemám zkušenosti, cena se mi zdá i tak vysoká, ale výčet konfigurací na straně webhostingu je velice ledabylé, žádné přesné parametry..
05.09.2022 21:12
14
Pokud bys potřeboval multihosting, tak jsem nedávno psal článek: https://www.virtualnisluzby.cz/nejle...ni-a-srovnani/
05.09.2022 21:55
15
A co tak napsat, co Vám vadí?
06.09.2022 17:48
16
Původně odeslal Wladass
Pokud bys potřeboval multihosting, tak jsem nedávno psal článek: https://www.virtualnisluzby.cz/nejle...ni-a-srovnani/
Pod ten článek bych se i podepsal - plně souhlasím. :D
Jen mě mrzí, že brzy zamáváme ONEbitu. Webglobe je spolkne. V minulosti jsem s nimi byl vždy maximálně spokojený. Praktiky webglobe, kdy tady skupují snad půlku trhu se mi nelíbí.
06.09.2022 19:15
17
Původně odeslal dhnizdo
Pod ten článek bych se i podepsal - plně souhlasím. :D
Jen mě mrzí, že brzy zamáváme ONEbitu. Webglobe je spolkne. V minulosti jsem s nimi byl vždy maximálně spokojený. Praktiky webglobe, kdy tady skupují snad půlku trhu se mi nelíbí.
Neboj se. Ještě je tu pořád dost kvalitních firem, které nepodlehnou :)
06.09.2022 19:49
18
Všem díky za vstupy, prošel jsem si vše, co tu bylo zmíněno,. Ještě prověřuji pár parametrů, ale nejvíc mě pro moje potřeby zaujal Blueboard, takže ještě jednou dík všem, kteří jej zmínili.

K dotazům na moji nespokojenost s Hukotem, nemám v úmyslu to tu dál rozebírat, ale ať teda víte, co se vám může stát..

1. Před pár dny mi poslali email, že jejich chybou u několika domén využívám více cron jobů než můj tarif dovoluje a tak mi tarif mění na ty jež podmínky splňují. No nevím, spíš mám pocit, že změnili podmínky za běhu a já teď budu platit dvojnásob. Nepříjemné, ale budiž.

2. Tento víkend (sobota dopoledne) dělali upgrade DB, o němž bych nevěděl (ohledně toho emaily neposílají), kdybych na jednom z webu zrovna nepracoval. Došlo tam k problému a výpadku. Nepříjemné, ale budiž. Po kontaktu podpory jsem dostal jen odkaz na Status stránku, kde jsem si musel sledovat, v jakém stavu řešení problému je. Po pár hodinách mě to přestalo bavit a šel jsem radši ven. Info o obnovení služeb neposílají, takže jsem až večer zjistil, že už vše běží.
Celé bych to nějak zkousnul, ale druhý den jsem zjistil, že během obnovení služby došlo k obnovení zálohy DB z poslední zálohy (cca 3 dny zpátky), takže jsem přišel o třídenní práci. Na celé věci mě zaráží, že nejen že se ani nepokusili dostat stav DB do stavu před poruchou, ale že zákazníky o ztrátě dat za poslední 3 dny ani neinformovali. Zkrátka ticho.. budem doufat, že si nikdo ničeho nevšimne..