Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Péče o zákazníky

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 6. 7. 2022
time line
0 zájemců
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Získání nového zákazníka je velmi drahé, výrazně dražší než udržení stávajícího zákazníka. Chyby na e-shopu, nefunkční komunikační kanály, nezodpovězené otázky, pomalá rychlost komunikace vedou ke ztrátě zákazníka. Odhadem 80% lidí si myslí, že firmy by měly na kvalitě zákaznické péče zapracovat.
Zákaznická péče je klíčová protože:
Zhruba 2/3 firem tvrdí, že mají dobrou zákaznickou péči, ALE…
...cca 80% lidí si myslí, že by e-shopy měly zákaznickou péči zlepšit, až 70% lidí volí k nákupu takový e-shop, kde se jim dobře nakupuje, péče a služby jsou TOP, a to i za cenu vyšších cen.
Je důležité si uvědomit, že nespokojený zákazník, kterému internetový obchod nedal maximum příště nenakoupí. Podceňování zákaznické péče a servisu může internetový obchod stát hodně peněz, které lidé utratí jinde.
Pokud Vás zajímá, jak si stojíte, co na své zákaznické péči zlepšit, odhalit černé díry, kde zákazníky ztrácíte, napište mi název Vašeho e-shopu a já Vám pošlu minimálně tři chyby, které odhalím základním průzkumem Vašeho obchodu. Hned tak zjistíte, jestli by se Vám můj hloubkový audit zákaznické péče vyplatil nebo nikoliv.
Budu se těšit na Vaše zprávy.
Milan Sperát
sperat.milan@email.cz
59 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
1 hodnocení
členem od 7. 4. 2015
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
ikona hodnoceni
od Ivo Koníček (1 hodnocení)
17. 11. 2017
Excelentní spolupráce! S uživatelem proběhlo vše v naprostém pořádku a jsem spokojen.

Další nabídky Více