-
Analýzu aktuální online marketingové strategie a případnou editaci. Budeme řešit cíle, vyhodnocování, procesy a efektivitu práce. V případě potřeby uděláme i řadu analýz jako konkurence, trhu nebo cílových skupin.
-
správné nastavení a měření výkonových kampaní. Díky tomu dokážeme daleko lépe vyhodnocovat jednotlivé kampaně a také dokážeme vytvářet automatizované reporty pro vedení klidně i na denní bázi.
-
Správné nastavení sociálních sítí (Facebook, Instagram, LinkedIn ...) a to jak na firemní tak i personální úrovni. Cílem je správně a jednotně propagovat firemní identitu.
-
Společně projdeme webové stránky zda fungují, jak mají. Případně doplníme chybějící a upravíme stávající prvky, aby se zvýšila profesionalita webu a zlepšila prezentace firmy i za účelem zvýšení konverzního poměru.
-
Zaměříme se na brandové kampaně, protože dnes prodává značka, lidé a reference. Toto všechno zabalíme do brandové identity a vyšleme mezi cílové skupiny.