Zadejte hledaný výraz...

3D modelování – MagicaVoxel, Blender, zBrush

multilocoid
verified
rating uzivatele
25. 4. 2022 21:51:03
Zdravím všechny,
v současné době mám trochu dilema do jakého programu se pustit..
Nevím jestli je k něčemu Voxel art - všude vidim jen návrhy budov nebo pokojů
Blender se hodí na modelování téměř všeho a zBrush na sculpting.
Poradil by mi někdo, co by bylo v Čechách asi nejlepší volba? Do čeho se pustit primárně, co by pomohlo najít kšefty popř. práci?
ZBrush se mi líbí, ale vypadá to na dlouholetou práci a zkoušení než se v tom udělá něco použitelného podle mě..v Blenderu také všude vidím, že každý modeluje jen pokoje :/
Děkuji za názory
25. 4. 2022 21:51:03
https://webtrh.cz/diskuse/3d-modelovani-magicavoxel-blender-zbrush/#reply1501340
Asi myslíš Magicavoxel a ne Voxel art, ten je na voxelovou grafiku. Blender má asi největší potenciál aktuálně, i řadu let dozadu, dělá se v něm vše od architektury, přes 3D modely pro reklamní svět, modely pro herní segment včetně kompletní přípravy assetů. Nemluvě o tom, že v něm lze i snadno animovat. Ať už pro klasické HPP, nebo pro freelancing. Na Blender najdeš i mnohem víc materiálů ke studiu.
Ale jako u všeho, nejde o nástroje, ale o to mít portfolio, se kterým se dokážeš prezentovat. Pak už to jde samo.
25. 4. 2022 21:57:48
https://webtrh.cz/diskuse/3d-modelovani-magicavoxel-blender-zbrush/#reply1501339
snb.jenik
verified
rating uzivatele
26. 4. 2022 07:41:38
Souhlasím s Tomášem. Nejdůležitější je si říct, co chceš dělat. Herní modely, VFX, architektura, HI-poly modely.... ? Je toho spoustu a pro každou 3D disciplínu se hodí něco trochu jiného. To jestli najdeš práci až tak nezáleží na softu ale na tom jak si v tom co děláš dobrý. Ve finále když se naučíš pracovat v jednom tak přesedlat na něco jiného už takový problém není... Podívej se třeba na artstation.com v čem jsou konkrétní věci dělané. Uvidíš že blender se nepoužívá jen na pokoje:) Ať se daří!
26. 4. 2022 07:41:38
https://webtrh.cz/diskuse/3d-modelovani-magicavoxel-blender-zbrush/#reply1501338
multilocoid
verified
rating uzivatele
26. 4. 2022 19:40:59
OK ok .. asi bych chtěl high poly modely na 3D tisk - figurky, herní postavy apod.. Zvládne to i Blender tak detailně? :)
Napsal snb.jenik;1644118
Souhlasím s Tomášem. Nejdůležitější je si říct, co chceš dělat. Herní modely, VFX, architektura, HI-poly modely.... ? Je toho spoustu a pro každou 3D disciplínu se hodí něco trochu jiného. To jestli najdeš práci až tak nezáleží na softu ale na tom jak si v tom co děláš dobrý. Ve finále když se naučíš pracovat v jednom tak přesedlat na něco jiného už takový problém není... Podívej se třeba na artstation.com v čem jsou konkrétní věci dělané. Uvidíš že blender se nepoužívá jen na pokoje:) Ať se daří!
26. 4. 2022 19:40:59
https://webtrh.cz/diskuse/3d-modelovani-magicavoxel-blender-zbrush/#reply1501337
Napsal multipetri;1644167
OK ok .. asi bych chtěl high poly modely na 3D tisk - figurky, herní postavy apod.. Zvládne to i Blender tak detailně? :)
Zvládne, více než dobře. Ale pro 3D tisk jsou i jednodušší alternativy, třeba Tinkercad.
26. 4. 2022 19:50:43
https://webtrh.cz/diskuse/3d-modelovani-magicavoxel-blender-zbrush/#reply1501336
multilocoid
verified
rating uzivatele
26. 4. 2022 19:55:50
Napsal Tomáš Maňhal;1644168
Zvládne, více než dobře. Ale pro 3D tisk jsou i jednodušší alternativy, třeba Tinkercad.
No chtěl bych dělat toto třeba: https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/005/242/419/large/cristian-nestar-character-half-progress.jpg?1489581931 ..
TinkerCad vypadá spíše na lowpoly :/
26. 4. 2022 19:55:50
https://webtrh.cz/diskuse/3d-modelovani-magicavoxel-blender-zbrush/#reply1501335
Petr Hudeček
verified
rating uzivatele
26. 4. 2022 22:43:42
Napsal Tomáš Maňhal;1644168
Zvládne, více než dobře. Ale pro 3D tisk jsou i jednodušší alternativy, třeba Tinkercad.
Asi mu jde spíše o to že chce dělat sculpting.. Tak jestli spíše použít Blender nebo zBrush na to...nebo je to jedno? Sám nevím xD
26. 4. 2022 22:43:42
https://webtrh.cz/diskuse/3d-modelovani-magicavoxel-blender-zbrush/#reply1501334
To bych pak šel asi spíš do zBrushe, pokud teprve začínáš, ale dle mého je to jedno, v obojím můžeš dělat sculpting bez potíží. Blender je prostě jen trochu komplexnější. Ten model na tom screenu je docela ambiciózní pro 3D tisk, ngl :-D
26. 4. 2022 23:14:53
https://webtrh.cz/diskuse/3d-modelovani-magicavoxel-blender-zbrush/#reply1501333
multilocoid
verified
rating uzivatele
2. 5. 2022 14:34:01
Dělají se v MagicaVoxel nějaké užitečné věci, které třeba někdo poptává?
2. 5. 2022 14:34:01
https://webtrh.cz/diskuse/3d-modelovani-magicavoxel-blender-zbrush/#reply1501332
Těžko říct. Zkus si ověřit zájem přes pracovní inzeráty. Bude to hlavně v herním segmentu, tipuju.
2. 5. 2022 14:48:54
https://webtrh.cz/diskuse/3d-modelovani-magicavoxel-blender-zbrush/#reply1501331
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit