Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Projektový systém – Faktury, opakované faktury, projekty, úkoly, klienti, zaměstnanci – zdarma přístup do bety

Dobrý den,
NABÍZÍM PŘÍSTUP ZDARMA VÝMĚNOU za zpětnou vazbu a pomoc s dalším rozvojem aplikace (především ten uživatelský, návrhy na nové funkce, reportování bugů atp.)
Vyvíjím aplikaci pro správu klientů, projektů, úkolů, zaměstnanců a v neposlední řadě Vašich financí (faktury, správa hodinových sazeb, správa financí, opakované platby...) do kterého zdarma umožním přístup případným zájemcům.
Tento software je především určený pro online svět kde systém usnadňuje spolupráci v teamu, následné pak vyúčtování financí pro Vaše klienty, správa domluvených plateb pro klienty a samozřejmě také vystavování faktur Vašim klientům.
1) Základ Všeho jsou Klienti, klient(načítání dat z ARES) může mít několik projektů, projekty mohou mít zase několik úkolů a samotné úkoly pak mají i checklist, komentáře, přílohy, možnost sdílet přílohy mimo systém, logování času, přiřazování jednotlivých uživatelů k úkolům. 
2) Systém obsahuje jednoduchý kanban board kde je vidět průnik úkolů mezi všemi projekty (Je možné si zobrazit pouze své, někoho jiného, na základě projektu, nastavit si svůj workflow(stavy úkolů/sloupečky)...)
3) Důležitou částí jsou pak samotní zaměstnanci kteří mohou být přiřazeni k jednotlivým projektům. U těchto projektů mají své úkoly na kterých pracují a logují si odpracovaný čas (to je pak vše vidět v přehledném měsíčním reportu kde jsou vidět jednotlivé úkoly, čas na nich strávený a součet za den + součet za celý měsíc očištěný o víkendy a svátky (vychází ze z pracovního dne * 8)). 
Tyto hodiny pak propadávají do modulu financí a je možné je klientovi vyfakturovat dle nastavené hodinové sazby. Hodinová sazba je pak samozřejmě nastavitelná na úrovni klienta, projektu a u obou těchto modulů se ještě zvlášť dá nastavit hodinovka dle typu prací - SEO, MKT, programování, grafické práce....
Hodinové sazby se určují centrálně. Pokud máte u klienta jinou hodinovou sazbu, nastavíte si jí přímo u klienta. Pokud máte jinou hodinovou sazbu u každého projektu daného klienta, je možné si ji nastavit přímo k projektu.
4) Klasické faktury - je možné vytvořit klasickou fakturu, kde její výsledek v PDF pak vypadá takto: 
Je možné fakturovat za více firem kde každá firma může mít svou vlastní řadu. Barva faktury, logo, dovětek... vše se dá nastavit v administraci.
5) Opakované faktury - Pokud opakovaně fakturujete klientům bude pak tato část pro Vás velmi zajímavá. Lze nastavit měsíční, roční, půlroční, tříměsíční interval a je možné do faktur přidávat zástupné znaky.
6) Samotní uživatelé pak mohou patřit do několika firem najednou - tedy to co je vypsané výše mohu mít pro Firma 1 s.r.o., ale také mohu patřit do Firmy 2 s.r.o. což je oddělený subjekt od firmy jedna a pokud dostanu přístup, mohu pracovat pro obě firmy zároveň. Tyto firmy a jejich data spolu nejsou nijak provázané.
7) Všechny změny úkolů notifikují ostatní uživatele skrze interní notifikace. 
Všechny části na sobě nejsou závislé a je tak možné využívat jen potřebné funkce. Správný efekt pak ale mají, když se používají všechny funkce dohromady.
K softwaru je i android aplikace s notifikacemi.
Software je ve vývoji a některé funkce ještě nejsou kompletní nebo funkční. Víceméně ale celý základ softwaru, co je vypsaný výše je využitelný.
Dominik
68 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
24 hodnocení
členem od 30. 8. 2012
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
ikona hodnoceni
od Petr Kývala (45 hodnocení)
15. 8. 2022
ikona hodnoceni
od Chmelki (4 hodnocení)
5. 1. 2021

bezvadná spolupráce i komunikace

ikona

rychlá odezva.

ikona hodnoceni
od miroslavkulich (5 hodnocení)
4. 6. 2020

Další poptávky Více