Zadejte hledaný výraz...

Arcball otáčení objektu v LibGDX

Potřebuji v Javě/Kotlinu implementovat otáčení 3D modelu jako arcball za použití knihovny LibGDX (tzn. OpenGL ES). Měla by to být třída, jejíž funkce se aplikuje na model a ten se otočí podle aktuálního stavu. Stav arcballu se bude měnit podle vstupu z myši. Jak to má vypadat je vidět tady: https://asliceofrendering.com/camera/2019/11/30/ArcballCamera/, stejně to mají i různé 3D grafické programy jako Blender apod. Výsledkem práce tedy bude jednoduchý program v LibGDX, kde budou dva 3D objekty. Jeden se bude otáčet, když se bude myší drag'n'dropovat.
55 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 7. 1. 2014
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
Uživateli zatím nebyla udělena žádná hodnocení.

Další poptávky Více