13.05.2022 09:04
1
Ahoj
Prosím o Váš názor zda v Google Ads v reklamnich sestavách používat varianty kw s diaktrikou a následné varianty bez diaktriky. Má to smysl nebo zbytečné?
Děkuji
13.05.2022 09:19
2
Pro Google se inzeruje na obě varianty. Google totiž bere variantu s diakritikou a bez diakritiky jako dvě odlišné fráze.
13.05.2022 12:23
3
Když použiješ klíčové slovo s diakritikou, tak se reklama může zobrazit i na vyhledávací dotaz, který je bez diakritiky. A opačně - použiješ klíčové slovo bez diakritiky a reklama se může zobrazit na dotaz s diakritikou. Takže když použiješ pouze variantu s diakritikou, nic se nestane.
(I když je slovo v přesné shodě)

Komentář výše tedy není úplně správný.

V případě Skliku pak záleží na tom, kolik má klíčové slovo slov a jakou použiješ shodu. Tam se to chová jinak u jednoslovného klíčového slova a u víceslovného.
14.05.2022 19:25
4
Původně odeslal WendysBlack
Když použiješ klíčové slovo s diakritikou, tak se reklama může zobrazit i na vyhledávací dotaz, který je bez diakritiky. A opačně - použiješ klíčové slovo bez diakritiky a reklama se může zobrazit na dotaz s diakritikou. Takže když použiješ pouze variantu s diakritikou, nic se nestane.
(I když je slovo v přesné shodě)

Komentář výše tedy není úplně správný.

V případě Skliku pak záleží na tom, kolik má klíčové slovo slov a jakou použiješ shodu. Tam se to chová jinak u jednoslovného klíčového slova a u víceslovného.
Přesně - naopak je to ještě výhodnější využít s diakritikou nebo gramaticky správně klíčové slovo, protože se dá snáze a lépe využít v inzerátech a to zvyšuje relevanci, pozici a případně to má vliv na pozici.

Další varianty se zahrnou a nemá to moc smysl.