Tento obchod už skončil.
Na aktuální inzeráty se podívejte do sekce: Poptávky vývoje a programování

Arcball otáčení objektu v LibGDX


hourglass
Skončil
05.08.2022 v 11:30
biders
100% odezva
1 zájemce
Prodejce
Uživatel zatím nemá hodnocení
Potřebuji v Javě/Kotlinu implementovat otáčení 3D modelu jako arcball za použití knihovny LibGDX (tzn. OpenGL ES). Měla by to být třída, jejíž funkce se aplikuje na model a ten se otočí podle aktuálního stavu. Stav arcballu se bude měnit podle vstupu z myši. Jak to má vypadat je vidět tady: https://asliceofrendering.com/camera...ArcballCamera/, stejně to mají i různé 3D grafické programy jako Blender apod. Výsledkem práce tedy bude jednoduchý program v LibGDX, kde budou dva 3D objekty. Jeden se bude otáčet, když se bude myší drag\'n\'dropovat.